Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik moet nu nog iets van een 12 UAV's. :)

En gaan jullie de Map Pack kopen?

Ik ben nog niet zeker. :N

Hij is nogal duur.

Nee! Pure afzetterij, zitten maar drie echte nieuwe maps bij.

Ook vind ik dat ze al genoeg verdient hebben aan dit spel en daar hebben wij allemaal aan bijgedragen en dus mogen ze die map packs wel voor €10,00 verkopen wat ik nog steeds te veel vindt.

Geplaatst:

Hij is nogal duur.

Nee! Pure afzetterij, zitten maar drie echte nieuwe maps bij.

Ook vind ik dat ze al genoeg verdient hebben aan dit spel en daar hebben wij allemaal aan bijgedragen en dus mogen ze die map packs wel voor €10,00 verkopen wat ik nog steeds te veel vindt.

ik zou ze nooit kopen :puh:.

ik zou ze alleen downlappen als ze gratis waren

Geplaatst:

CTF op Bailout rockt gewoon fucking hard. Alle matches in die combinatie loopt uit op een nuke. ^^

Geplaatst:

Hij is nogal duur.

Waarschijnlijk wel maar die kan je (denk ik) alleen via internet kopen daarom ook DLC

Geplaatst:

Ik heb nu eindelijk dat emblem van 1000 UAV's gehaald. :puh:

En ik heb ook die <3 callsign vrijgespeeld de eerste keer dat ik het probeerde werd ik op het laatste moment geknift :7

De tweede keer ging ik achter een sniper op de grond liggen en toen lukte het wel. :puh:

Geplaatst:

Hij is nogal duur.

Wat kosten ze?

Geplaatst:

Hij is nogal duur.

Wat kosten ze?

De map pack kost €15.

Geplaatst:

kost ie voor de PC nou ook geld, of wordt ie gratis geleverd ( net zoals bijv. cod waw & cod 4 )

Kost ook 15 euro, maar bij steam is er nu (jawel) 10% korting, en daarmee komt de prijs op (jawel) 13,50. Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is.

Geplaatst:

kost ie voor de PC nou ook geld, of wordt ie gratis geleverd ( net zoals bijv. cod waw & cod 4 )

Kost ook 15 euro, maar bij steam is er nu (jawel) 10% korting, en daarmee komt de prijs op (jawel) 13,50. Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is.

ik vraag me af wie dit koopt...

Geplaatst:

ik vraag me af wie dit koopt...

Te veel mensen helaas...

Als het nou 10 euro was kocht ik het misschien nog wel.

Geplaatst:

Het is een schande dat er zo veel word gevraagd voor een paar maps van een bijna nutteloos spel, ik ga me steeds meer irriteren aan Mw2 en ze zouden beter die map pack gratis kunnen geven om dit spel nog een beetje goed te maken voor de mensen die het hebben.

Geplaatst:

Het is een schande dat er zo veel word gevraagd voor een paar maps van een bijna nutteloos spel, ik ga me steeds meer irriteren aan Mw2 en ze zouden beter die map pack gratis kunnen geven om dit spel nog een beetje goed te maken voor de mensen die het hebben.

Helemaal gelijk :puh: al die problemen enzo en dan nog geld vragen voor 5 maps 15 euro ! echt veel...

Geplaatst:

Ik heb een vraagje:

Ik kwam er laatst achter dat je ge-prestiged moet zijn om titels als; The Stand, The Stunner.. etc te kunnen krijgen.

Heb dus 100 kills met Last Stand, en verwachte dat ik : The Stand kreeg.

Maar ik ben nog geen prestige :7

Als ik nu prestige mode in ga, krijg ik dan meteen die titel of moet ik nóg een keer 100 kills met Last Stand maken :( ?

Geplaatst:

Ik heb een vraagje:

Ik kwam er laatst achter dat je ge-prestiged moet zijn om titels als; The Stand, The Stunner.. etc te kunnen krijgen.

Heb dus 100 kills met Last Stand, en verwachte dat ik : The Stand kreeg.

Maar ik ben nog geen prestige emo.gif

Als ik nu prestige mode in ga, krijg ik dan meteen die titel of moet ik nóg een keer 100 kills met Last Stand maken boos.gif ?

Nog een keer 100 kills maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...