Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Is normaal want hij zoekt eerst de game met de laagst aantal ping. En dat is meestal de game waar je net uitkomt. :bier:

Geplaatst:

Oke, hoe-de-f*ck moet je quikscopen emo.gif Ik speel op Ps3.

Ik wil het je wel leren, add me jordib12

nu al een tip: zorg ervoor dat jer de persoon goed ziet mik dan even op lichaam en schiet! :)

Maar ik toon het je best eens!

@ ook, gebruik stopping power dan heb je meer one shot one kill! :)

Geplaatst:

nu al een tip: zorg ervoor dat jer de persoon goed ziet mik dan even op lichaam en schiet! :)

Thanx, I'll add you :)

Geplaatst:

is er iets met de servers gebeurt want als ik een potje uitga en ik weer opnieuw kom ik stteeds bij dezelfde match

Heb je je NAT-type toevallig op strict staan?

nee gewoon open

Gebeurt wel vaker, is een bug.

Geplaatst:

Eindelijk weer Cold Blooded vrijgespeeld. :7

Ik begon echt irritant te worden van al die predators, helikopters, etc. :puh:

Geplaatst:

Tip: Schiet een pave low neer, en knal daarna al je kogels op de pave low die aan het neerstorten is, daarmee heb je Cold Blooded Pro binnen hooguit 2 keer pave low neerhalen. Elke kogel die je namelijk op de pave low schiet die aan het neerstorten is, telt mee als +1 voor Cold Blooded Pro ;)

Geplaatst:

Tip: Schiet een pave low neer, en knal daarna al je kogels op de pave low die aan het neerstorten is, daarmee heb je Cold Blooded Pro binnen hooguit 2 keer pave low neerhalen. Elke kogel die je namelijk op de pave low schiet die aan het neerstorten is, telt mee als +1 voor Cold Blooded Pro ;)

Echt :puh: ?

Trouwens, alleen bij Pave Low, of ook bij harriers etc ?

Geplaatst:

Ja, maar dan kan je toch ook 40 UAV uit de lucht schieten?

Ik had dus ook een keer in Rundown 2 harriers tegelijk uit de lucht geschoten met stinger, :bier:

Geplaatst:

lol!

Haha die vent in mijn nieuwe held :puh: .

Echt met zo een typisch Amerikaans accent XD en hoevaak zegt hij wel niet 'what the fuck?!' en 'that dumbass!' XD?

Geplaatst:

lol!

Haha die vent in mijn nieuwe held :puh: .

Echt met zo een typisch Amerikaans accent XD en hoevaak zegt hij wel niet 'what the fuck?!' en 'that dumbass!' XD?

Op het begin ook 'I Play this game like in real life, I'm always hyper' Dat is te merken xD

Geplaatst:

Ik heb Coldblooded Pro VI gehaald op de manier van jullie beste class hiervoor is:

RPD of andere LMG met groot magazijn,

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Ninja, of Commando. Als iemand dicht bij je is ff snel knifen

Geplaatst:

Thanx, I'll add you :)

Euh, nog eventjes wachten, want kan nu een tijdje niet op Ps3, als ik weer kan voeg ik je zo snel mogelijk toe :D

Geplaatst:

Ik heb Coldblooded Pro VI gehaald op de manier van jullie beste class hiervoor is:

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Er was een bug als dat als je een heli neerschoot dan begint de heli rond te draaien. Elke kogels die je dan schiet op de heli is +1 bijn Coldblooded. Over heel youtube zegt iedereen dat het niet meer werkt en dat het gefixt is volgens mij niet helemaal want ik schoot laatst op een Pavelow met FAL toen die tolde en kwam er ineens cold blooded pro VI in beeld te staan.

Geplaatst:

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Er was een bug als dat als je een heli neerschoot dan begint de heli rond te draaien. Elke kogels die je dan schiet op de heli is +1 bijn Coldblooded. Over heel youtube zegt iedereen dat het niet meer werkt en dat het gefixt is volgens mij niet helemaal want ik schoot laatst op een Pavelow met FAL toen die tolde en kwam er ineens cold blooded pro VI in beeld te staan.

Laatst is er een nieuwe patch uitgekomen. Misschien dat het daarmee dus wel gepatcht is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...