Forumrunner Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 En de datum kruipt dichterbij.....Denken jullie dat er een demo komt? Bij 4 en WaW was dat ook Bij WAW kwam de singleplayer demo een stuk later. De Mutiplayer demo was wel goed, er zat een tijdlimiet aan. Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Zerofourtwo twitterde gisteren: De Prestiges BRON Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik ga dit keer dus echt wel de Prestige doen. Ik zit gewoon heel erg op deze game te wachten. Toen ik voor het eerst die multiplayer trailer zag dacht ik : ''Gaat dit wel genoeg verandering bieden?'' Maar nu ben ik er achtergekomen dat ik helemaal geen verandering wil. Ik wil Call of Duty 4. Met nog meer spelplezier. Ik hoef helemaal geen Übergraphics. Ik wil gewoon kunnen fraggen. En ook hard. En aan de trailer kun je zien dat explosies realistischer zijn geworden. Dat was wel een puntje waar IW aan moest werken. Ja, wat moet ik nog meer zeggen? Ik ga deze game gewoon kopen. En er optimaal van genieten. Want daar draait het allemaal om. Plezier. Daar denkt niemand meer aan, iedereen denkt alleen nog maar aan saaie achievements. Ik hoop dat je wat gekkere achievements krijgt. Bijvoorbeeld een achievement als je meer dan 50 unschuldige burgers neerschiet. Of als je het schild in elke missie waar het kan heel veel hebt gebruikt. Een soort ''Coward'' Achievement. En de Prestige medailes zien er echt goed uit. IW is mooi aan het finetunen zie ik. Dit wordt gewoon de game van het jaar. Niks fanboys, het is gewoon zo. We worden snel uit het wachten verlost. Ik heb hem niet ge-pre-ordert, want ik wil hem bij de winkel halen. Als trotse eigenaar van Modern Warfare 2. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Er zijn echt veel mensen in dit topic. Maar in Engeland de Prestige Edition al in 24 uur uitverkocht? Omg, gelukkig heb ik 'm nog gauw besteld. Kan haast niet wachten tot 10 November, komen of zijn de achievements/trophy's al bekendt gemaakt? =] Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Daar denkt niemand meer aan, iedereen denkt alleen nog maar aan saaie achievements. Ik hoop dat je wat gekkere achievements krijgt. Bijvoorbeeld een achievement als je meer dan 50 unschuldige burgers neerschiet. Of als je het schild in elke missie waar het kan heel veel hebt gebruikt. Een soort ''Coward'' Achievement. En de Prestige medailes zien er echt goed uit. IW is mooi aan het finetunen zie ik. Dit wordt gewoon de game van het jaar. Niks fanboys, het is gewoon zo. We worden snel uit het wachten verlost. Ik heb hem niet ge-pre-ordert, want ik wil hem bij de winkel halen. Als trotse eigenaar van Modern Warfare 2. Dat van ''dat iedereen maar aan de saaie achievements denkt'' is niet waar, want op de XBOX360 heeft maar 30% van de CoD4 bezitters de SP aangeraakt. 1,6/1,9% heeft het spel op Veteran uitgespeeld en daar is waar je de achievements uit haalt. Ik vond IW wel eerst goed bezig met alleen maar SP-achievements maar ik wil in dit deel ook wel wat MP-achievements. Bij CoDWaW kan je nu al 1500G halen als je Map Pack 2 en 3 download. Ik hoop dat er dus ook extra Map Packs voor MW2 komen met wat achievements erin. En wat je zegt, er moeten inderdaad wat ''gekkere'' achievements inkomen. Die 50 onschuldige burgers neerknallen in natuurlijk geweldig en veel beter dan die saaie ''speel-deze-missie-uit-en-je-hebt-60G-erbij''-achievements. @hierboven: Ik denk dat ze snel zullen komen omdat de Prestiges nu ook al vrijgegeven zijn. De eerst sites zijn natuurlijk Xbox360achievements.org en PS3trophies.org (die werken namelijk samen). Bewerkt: 19 augustus 2009 door lexus123 Reageren
wupie Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Het zal mij benieuwen of je met meer dan 18 mensen online kan. Ik denk dat als ze de mappen groot genoeg maken dan kan je best wel met meer dan 18 man er in zolang het maar niet zo ongebalanceerd word op de computer. Daar heb je soms dat er 52 man zitten in schipment, dat is toch niet normaal. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Het zal mij benieuwen of je met meer dan 18 mensen online kan.Ik denk dat als ze de mappen groot genoeg maken dan kan je best wel met meer dan 18 man er in zolang het maar niet zo ongebalanceerd word op de computer. Daar heb je soms dat er 52 man zitten in schipment, dat is toch niet normaal. 52 mensen in de map Shipment is niet normaal nee. Heb ik ook eens gehad, binnen één minuut waren we al bij de 3000 punten. Ik had 3 kills en 42 deaths, 42 deaths alleen maar omdat je na een seconde nadat je gespawned bent dat je dan doodgeschoten wordt. 16 Mensen in deathmatch is genoeg. En in de kleinere mappen 8 of 12 mensen. =] @Lexus en Forumrunner. Gelijk, ik vind dat ook. Je hebt teveel achievements en trophys bij games waarbij je een missie moet uitspelen en dan krijg je gamerpoints ja. Bewerkt: 19 augustus 2009 door GTA Haas Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Het zal mij benieuwen of je met meer dan 18 mensen online kan.Ik denk dat als ze de mappen groot genoeg maken dan kan je best wel met meer dan 18 man er in zolang het maar niet zo ongebalanceerd word op de computer. Daar heb je soms dat er 52 man zitten in schipment, dat is toch niet normaal. 52 mensen in de map Shipment is niet normaal nee. Heb ik ook eens gehad, binnen één minuut waren we al bij de 3000 punten. Ik had 3 kills en 42 deaths, 42 deaths alleen maar omdat je na een seconde nadat je gespawned bent dat je dan doodgeschoten wordt. 16 Mensen in deathmatch is genoeg. En in de kleinere mappen 8 of 12 mensen. =] Daarom vind ik Xbox ook chiller. Hooguit Ground War (18 man... of was het nou 16) op Shipment, maar dat vind ík dan weer geweldig. Want Ground War kan Deathmatch, HQ en Domination worden. Als je dus HQ hebt op Shipment met Ground War kan niemand die HQ pakken, met andere woorden: zitten in een hoekje, nades spammen, campen en heli's inzetten totdat de tijd op is Bewerkt: 19 augustus 2009 door lexus123 Reageren
wupie Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Daarom vind ik Xbox ook chiller. Hooguit Ground War (18 man... of was het nou 16) op Shipment, maar dat vind ík dan weer geweldig. Want Ground War kan Deathmatch, HQ en Domination worden. Als je dus HQ hebt op Shipment met Ground War kan niemand die HQ pakken, met andere woorden: zitten in een hoekje, nades spammen, campen en heli's inzetten totdat de tijd op is Het is wel 18 man, maar op de PS3 kan je nooit met ground war in shipment komen en je kunt ook geen HQ krijgen. Maar bijvoorbeeld op die map met dat schip (ik kom even niet op de naam) of crash daar kun je bijvoorbeeld wel 24 man kwijt. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Daarom vind ik Xbox ook chiller. Hooguit Ground War (18 man... of was het nou 16) op Shipment, maar dat vind ík dan weer geweldig. Want Ground War kan Deathmatch, HQ en Domination worden. Als je dus HQ hebt op Shipment met Ground War kan niemand die HQ pakken, met andere woorden: zitten in een hoekje, nades spammen, campen en heli's inzetten totdat de tijd op is Het is wel 18 man, maar op de PS3 kan je nooit met ground war in shipment komen en je kunt ook geen HQ krijgen. Maar bijvoorbeeld op die map met dat schip (ik kom even niet op de naam) of crash daar kun je bijvoorbeeld wel 24 man kwijt. Heet die map niet wet works? Reageren
wupie Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Er is net aangegeven dat er geen MP beta komt van MW2. en er zijn 2 nieuwe sreens bij gekomen. klik Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Er is net aangegeven dat er geen MP beta komt van MW2.en er zijn 2 nieuwe sreens bij gekomen. klik Request not found. En ik denk persoonlijk dat er een singleplayer Demo komt. Dezelfde als op de E3. Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Misschien SP, maar geen MP: KLIK Reageren
lexus123 Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Secret Footage! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Als je dood gaat heb je weer zo'n leuke uitspraak van iemand of een grappig info dingetje O, oeps, dubbelpost... :$ Bewerkt: 20 augustus 2009 door lexus123 Reageren
Sjoelie Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 is niet secret, is van die E3 demo ofzoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.