Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Idd, heel grappig. Mij maakt niet uit want ik heb al 1000 kills met Harrier maar toch die extra punten zijn wel lekker. :)

Geplaatst:

Sooo, net joh echt een raar moment

ik was zo in Afgan aan het spelen.

de eerste chopper gunner van de tegenstanders komt er aan (er komen er 2)

ik loop rustig met mijn Famas mensen te zoeken, zie ik opeens rechtsboven dat ik de chopper gunner uit de lucht heb gehaald, maar ik had helemaal niks gedaan?!(ik had alleen een harrier in de lucht)

komt de 2e chopper schiet ik die ook uit de lucht zonder dat ik het weet?!

hoe kan dit nou weer?

misschien met mijn harrier?

Dat doen Harriers. Heb het al vaker meegemaakt. Echt chill. Daarom moet je altijd Harrier instellen en nooit Attack Chopper ;)

whaha, oke ik dacht al :puh:

Geplaatst:

Net een potje Hardcore S&D. Was grappig stond 1 gastje met Riot Shield op de spawn. Niemand zag hem maar ik wel. :D

Geplaatst:

Ik heb dat gehad aan het begin van MW2. Toen stond ik iets van 10 om 110 groundwar op Rust zonder speedhack maar wel spawncamp.

Geplaatst:

Ik probeer sinds gisteren weer even voor de nuke te gaan om te zien of ik het na al die tijd nog kan, maar nu word ik steeds gekilled als mijn harriers of chopper in de lucht is. :-( En het ergste: hiernet op highrise had ik harriers, die geven me chopper die ik wil inroepen, word ik nog net gekilled als ik laptop met chopper open doe. Iets verder in dezelfde match heb ik dan toch weer chopper en gaat alles goed, ik heb zelfs de nuke, is de match net gedaan als ik uit de chopper kom.

Double fail. :-(

Geplaatst:

ik ben nu 7prestige lvl 70 en ik doe de laatste tijd alleen maar private omdat ik steeds moe van online word

noobtubers en campers zijn gedaald maar de hackers groeien weer met Aim bot en modded controller is irritant

Geplaatst:

ik ben nu 7prestige lvl 70 en ik doe de laatste tijd alleen maar private omdat ik steeds moe van online word

noobtubers en campers zijn gedaald maar de hackers groeien weer met Aim bot en modded controller is irritant

Modded controllers is geen hack maar wel irritant. :S

Geplaatst:

:bonk:

Team Tactical is toch een nieuwe modi? :Y

En ik zit echt niet op de Maps te wachten

Niet zo heel nieuw meer hoor.

Geplaatst:

Gebruik anders tegen die gasten met modded controllers alleen maar full-auto wapens. Van de week 2 gasten het leven zuur gemaakt (Ze hadden mod.contr.) door de hele tijd met AA-12 W/Ex. Mags en een UMP.45 Rapid Fire te spelen. Ze had geeneen kans. Toen waren ze uiteindelijk geleaved Applaus.gifthumbsup2.gif .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...