commando Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 ach ik ben blij met de maps die er nu inzitten, die paar maps voor 15 euro zijn mij geen gemis... En er komen meer map packs voor dezelfde prijs allemaal in 1 keer, dan wel? ik betaal eigenlijk alleen voor de game, voor map packs / downloadable content betaal ik niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Net potje S&D 10 - 3 potje daarna: 14 - 2 Gruwelijk niet? Reageren
Rullez Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? ik had gehoord dat er double xp weekend zou zijn als de maps er waren. Dus misschien dit weekend?? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Kan ik MW2 nog verkopen als ik de Keycode al heb geactiveerd op Steam? kan ik hem dan gwn verwijderen en is dan de productcode ongedaan gemaakt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? ik had gehoord dat er double xp weekend zou zijn als de maps er waren. Dus misschien dit weekend?? Geen idee, je hebt het vast over de PS3 versie? Ik hoop dat het er dan ook op de 360 versie komt. Maar toen Mappacks uitkwamen op 360 was er ook dubbel XP week. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? ik had gehoord dat er double xp weekend zou zijn als de maps er waren. Dus misschien dit weekend?? Geen idee, je hebt het vast over de PS3 versie? Ik hoop dat het er dan ook op de 360 versie komt. Maar toen Mappacks uitkwamen op 360 was er ook dubbel XP week. Op de PS3 (en misschien ookwel PC?) is het nu Double XP, een kill is nu namelijk 200 punten (TDM) en assist 40. In SnD is een kill 1000 punten, en assist 400 Op de Xbox wordt het waarschijnlijk geen Double XP, omdat die al de map packs hebben gehad Reageren
Hayte Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Kan ik MW2 nog verkopen als ik de Keycode al heb geactiveerd op Steam? kan ik hem dan gwn verwijderen en is dan de productcode ongedaan gemaakt? Nee. Gekocht is gekocht. Reageren
The360box Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Kut met die dubbel xp week, ben op vakantie en heb deze keer alleen mn Xdoos mee. Kan die dubbele xp wel gebruiken. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Kan ik MW2 nog verkopen als ik de Keycode al heb geactiveerd op Steam? kan ik hem dan gwn verwijderen en is dan de productcode ongedaan gemaakt? Nee. Gekocht is gekocht. maar, ik zie wel advertentie's op marktplaats. hoe doen zij dat dan? Reageren
GTA Monster Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Das best wel noob weet je? Ik zie jou al een noobtube triple krijgen in het begin van een match, niet dus. Waarom DAnger close als je geen rocket launchers bij je hebt, leuk 4 predator maar meer niet. Als je Chopper Gunner met Danger Close Pro gebruikt kan je iemand doden als je nog niet eens op hem schiet. RPGs zijn voor poesjes. Ik weet niet als je ooit COD4 hebt gespeeld, maar die 2 mappen (vooral Crash) zijn toch wel de favoriet van vele gamers. Desondanks vind ik het ook schandalig dat ze 15 euro voor zo'n mappack gaan vragen, zeker als je weet dat MW2 nog vol bugs zit... Ik heb wel Call of Duty 4 gespeeld. Uiteindelijk gestopt met spelen ivm. online hacks op de PS3. Shipment en Broadcast waren leuke maps. Overgrown zijn teveel snipers, en snipers zijn gay. Op Crash wordt er veel te veel met de spas gekilled, prety gaj toe bee honest. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? ik had gehoord dat er double xp weekend zou zijn als de maps er waren. Dus misschien dit weekend?? Geen idee, maar het is al sinds dinsdag bezig op Playstation 3 en is nu nog steeds bezig. Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Wat een paupers spelen dit spel toch. Alleen maar campen/grenade launcheren/rossen, niks anders meer. Dat is het enige wat er nog gedaan wordt. Kijk je een keer uit een raam, komen er 100 kogels op je af, je bent al dood voordat je dekking kan zoeken, en als dat wel lukt rossen ze gelijk nog 1000 kogels door de muur. Geen probleem! Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 ....... Noobtuben ('Propipen' voor de eigen dunk) is het noobste van HEEL mw2. Serieus, daar is geen kunst aan, gewoon lopen, niet hoeven te richten en als je iemand ziet, gewoon een beetje naar boven mikken en schieten maar. Ook al is die 10 meter naast, met Danger close heb je hem wel dood. Dan over jouw triple kill in de eerste X seconden van de match, das hardstikke leuk voor je, maar skills zijn er niet voor nodig. Het is gewoon goed oefenen op welke plek je moet richten, en dan schieten en hopen dat er een gozertje staat. Welke skill is daarvoor nodig? Kan jij mij die vertellen, ik weet hem namelijk niet. Probeer jij, 'propiper', maar 'n accuracy van afgerond 27% te krijgen door alleen met een Intervention rond te lopen, en probeer je K/D ook maar eens goed te blijven door al die noobtubers, campers, sprayers etc. Ik geef je op een presenteerblaadje dat 9/10 'propipers' (noobtubers voor de meerderheid) dat niet gaat lukken. Reageren
Hayte Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Noobtuben ('Propipen' voor de eigen dunk) is het noobste van HEEL mw2. Serieus, daar is geen kunst aan, gewoon lopen, niet hoeven te richten en als je iemand ziet, gewoon een beetje naar boven mikken en schieten maar. Ook al is die 10 meter naast, met Danger close heb je hem wel dood. Dan over jouw triple kill in de eerste X seconden van de match, das hardstikke leuk voor je, maar skills zijn er niet voor nodig. Het is gewoon goed oefenen op welke plek je moet richten, en dan schieten en hopen dat er een gozertje staat. Welke skill is daarvoor nodig? Kan jij mij die vertellen, ik weet hem namelijk niet. Probeer jij, 'propiper', maar 'n accuracy van afgerond 27% te krijgen door alleen met een Intervention rond te lopen, en probeer je K/D ook maar eens goed te blijven door al die noobtubers, campers, sprayers etc. Ik geef je op een presenteerblaadje dat 9/10 'propipers' (noobtubers voor de meerderheid) dat niet gaat lukken. Jij speelt zeker op een console, of niet? @lennart, misschien dat zij hun steam account verkopen? Al ben je als koper redelijk dom als je dat doet, maarja... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Nee,GTA-Monster ik noobtube niet. En ook niet voor de Mastery, ik speel met Intervention rushen en dan Quickscopen. Met Sleight of Hand, Lightweight en Ninja. Ren je snel en toch kan ik best de noobtubers ontwijken. Prestige 10 lvl 28 btw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.