Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

@Jeroen:

Je kan het ook positief zien dat RDR bijna uitkomt.

Dan speel je gewoon door met Mw2 totdat je het zat bent, en dan koop je RDR, dan is ie waarschijnlijk al iets goedkoper :puh:

Btw: Ik speel Mw2 sowiezo wel elke dag.

Vind het nog steeds leuk, alleen het bekende verhaal:

Ik word ziek van de Noob-tubers, knifers, campers, etc.

Maargoed, toch eindig ik de laatste tijd wel steeds meer in de top 3 :)

Moet mijn KD wel omhoog halen, dat nu op 0.85 zit :$ (komt door het begin toen ik potjes van 3 kills / 37636534564 deaths had :7

Geplaatst:

tja, dat hadden ze kunnen verw8en met dit geldwolf gedrag; ze willen maar al te graag dat het zo'n kostmakertje wordt als World of Warcraft, alleen niet elke shooterplayer wilt een WoW-achtige game, waarbij je alles moet betalen en standaard alleen een minimum aan dingen kan.

cod4 en cod waw ( vooral cod4 ) worden door de mods nog veel gespeeld, dat heb je eenmaal; na 200h gaan de standaard dingen vervelen , en gaat men mods spelen enz.

kennelijk ziet IW dit niet al te goed doordat ze van die $'jes in hun ogen hebben $,$

Geplaatst:

tja, dat hadden ze kunnen verw8en met dit geldwolf gedrag; ze willen maar al te graag dat het zo'n kostmakertje wordt als World of Warcraft, alleen niet elke shooterplayer wilt een WoW-achtige game, waarbij je alles moet betalen en standaard alleen een minimum aan dingen kan.

cod4 en cod waw ( vooral cod4 ) worden door de mods nog veel gespeeld, dat heb je eenmaal; na 200h gaan de standaard dingen vervelen , en gaat men mods spelen enz.

kennelijk ziet IW dit niet al te goed doordat ze van die $'jes in hun ogen hebben $,$

Het is ook de schuld van Activision, ze proberen CoD nu uittemelken, CoD 8 wordt zelfs een action/adventure game (het wordt ook niet gemaakt door IW, dus geen MW3 in 2011), ik zie het voor me "Call of duty: De Adventures of Indiana Price".

Geplaatst:

Graag alle nieuwtjes en reacties over de nieuwste "Call Of Duty Black Ops" geschouden houden van COD:MW2.

Voor de nieuwste COD Black Ops is hier een special topic te vinden. Zo kunnen we alles gescheiden houden. :)

Er kan weer verder gepraat worden over COD Modern Warfare 2.

Geplaatst:

Graag alle nieuwtjes en reacties over de nieuwste "Call Of Duty Black Ops" geschouden houden van COD:MW2.

Voor de nieuwste COD Black Ops is hier een special topic te vinden. Zo kunnen we alles gescheiden houden. :)

Er kan weer verder gepraat worden over COD Modern Warfare 2.

Ow joh! Haha, had dat topic niet eens zien staan!

Deze man is trouwens ook best wel nice bezig in CoD:

Geplaatst:

Hij is inderdaad goed! Maar wel toevallig dat er altijd meerdere mensen bij elkaar lopen. Altijd heel dichtbij elkaar. :S

Geplaatst:

Hij is inderdaad goed! Maar wel toevallig dat er altijd meerdere mensen bij elkaar lopen. Altijd heel dichtbij elkaar. :S

Heb ik ook best wel vaak, hoor.

Geplaatst:

Ik ook maar wat ik dan heb is dat ik er 3 van de 4 kill en de 4e killt me want me kogels zijn op. UMP of ACR

Geplaatst:

Ik ook maar wat ik dan heb is dat ik er 3 van de 4 kill en de 4e killt me want me kogels zijn op. UMP of ACR

Speel je hardcore?

Geplaatst:

Speel je hardcore?

Nope.

Geplaatst:

Speel je hardcore?

Nope.

Daar heb je dus meestal 1-2 bullets= kill.

Hardcore, is meer voor mensen die niet zo snel kunnen klikken met M21 EBR Wa2000 en Fal. :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...