The360box Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Lekker, had in Terminal 14 kils maar was vergeten CG aan te zetten Euhm, 14 kills betekend niet automatisch dat je een CG krijgt, hoor. Het is een 11KS of 10 KS met hardline aan voor een CG. Kan je wel Nederlands, ik had 14 kils maar had geen CG aan staan want danzou ik met 11 kils een CG hebben en nuke, maar had die niet aan en ging gwn door. Kan jij je zin dan duidelijk schrijven? Wie gaat eigenlijk die Package ding kopen? Ok, speciaal voor de autist, Ik heb mn kilstreaks op UAV, care package en Predotor nog uit SD geselecteerd. Die package vind ik te duur want daar heb ik een leuk tafeltje voor voor mn Xbox Wheel. Bewerkt: 2 mei 2010 door The360box Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik weet overigens nog niet of ik die mappack ga kopen, 15 euro voor 5 maps vind ik wel redelijk, maar mw2 vind ik de laatste tijd steeds saaier worden... Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 >>> Door Kai-ShockWave: Laten we het vanaf nu weer gewoon houden over Modern Warfare 2 i.p.v. elkaar te corrigeren. En quote-piramides zijn nergens voor nodig. Danku.<<< Reageren
jordib12 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! Reageren
The360box Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! HH, UMP45 Ranger Akimbo Marathon Stopping power pro, als je Hardline gebruikt ben je leveloos. Wie scrambler gebruikt veraad zichzelf alleen maar, heb daardoor heel veel kills gemaakt. Commando. Bewerkt: 2 mei 2010 door The360box Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! HH, UMP45 Ranger Akimbo Marathon Stopping power pro, als je Hardline gebruikt ben je leveloos. Wie scrambler gebruikt veraad zichzelf alleen maar, heb daardoor heel veel kills gemaakt. Commando. Wat dacht gij van deze setup , handig en wat makkelijker. Aangezien je anders problemen krijgt (meestal) met je ammo count. Famas/Silencer of SCAR-H/Silencer AA-12/Ex. Mags. , Spaz-12/Grip, Raffica/Akimbo of silencer, G18/Akimbo Equipment: Claymores (Geven meestal net die éne kill die je nodig hebt). Stun 2x (Als je hopeloos bent). Perks: Scavenger Pro (Is een must-have) Stopping Power, liever een snelle kill dan een snelle killstreak). Ninja Pro/ Last stand (voor als gij bijv. een 24 Kill streak heeft). Zorg ervoor dat je een paar goeie plekken voor je clays hebt. En ga nooit in TDM/FFA voor je eerste nuke, dat kan frustrerend zijn. Probeer desnoods een beetje camperig te spelen. Zorg ervoor dat jij het overzicht over het gevecht hebt een niet de vijand. Reageren
commando Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 tja, dat hadden ze kunnen verw8en met dit geldwolf gedrag; ze willen maar al te graag dat het zo'n kostmakertje wordt als World of Warcraft, alleen niet elke shooterplayer wilt een WoW-achtige game, waarbij je alles moet betalen en standaard alleen een minimum aan dingen kan. cod4 en cod waw ( vooral cod4 ) worden door de mods nog veel gespeeld, dat heb je eenmaal; na 200h gaan de standaard dingen vervelen , en gaat men mods spelen enz. kennelijk ziet IW dit niet al te goed doordat ze van die $'jes in hun ogen hebben $,$ Het is ook de schuld van Activision, ze proberen CoD nu uittemelken, CoD 8 wordt zelfs een action/adventure game (het wordt ook niet gemaakt door IW, dus geen MW3 in 2011), ik zie het voor me "Call of duty: De Adventures of Indiana Price". idd vooral Activision, dat geeft de richtlijnen voor IW Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Gaan ze voor verder over die Stimulus map packs. Het draait toch wel weer uit dat jullie het niet kopen, want het is té duur. En een kutspel met noobtubers en weet ik veel wat. Ben je het spel zat post het hier dan niet. Laat het topic dan met rust. Altijd dezelfden die hier zitten te zeiken. edit: Had de posts erna nog niet gelezen. Srry Bewerkt: 3 mei 2010 door NickOwnage Reageren
The360box Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ja echt een aanrader, ump45 extended mags, speel er nu een tijdje mee omdat FMJ echt geen ruk helpt, eventueel kan je Scravenger gebruiken. Reageren
jordib12 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik heb al 3 nukes gehaald met SCAR-h SILINCER 2x UMP 45 stopping power en wat dosis geluk! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik wil nog graag de car bomb II challenge halen: vermoord 10 mensen door een auto op te blazen die in hun buurt staat en ik heb er al 9 en als ik dat heb gedaan dan ga ik in prestige anders begint de multiplayer me te vervelen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 juplaa, nuke 4 is biinnen, deze keer in favela! xd met ump Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Wth? Dat jullie het lukt nukes te halen ^^ Ik heb al moeite met het halen van een 11 kill streak. Ik heb aanstaan: Predator missile Harrier Chopper Gunner. Maar ik heb niet echt een goede tactiek om hoge kill streaks te halen. Het wapen dat ik veel gebruik is de ACR. Al meer dan 1000 kills mee. Bewerkt: 4 mei 2010 door FrankDangerz Reageren
The360box Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Je moet ze onverwachts aanvallen waar ze spawnen en daar een beetje rondhangen en weer weggaan. Reageren
Vice-King Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 toch vind ik de gewone maps beter dan de stimulus package. Salvage is helemaal verschrikkelijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.