NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 toch vind ik de gewone maps beter dan de stimulus package. Salvage is helemaal verschrikkelijk! Salvage is wel mooie map. Enige is: Als er niemand in dat hondenhok is, staan ze er nog op te sprayen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) 1200ms pl0x. Stimulus zuigt. 3 mappen die kut blijken te zijn + de 2 slechtste mappen van CoD4. Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! TAR-21 of SCAR-H met pr0 pipe One Man Army Claymore - Smoke One Man Army Pro Danger Close Pro Commando Pro Painkiller Ownt lekker als je trickshots leert in Domination. Mijn snelste nuke was in 1 minuut op Wasteland. Ik gebruikte de spawntube bij de TF141 om een 7 in 1 te krijgen. Dubble Post, leuke start.. >_< >>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd <<< Bewerkt: 4 mei 2010 door Visser23 Reageren
jordib12 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Waar kan je die map pack vinden in psn store? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 1200ms pl0x. Stimulus zuigt. 3 mappen die kut blijken te zijn + de 2 slechtste mappen van CoD4. Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! TAR-21 of SCAR-H met pr0 pipe One Man Army Claymore - Smoke One Man Army Pro Danger Close Pro Commando Pro Painkiller Ownt lekker als je trickshots leert in Domination. Mijn snelste nuke was in 1 minuut op Wasteland. Ik gebruikte de spawntube bij de TF141 om een 7 in 1 te krijgen. Dubble Post, leuke start.. >_< >>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd <<< Das best wel noob weet je? Reageren
The360box Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 1200ms pl0x. Stimulus zuigt. 3 mappen die kut blijken te zijn + de 2 slechtste mappen van CoD4. Kan iemand die veel nuks haalt mij zn class zeggen? Natuurlijk ligt het niet enkel aan het wapen enzo maar toch! TAR-21 of SCAR-H met pr0 pipe One Man Army Claymore - Smoke One Man Army Pro Danger Close Pro Commando Pro Painkiller Ownt lekker als je trickshots leert in Domination. Mijn snelste nuke was in 1 minuut op Wasteland. Ik gebruikte de spawntube bij de TF141 om een 7 in 1 te krijgen. Dubble Post, leuke start.. >_< >>> Door Visser23: Dubbelpost samengevoegd <<< Waarom DAnger close als je geen rocket launchers bij je hebt, leuk 4 predator maar meer niet. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 + de 2 slechtste mappen van COD 4 Ik weet niet als je ooit COD4 hebt gespeeld, maar die 2 mappen (vooral Crash) zijn toch wel de favoriet van vele gamers. Desondanks vind ik het ook schandalig dat ze 15 euro voor zo'n mappack gaan vragen, zeker als je weet dat MW2 nog vol bugs zit... Reageren
jordib12 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 waar vindt je die map pack in psn? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Heb je al in de Amerikaanse store gekeken? Want eigenlijk kan je hem pas deze donderdag in de Europese store kopen. Btw: De Map Pack uit de Amerikaanse store werkt niet met het Europese exemplaar van Modern Warfare 2! Bewerkt: 4 mei 2010 door End Of The Riot Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Het moment is bijna daar! Prestige 10 = inzicht. Reeds Prestige 9 lvl 68. Reageren
commando Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 ach ik ben blij met de maps die er nu inzitten, die paar maps voor 15 euro zijn mij geen gemis... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 ach ik ben blij met de maps die er nu inzitten, die paar maps voor 15 euro zijn mij geen gemis... En er komen meer map packs voor dezelfde prijs allemaal in 1 keer, dan wel? Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Wth? Dat jullie het lukt nukes te halen ^^ Ik heb al moeite met het halen van een 11 kill streak. Ik heb aanstaan: Predator missile Harriera Chopper Gunner. Maar ik heb niet echt een goede tactiek om hoge kill streaks te halen. Het wapen dat ik veel gebruik is de ACR. Al meer dan 1000 kills mee. UMP-45 is aanrader voor killstreaks, maar voor Nuke gebruik ik altijd Aug Hbar of L86 LSW of M240 SAW. Bewerkt: 5 mei 2010 door Twister24 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Wth? Dat jullie het lukt nukes te halen ^^ Ik heb al moeite met het halen van een 11 kill streak. Ik heb aanstaan: Predator missile Harriera Chopper Gunner. Maar ik heb niet echt een goede tactiek om hoge kill streaks te halen. Het wapen dat ik veel gebruik is de ACR. Al meer dan 1000 kills mee. UMP-45 is aanrader voor killstreaks, maar voor Nuke gebruik ik altijd Aug Hbar of L86 LSW of M240 SAW. Zeker. Maar voor Nuke gebruik ik Intervention FMJ, En dan als die op is pak ik iemand anders zijn/haar wapen. Edit: 10th Prestige in 19 dagen 18 uur en 38 minuten. Bewerkt: 5 mei 2010 door NickOwnage Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? Nope. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.