Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is dit een KUTspel zeg ...

Had vandaag besloten het spel nog eens in mijn Xdoos te pleuren, de eerste match die ik joinede bestond de vijand hun team en mijn team uit knifesletten, noobtubers, campers, enz ...

Na 5 minuten was ik al echt woedend! Ik word nooit kwaad bij games, maar bij MW2 schreeuw ik het altijd uit!

Het irriteerd me zo erg dat de unskilled noobtuber/heartbeat/commando 'ers de mensen die nog een beetje skill hebben ownen.

DAT DE WAPENS ZO ONGEBALANCEERD ZIJN DAT IRRITEERD ME ECHT. Jezus, dit spel hadden ze voor mij nooit moeten maken, of tenminste fatsoenlijk moeten maken. :duh:

MW2 is gelukkig nu helemaal DOOD voor mij, het enigste wat ik misschien nog eens soms ga doe is S&D. :duh:

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Had vandaag besloten het spel nog eens in mijn Xdoos te pleuren, de eerste match die ik joinede bestond de vijand hun team en mijn team uit knifesletten, noobtubers, campers, enz ...

Na 5 minuten was ik al echt woedend! Ik word nooit kwaad bij games, maar bij MW2 schreeuw ik het altijd uit!

Het irriteerd me zo erg dat de unskilled noobtuber/heartbeat/commando 'ers de mensen die nog een beetje skill hebben ownen.

DAT DE WAPENS ZO ONGEBALANCEERD ZIJN DAT IRRITEERD ME ECHT. Jezus, dit spel hadden ze voor mij nooit moeten maken, of tenminste fatsoenlijk moeten maken. duh.gif

MW2 is gelukkig nu helemaal DOOD voor mij, het enigste wat ik misschien nog eens soms ga doe is S&D. duh.gif

Helemaal mee eens zelfde verhaal, mn controller was bijjna kapot gegaan door die ... spel.Altijd als ik heel veel kills heb of iemand anders veel kills heeft doen ze hun ps3 uit of gaan ze gewoon aflsuite.

Ik erger me alleen kapot aan de kniferrunners, je kan bijna niets doen als zo'n noob op je afkomt rennen. Maar heb je dit soort noobs niet in elke game? Killzone 2 had je altijd rocket launchers die bijna iedereen moest gebruiken... Gelukkig kon je dat allemaal uitzetten als je wou.

Bewerkt: door Reinier93
Geplaatst:

Het wilde vandaag echt niet goed lukken. :N

Had alleen maar slechte potjes.

Btw: Het is best wel raar dat iedereen eerst zei dat Modern Warfare 2 echt game is van het moment en nu vindt iedereen hem slecht, omdat er nogal veel n00bs inzitten en omdat er "gecheat" wordt enzo. :puh:

Geplaatst:

Btw: Het is best wel raar dat iedereen eerst zei dat Modern Warfare 2 echt game is van het moment en nu vindt iedereen hem slecht, omdat er nogal veel n00bs inzitten en omdat er "gecheat" wordt enzo. :puh:

In het begin waren er nog niet zo veel noobs vind ik maar nu loopt bijna iedereen met een mes in zn reet en een rocket launcher tussen zijn benen.

Geplaatst:

In het begin waren er nog niet zo veel noobs vind ik maar nu loopt bijna iedereen met een mes in zn reet en een rocket launcher tussen zijn benen.

En dan ook nog van die prestige 10 hackers. :{

Geplaatst:

Want die irriteren je mateloos, omdat ze veel betere wapens hebben natuurlijk :bonk:

Ik heb in de afgelopen 2 weken dit spel maar 2 keer opgestart. Ook komt dat omdat m'n NAT weer naar Strict sprong, maar ook omdat ik het spel saai vind worden (net als iedereen :puh: ).

Geplaatst:

DAT DE WAPENS ZO ONGEBALANCEERD ZIJN DAT IRRITEERD ME ECHT. Jezus, dit spel hadden ze voor mij nooit moeten maken, of tenminste fatsoenlijk moeten maken. duh.gif

MW2 is gelukkig nu helemaal DOOD voor mij, het enigste wat ik misschien nog eens soms ga doe is S&D. duh.gif

Dit is gewoon het perfecte stukje tekst van het millenium.

Geplaatst:

Haha, dat heb ik nou ook altijd, zo hatelijk is dat.

Nu heb ik vandaag iets meegemaakt, noujah dat is gewoon super leuk!

'Customs' bijvoorbeeld Dodgeball met throwing knives, Red Light Green Light, Simon says. Soort van extra-minigames met 18 man waren we, en uitendelijk was er zo'n enorme fail: http://nl.justin.tv/venzio/b/262954084 ik ben dus degene die weg rend.

Wil je ook met deze gasten gamen? PB me en ik leg het uit! ;)

Want die irriteren je mateloos, omdat ze veel betere wapens hebben natuurlijk :bonk:

Ik heb in de afgelopen 2 weken dit spel maar 2 keer opgestart. Ook komt dat omdat m'n NAT weer naar Strict sprong, maar ook omdat ik het spel saai vind worden (net als iedereen :puh: ).

Spreek voor jezelf. Ik ben denk ik de enige die dit spel dan hier op het forum nog 100% speelt. Prestige 9 lvl 46, maar ook nog een heleboel private matches gedaan. En goed mijn FAL getraint. Best lekker wapen zonder moderate controller.

>>> Door ‘Kai-ShockWave’: Dubbelpost samengevoegd. <<<

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ik speel de game ook nog steeds elke dag en het word steeds leuker (en makkelijker). Heb nu bijna 50.000 kills en 13 dagen op de teller staan.

Geplaatst:

Speel dit spel ook bijna dach en nagt, en word doodlink als ik iemand volpompt met kogels en hij me in 1 tel wegvaagt.

Geplaatst:

Heb zeker een maand of 5 á 6 mijn K/D-Ratio op 1.65 gehouden, tot de halve community n00b werd. Je kunt je kont nog niet keren met 3 man en je hebt een shotgun of rocket launcher achter je aan. Het sjiekste is niemand die wat dood op zo'n moment. Er wordt bijna niet tot helemaal niet samengespeeld op COD. Het is gewoon ieder voor zich en in een team onderlinge concurrentie wie de meeste kills krijgt. Bijvoorbeeld alleen jij ziet iemand lopen, je schiet op hem en hij gaat down, twee seconden later komt de rest van het team als een hoopje strontvliegen erop af om hem af te schieten. Daar irriteer ik me toch het meeste aan buiten die grenade/rocketlaunchers.

Geplaatst:

Heb zeker een maand of 5 á 6 mijn K/D-Ratio op 1.65 gehouden, tot de halve community n00b werd. Je kunt je kont nog niet keren met 3 man en je hebt een shotgun of rocket launcher achter je aan. Het sjiekste is niemand die wat dood op zo'n moment. Er wordt bijna niet tot helemaal niet samengespeeld op COD. Het is gewoon ieder voor zich en in een team onderlinge concurrentie wie de meeste kills krijgt. Bijvoorbeeld alleen jij ziet iemand lopen, je schiet op hem en hij gaat down, twee seconden later komt de rest van het team als een hoopje strontvliegen erop af om hem af te schieten. Daar irriteer ik me toch het meeste aan buiten die grenade/rocketlaunchers.

Het valt best wel mee hoe moeilijk het tegenwoordig nog is. Ik heb ook wel een tijd gehad dat ik het niet meer zag zitten met Mw2, omdat ik maar met moeite m`n ratio van 2.31 kon houden. Maar op dit moment word ik bijna nooit meer ingemaakt en eindig ik 9/10 keer als eerste. En dat zonder mes, shotgun of grenade launcher in m`n handen. Nee ik gebruik altijd de AK 47 met Red Dot Sight. ik heb trouwens 5 gouden wapens: M4A1, SCAR-H, UMP 45, FAMAS en natuurlijk de AK 47. Ik begin het al jammer te vinden dat RDR bijna uitkomt, dat had nog wel even mogen duren zodat ik gewoon nog even hiermee verder kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...