Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je echt veel kills wil halen moet je domolition spelen, daar spawmen ze op dezelfde plaatsen vooral favela, skridrow en derail zijn de beste maps voor een nuke!

:)

Geplaatst:

Speel je hardcore?

Nope.

Daar heb je dus meestal 1-2 bullets= kill.

Hardcore, is meer voor mensen die niet zo snel kunnen klikken met M21 EBR Wa2000 en Fal. :S

Of hardcore is voor mensen die het niet leuk vinden om een heel magazijn leeg te moeten schieten.

Overigens vind ik die vent wel goed maar dat nooblauncher en RPG7 op infantrie schieten wel erg noob.

Geplaatst:

Deze man is trouwens ook best wel nice bezig in CoD:

Hij is goed, maar hij heeft ook wel veel geluk met mensen die dicht bij elkaar zitten, enzo... :puh:

Geplaatst:

Het continue rondrennen door de map, achter de vijand aan. Meestal over het algemeen meer deads , maar ook veel kills.

Geplaatst:

ik heb trouwens 5 gouden wapens: M4A1, SCAR-H, UMP 45, FAMAS en natuurlijk de AK 47.

Gouden Wapens?

Geplaatst:

ik heb trouwens 5 gouden wapens: M4A1, SCAR-H, UMP 45, FAMAS en natuurlijk de AK 47.

Gouden Wapens?

Fall camo bedoelt hij. ;)

Geplaatst:

Lekker, had in Terminal 14 kils maar was vergeten CG aan te zetten crazy.gif

Euhm, 14 kills betekend niet automatisch dat je een CG krijgt, hoor. Het is een 11KS of 10 KS met hardline aan voor een CG.

Geplaatst:

niceee, nuke 3 is binnen, in afghan deze keer!

daarnet bijna 4 maar had nog 3 kills te gaan en toen was game gedaan!duh.gif

Geplaatst:

Euhm, 14 kills betekend niet automatisch dat je een CG krijgt, hoor. Het is een 11KS of 10 KS met hardline aan voor een CG.

Kan je wel Nederlands, ik had 14 kils maar had geen CG aan staan want danzou ik met 11 kils een CG hebben en nuke, maar had die niet aan en ging gwn door.

Geplaatst:

hoho, rustig jongens, leg hem dat op een rustige manier uit ipv deze

@ das idd wel klote! :puh:

Geplaatst:

Kan je wel Nederlands, ik had 14 kils maar had geen CG aan staan want danzou ik met 11 kils een CG hebben en nuke, maar had die niet aan en ging gwn door.

Kan jij je zin dan duidelijk schrijven? duh.gif

Wie gaat eigenlijk die Package ding kopen?

Geplaatst:

package ding? is dat duidelijk? :puh:

Voor 15 euro die 5 maps? :puh: ja ik koop het wel :)

ben wat uitgekeken op die andere maps.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...