Shotyoudie Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik ben dan toch met prestige begonnen. Ik begon me wat te vervelen online dus heb ik de stap maar gezet. Btw: Is het een soort van double XP week? Nope. Ik heb het ook komt door de stimulus package denk ik Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Hoe kan ik mijn Status van Modern Warfare 2 laten zien? ik heb hier een voorbeeld van mijn Xbox 360 stats maar ik wil alleen van MW 2 hoe doe ik dat? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Nu Wa2000 aan het trainen in Hardcore! Best wel grappig. Reageren
The360box Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 WA2000 vind ik wel een lekkere gun om mee te quicscope, Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Ik vindt het jammer dat je alleen Thermal op een gewoon geweer kan zetten als scope. ACR Scoped zou wel vet zijn! Reageren
The360box Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 UMP45 Thermal , Alleen wat klote is is dat je iemand in je vizier hebt je meerdere kogels moet schieten dan Sniper en goed moet volgen. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Thermal op SCAR-H of ACR is best wel goed. PS. ik gebruik niet alleen mijn pr0 p1pe, hoor. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Thermal op SCAR-H of ACR is best wel goed. Klopt, mooi in hardcore match op wasteland of in SnD (werk ik soms mee :$) Of thermal/ACOG op Fal, hardcore dan PS. ik gebruik niet alleen mijn pr0 p1pe, hoor. Gelukkig, er zijn namelijk mensen met OMA pro, danger close en ninja ofzo, en die doen dat alleen maar, das irritant.. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Joepie bijna 6th Prestige! Vandaag de gouden predator title gehaald. Nog een paar kills met m'n harrier en dan heb ik daar ook die gouden titel voor. Alleen wil het nu niet zo goed vlotten met het halen van al m'n killstreaks, en als ik ze heb dan is het op Skidrow waar je bijna geen kills ermee haalt. Reageren
jordib12 Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 yes, vandaag 4 nuke's gehaald! xD, 2x in de nieuwe maps, 1 x quarry, 1 x derail Reageren
GTA Monster Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Thermal op SCAR-H of ACR is best wel goed. Klopt, mooi in hardcore match op wasteland of in SnD (werk ik soms mee :$) Of thermal/ACOG op Fal, hardcore dan PS. ik gebruik niet alleen mijn pr0 p1pe, hoor. Gelukkig, er zijn namelijk mensen met OMA pro, danger close en ninja ofzo, en die doen dat alleen maar, das irritant.. Ik doe het meestal als ik gewoon pissig ben of als ik hatemails wil krijgen. Maar ik ken zo'n gast op YouTube en die spawntubed in Hardcore Search in CoD4, zit altijd in tanks in CoD5, en schiet altijd in trickshots met de pr0 pipe. Hij zit dan ook niet voor niets altijd in een tank in BF:BC2. Echt grappig die filmpjes. Reageren
The360box Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ben weer thuis en woww, die Map pack is €1 goedkoper! En het is idd Double Xp week, lekker dan en wanneer eindigt deze? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Heb ik dat ook bij Xbox360? Snel ff kijken. Edit: Nee, niet bij mij. Prestige 10 lvl 47 btw Bewerkt: 9 mei 2010 door NickOwnage Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Sooo, net joh echt een raar moment ik was zo in Afgan aan het spelen. de eerste chopper gunner van de tegenstanders komt er aan (er komen er 2) ik loop rustig met mijn Famas mensen te zoeken, zie ik opeens rechtsboven dat ik de chopper gunner uit de lucht heb gehaald, maar ik had helemaal niks gedaan?!(ik had alleen een harrier in de lucht) komt de 2e chopper schiet ik die ook uit de lucht zonder dat ik het weet?! hoe kan dit nou weer? misschien met mijn harrier? Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Sooo, net joh echt een raar moment ik was zo in Afgan aan het spelen. de eerste chopper gunner van de tegenstanders komt er aan (er komen er 2) ik loop rustig met mijn Famas mensen te zoeken, zie ik opeens rechtsboven dat ik de chopper gunner uit de lucht heb gehaald, maar ik had helemaal niks gedaan?!(ik had alleen een harrier in de lucht) komt de 2e chopper schiet ik die ook uit de lucht zonder dat ik het weet?! hoe kan dit nou weer? misschien met mijn harrier? Dat doen Harriers. Heb het al vaker meegemaakt. Echt chill. Daarom moet je altijd Harrier instellen en nooit Attack Chopper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.