Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Lekker, had in Terminal 14 kils maar was vergeten CG aan te zetten crazy.gif

Euhm, 14 kills betekend niet automatisch dat je een CG krijgt, hoor. Het is een 11KS of 10 KS met hardline aan voor een CG.

Kan je wel Nederlands, ik had 14 kils maar had geen CG aan staan want danzou ik met 11 kils een CG hebben en nuke, maar had die niet aan en ging gwn door.

Kan jij je zin dan duidelijk schrijven? duh.gif

Wie gaat eigenlijk die Package ding kopen?

Ok, speciaal voor de autist, Ik heb mn kilstreaks op UAV, care package en Predotor nog uit SD geselecteerd.

Die package vind ik te duur want daar heb ik een leuk tafeltje voor voor mn Xbox Wheel.

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

Ik weet overigens nog niet of ik die mappack ga kopen, 15 euro voor 5 maps vind ik wel redelijk, maar mw2 vind ik de laatste tijd steeds saaier worden...

Geplaatst:
>>> Door Kai-ShockWave: Laten we het vanaf nu weer gewoon houden over Modern Warfare 2 i.p.v. elkaar te corrigeren. En quote-piramides zijn nergens voor nodig. Danku.<<<
Geplaatst:

Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? :)

Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! :)

HH,

UMP45

Ranger Akimbo

Marathon

Stopping power pro, als je Hardline gebruikt ben je leveloos.

Wie scrambler gebruikt veraad zichzelf alleen maar, heb daardoor heel veel kills gemaakt.

Commando. :*D

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

HH,

UMP45

Ranger Akimbo

Marathon

Stopping power pro, als je Hardline gebruikt ben je leveloos.

Wie scrambler gebruikt veraad zichzelf alleen maar, heb daardoor heel veel kills gemaakt.

Commando. :*D

Wat dacht gij van deze setup , handig en wat makkelijker. Aangezien je anders problemen krijgt (meestal) met je ammo count.

Famas/Silencer of SCAR-H/Silencer

AA-12/Ex. Mags. , Spaz-12/Grip, Raffica/Akimbo of silencer, G18/Akimbo

Equipment:

Claymores (Geven meestal net die éne kill die je nodig hebt).

Stun 2x (Als je hopeloos bent).

Perks:

Scavenger Pro (Is een must-have)

Stopping Power, liever een snelle kill dan een snelle killstreak).

Ninja Pro/ Last stand (voor als gij bijv. een 24 Kill streak heeft).

Zorg ervoor dat je een paar goeie plekken voor je clays hebt. En ga nooit in TDM/FFA voor je eerste nuke, dat kan frustrerend zijn. Probeer desnoods een beetje camperig te spelen. Zorg ervoor dat jij het overzicht over het gevecht hebt een niet de vijand.

Geplaatst:

tja, dat hadden ze kunnen verw8en met dit geldwolf gedrag; ze willen maar al te graag dat het zo'n kostmakertje wordt als World of Warcraft, alleen niet elke shooterplayer wilt een WoW-achtige game, waarbij je alles moet betalen en standaard alleen een minimum aan dingen kan.

cod4 en cod waw ( vooral cod4 ) worden door de mods nog veel gespeeld, dat heb je eenmaal; na 200h gaan de standaard dingen vervelen , en gaat men mods spelen enz.

kennelijk ziet IW dit niet al te goed doordat ze van die $'jes in hun ogen hebben $,$

Het is ook de schuld van Activision, ze proberen CoD nu uittemelken, CoD 8 wordt zelfs een action/adventure game (het wordt ook niet gemaakt door IW, dus geen MW3 in 2011), ik zie het voor me "Call of duty: De Adventures of Indiana Price".

idd vooral Activision, dat geeft de richtlijnen voor IW

Gaan ze voor verder over die Stimulus map packs. Het draait toch wel weer uit dat jullie het niet kopen, want het is té duur. En een kutspel met noobtubers en weet ik veel wat. Ben je het spel zat post het hier dan niet. Laat het topic dan met rust. Altijd dezelfden die hier zitten te zeiken.

edit: Had de posts erna nog niet gelezen. Srry

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ja echt een aanrader, ump45 extended mags, speel er nu een tijdje mee omdat FMJ echt geen ruk helpt, eventueel kan je Scravenger gebruiken.

Geplaatst:

Ik heb al 3 nukes gehaald met

SCAR-h SILINCER 2x

UMP 45

stopping power

en wat dosis geluk! :)

Geplaatst:

Ik wil nog graag de car bomb II challenge halen: vermoord 10 mensen door een auto op te blazen die in hun buurt staat en ik heb er al 9 en als ik dat heb gedaan dan ga ik in prestige anders begint de multiplayer me te vervelen. :puh:

Wth? Dat jullie het lukt nukes te halen ^^

Ik heb al moeite met het halen van een 11 kill streak.

Ik heb aanstaan:

Predator missile

Harrier

Chopper Gunner.

Maar ik heb niet echt een goede tactiek om hoge kill streaks te halen.

Het wapen dat ik veel gebruik is de ACR. Al meer dan 1000 kills mee.

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Je moet ze onverwachts aanvallen waar ze spawnen en daar een beetje rondhangen en weer weggaan.

Geplaatst:

toch vind ik de gewone maps beter dan de stimulus package.

Salvage is helemaal verschrikkelijk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...