The360box Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Team Tactical is toch een nieuwe modi? En ik zit echt niet op de Maps te wachten Niet zo heel nieuw meer hoor. Zat deze er dan al vanf het begin bij, ik let niet echt zo op de playlist Reageren
Faex Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon???? Faex Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon???? Faex Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook Bewerkt: 9 mei 2010 door FrankDangerz Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon???? Faex Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook Als je ziet dat iemand langs je claymore gaat lopen in de killcam, moet je de gehele killcam afkijken Zolang je de killcam bekijkt, blijven je claymores staan Reageren
The360box Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ze verdwijnen maar soms zomaar maar soms ontploffen ze ook! En als je er naast staat ben je dood. Ben er achter gekomen dat Scar H een lekkere gun is. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon???? Faex Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook Bij mij niet. Ik had er bij SnD wel eens eentje geplaatst en toen had ik de Round Winning Kill gehaald nadat ik dood was omdat er iemand overheen was gelopen. Reageren
The360box Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Vraagje: Als je bij COD 4 een claymore plaatst en je gaat dood dan verdwijnt hij naar 2/3 seconden. Is dat ook zo bij COD MW2? Verdwijnt de claymore dan ook naar 2/3 seconden of blijft hij gewoon???? Faex Dan verdwijnt ie (gelukkig) ook Bij mij niet. Ik had er bij SnD wel eens eentje geplaatst en toen had ik de Round Winning Kill gehaald nadat ik dood was omdat er iemand overheen was gelopen. Bij SD blijft hij gewoon liggen omdat je dan toch al dood bent. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb pas vandaag ontdekt dat als er 2 UAVs tegelijk werken, dat de UAV veel sneller werkt. Reageren
Tomeken Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb pas vandaag ontdekt dat als er 2 UAVs tegelijk werken, dat de UAV veel sneller werkt. Dat was een van de eerste dingen die ik ondervond toen ik MW2 speelde In het begin gebruikte bijna iedereen nog de UAV Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Ik heb pas vandaag ontdekt dat als er 2 UAVs tegelijk werken, dat de UAV veel sneller werkt. Dat was een van de eerste dingen die ik ondervond toen ik MW2 speelde In het begin gebruikte bijna iedereen nog de UAV True, ik gebruikt het nu ook vaak, wil 1000 UAV's halen daarna doe ik 1000 Care Packages en daarna 1000 Helicopters. Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 Oke, hoe-de-f*ck moet je quikscopen Ik speel op Ps3. Reageren
Mevin Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match Heb je je NAT-type toevallig op strict staan? Reageren
The360box Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match Heb je je NAT-type toevallig op strict staan? Dit heb ik ook, gebeurt paar keer, Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match Heb je je NAT-type toevallig op strict staan? nee gewoon open Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.