Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

:bonk:

Team Tactical is toch een nieuwe modi? :Y

En ik zit echt niet op de Maps te wachten

Niet zo heel nieuw meer hoor.

Zat deze er dan al vanf het begin bij, ik let niet echt zo op de playlist :puh:

Geplaatst:

Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon????

Faex

Geplaatst: (bewerkt)

Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon????

Faex

Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook :)

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Faex

Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook :)

Als je ziet dat iemand langs je claymore gaat lopen in de killcam, moet je de gehele killcam afkijken ;) Zolang je de killcam bekijkt, blijven je claymores staan ;)

Geplaatst:

Ze verdwijnen maar soms zomaar maar soms ontploffen ze ook! En als je er naast staat ben je dood. :bonk:

Ben er achter gekomen dat Scar H een lekkere gun is. :bier:

Geplaatst:

Faex

Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook smile3.gif

Bij mij niet. Ik had er bij SnD wel eens eentje geplaatst en toen had ik de Round Winning Kill gehaald nadat ik dood was omdat er iemand overheen was gelopen. :7

Geplaatst:

Faex

Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook smile3.gif

Bij mij niet. Ik had er bij SnD wel eens eentje geplaatst en toen had ik de Round Winning Kill gehaald nadat ik dood was omdat er iemand overheen was gelopen. :7

Bij SD blijft hij gewoon liggen omdat je dan toch al dood bent.

Geplaatst:

Ik heb pas vandaag ontdekt dat als er 2 UAVs tegelijk werken, dat de UAV veel sneller werkt. :puh:

Geplaatst:

Ik heb pas vandaag ontdekt dat als er 2 UAVs tegelijk werken, dat de UAV veel sneller werkt. :puh:

Dat was een van de eerste dingen die ik ondervond toen ik MW2 speelde :puh:

In het begin gebruikte bijna iedereen nog de UAV

Geplaatst:

Dat was een van de eerste dingen die ik ondervond toen ik MW2 speelde :puh:

In het begin gebruikte bijna iedereen nog de UAV

True, ik gebruikt het nu ook vaak, wil 1000 UAV's halen daarna doe ik 1000 Care Packages en daarna 1000 Helicopters. ;)

Geplaatst:

is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match

Geplaatst:

is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match

Heb je je NAT-type toevallig op strict staan?

Geplaatst:

Dit heb ik ook, gebeurt paar keer,

Geplaatst:

nee gewoon open

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...