Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee,GTA-Monster ik noobtube niet. En ook niet voor de Mastery, ik speel met Intervention rushen en dan Quickscopen. Met Sleight of Hand, Lightweight en Ninja. Ren je snel en toch kan ik best de noobtubers ontwijken. ;)

Prestige 10 lvl 28 btw. :bier:

Hoe vaak hebben ze jou al uitgescholden van een hacker? Ik weet dat jij het eerlijk hebt gehaald btw

Geplaatst:

Nee,GTA-Monster ik noobtube niet. En ook niet voor de Mastery, ik speel met Intervention rushen en dan Quickscopen. Met Sleight of Hand, Lightweight en Ninja. Ren je snel en toch kan ik best de noobtubers ontwijken. ;)

Prestige 10 lvl 28 btw. :bier:

Hoe vaak hebben ze jou al uitgescholden van een hacker? Ik weet dat jij het eerlijk hebt gehaald btw

Geen idee, ik mute altijd iedereen die ik niet ken.

Geplaatst:

Ehh, weet iemand een goede tactiek? Om veel kills te krijgen :puh: ?

Ik heb meestal: Kill ik 2 á 3 mensen en dan ga ik dood xD

Soms gaat het wel lekker, en dan haal ik de Predator missile, Harrier, en dan soms CG/AC130.

Geplaatst:

Ehh, weet iemand een goede tactiek? Om veel kills te krijgen :puh: ?

Ik heb meestal: Kill ik 2 á 3 mensen en dan ga ik dood xD

Soms gaat het wel lekker, en dan haal ik de Predator missile, Harrier, en dan soms CG/AC130.

Silencer op je wapen

Geplaatst:

ik gebruik de m203,m79 en de GP-25 wel eens, de laatste 2 logischerwijze minder. Dat wil niet zeggen dat ik niet kan scopen met een intervention ( al gebruik ik liever de barrett, die is gewoon beter ).

de grenadelaunchers zijn wel altijd lekkere demoralizers. ik gebruik gewoon elk wapen ; multifunctioneel...

...waarom moeilijk, als het makkelijk kan...

Geplaatst:

UMP 4 life, met extended mags uiteraard :bier:, Bij scrapyjard loop ik naar de spawnplekken toe van de tegenstander, spawnen altijd wel 3 á 4 mensen en an spawnen ze ergens anders en pak ze dan van achter.

Geplaatst:

Ik had net de missie "Exodus" gedaan, en op het einde, als je het koffertje moet pakken, ligt er een boekje in dat koffertje waarop staat: "MW2 Weapons" en "In MW2 we trust

Geplaatst: (bewerkt)

.......

Noobtuben ('Propipen' voor de eigen dunk) is het noobste van HEEL mw2. Serieus, daar is geen kunst aan, gewoon lopen, niet hoeven te richten en als je iemand ziet, gewoon een beetje naar boven mikken en schieten maar. Ook al is die 10 meter naast, met Danger close heb je hem wel dood.

Dan over jouw triple kill in de eerste X seconden van de match, das hardstikke leuk voor je, maar skills zijn er niet voor nodig. Het is gewoon goed oefenen op welke plek je moet richten, en dan schieten en hopen dat er een gozertje staat. Welke skill is daarvoor nodig? Kan jij mij die vertellen, ik weet hem namelijk niet.

Probeer jij, 'propiper', maar 'n accuracy van afgerond 27% te krijgen door alleen met een Intervention rond te lopen, en probeer je K/D ook maar eens goed te blijven door al die noobtubers, campers, sprayers etc. Ik geef je op een presenteerblaadje dat 9/10 'propipers' (noobtubers voor de meerderheid) dat niet gaat lukken.

Waarom zou ik dat willen met een Intervention? Je gebruikt een sniper als rush wapen? Kom op, heb je een hersenschudding? Dat is het domste van het domste in Call of Duty. De reden waarom ik noobtube, is vanwege die kut snipers die altijd een kill met 1 schot hebben.

Dit vindt ik dus echt pure skill:

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst:

.......

Noobtuben ('Propipen' voor de eigen dunk) is het noobste van HEEL mw2. Serieus, daar is geen kunst aan, gewoon lopen, niet hoeven te richten en als je iemand ziet, gewoon een beetje naar boven mikken en schieten maar. Ook al is die 10 meter naast, met Danger close heb je hem wel dood.

Dan over jouw triple kill in de eerste X seconden van de match, das hardstikke leuk voor je, maar skills zijn er niet voor nodig. Het is gewoon goed oefenen op welke plek je moet richten, en dan schieten en hopen dat er een gozertje staat. Welke skill is daarvoor nodig? Kan jij mij die vertellen, ik weet hem namelijk niet.

Probeer jij, 'propiper', maar 'n accuracy van afgerond 27% te krijgen door alleen met een Intervention rond te lopen, en probeer je K/D ook maar eens goed te blijven door al die noobtubers, campers, sprayers etc. Ik geef je op een presenteerblaadje dat 9/10 'propipers' (noobtubers voor de meerderheid) dat niet gaat lukken.

Waarom zou ik dat willen met een Intervention? Je gebruikt een sniper als rush wapen? Kom op, heb je een hersenschudding? Dat is het domste van het domste in Call of Duty. De reden waarom ik noobtube, is vanwege die kut snipers die altijd een kill met 1 schot hebben.

Ja, jesus is dit jou dan ooit gelukt, je moet ten eerste goed richten, zoiets als een naald in een hooiberg.

Geplaatst:

.......

Een sniper kogel van een barret door je buik, en dan denk je dat je niet dood bent? :O

en nee, ik heb geen hersenschudding, ik kan gewoon Quickscope, ik own zelfs een shotgun van 5M afstand (met quickscope, geen no scope of pop shot)

@Hayte, ps3 ja :)

Geplaatst:

@ GTA Monster

Pure skill? Dat filmpje bevat 0,000 % skill.

Ik bedoel, je moet maar net weten waar je moet richten in het begin, de rest gaat vanzelf :7

Geplaatst:

@ GTA Monster

Pure skill? Dat filmpje bevat 0,000 % skill.

Ik bedoel, je moet maar net weten waar je moet richten in het begin, de rest gaat vanzelf :7

Dat denk jij. Maar de pr0pipers geilen op die filmpjes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...