Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Coldblooded Pro VI gehaald op de manier van jullie beste class hiervoor is:

RPD of andere LMG met groot magazijn,

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Ninja, of Commando. Als iemand dicht bij je is ff snel knifen

Er was een bug als dat als je een heli neerschoot dan begint de heli rond te draaien. Elke kogels die je dan schiet op de heli is +1 bijn Coldblooded. Over heel youtube zegt iedereen dat het niet meer werkt en dat het gefixt is volgens mij niet helemaal want ik schoot laatst op een Pavelow met FAL toen die tolde en kwam er ineens cold blooded pro VI in beeld te staan.

Ok, leuk :zz:

Die XP week is over hè? In SD merk ik niet zoveel van Cold Blooded en gebruik of HardLine( :clown: ) of SP samen met Scar of UMP.

Geplaatst:

lol!

Haha die vent in mijn nieuwe held :puh: .

Echt met zo een typisch Amerikaans accent XD en hoevaak zegt hij wel niet 'what the fuck?!' en 'that dumbass!' XD?

Meestrlijk! MW2 is een perfecte game voor dit soort video's!

Geplaatst:

Ik heb Coldblooded Pro VI gehaald op de manier van jullie beste class hiervoor is:

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Er was een bug als dat als je een heli neerschoot dan begint de heli rond te draaien. Elke kogels die je dan schiet op de heli is +1 bijn Coldblooded. Over heel youtube zegt iedereen dat het niet meer werkt en dat het gefixt is volgens mij niet helemaal want ik schoot laatst op een Pavelow met FAL toen die tolde en kwam er ineens cold blooded pro VI in beeld te staan.

Laatst is er een nieuwe patch uitgekomen. Misschien dat het daarmee dus wel gepatcht is.

Die van na de DLC ? Ik ga is proberen straks of misschien morgen.

Geplaatst:

Spijtig is de dubbel Xp week voorbij. :{

Heb vandaag paar mooie potjes ik had telkens de hoogste kill/death ratio. ^_^

Geplaatst:

gisteren speelde ik steeds tegen teams met allemaal Heartbeat dinge :bonk:. En toch kon ik me er een beetje goed uitslepen.

Geplaatst:

gisteren speelde ik steeds tegen teams met allemaal Heartbeat dinge :bonk:. En toch kon ik me er een beetje goed uitslepen.

Dan gebruik ik ninja pro altijd.

Geplaatst:

Sinds vandaag heb ik de Stimulus map pack. :puh:

En ik moet zeggen dat ik op het eerste gezicht €13.99 nogal veel vond voor de maps die je kreeg ook ging het me ineens niet goed meer af, voor de map pack had ik altijd de hoogste score en nu had ik moeite om 5 kills te hebben. :{

Toen werd ik het wat beu en heb ik even iets anders gedaan en daarna heb ik het nog maar is geprobeerd en toen ging het veel beter. :Y

Dus achteraf gezien ben ik er wel tevreden over. :tu:

Alleen hadden ze betere COD 4 maps moeten nemen.

Zoals die map op dat schip en dan die map in die basis met al die hangaars en raketten. :Y

Geplaatst:

ik ben net prestige 5 maar ik vind het geen fuck meer aan, als RDR komt dan speel ik hem nooit meer :puh:

Geplaatst:

Sinds vandaag heb ik de Stimulus map pack. :puh:

En ik moet zeggen dat ik op het eerste gezicht €13.99 nogal veel vond voor de maps die je kreeg ook ging het me ineens niet goed meer af, voor de map pack had ik altijd de hoogste score en nu had ik moeite om 5 kills te hebben. :{

Toen werd ik het wat beu en heb ik even iets anders gedaan en daarna heb ik het nog maar is geprobeerd en toen ging het veel beter. :Y

Dus achteraf gezien ben ik er wel tevreden over. :tu:

Alleen hadden ze betere COD 4 maps moeten nemen.

Zoals die map op dat schip en dan die map in die basis met al die hangaars en raketten. :Y

Ik begrijp je punt niet, het ging ff niet, en daarna weer wel en vond je die pack zijn geld wel waard, ach ja, ik ben erachter gekomen dat light machine guns en dan niet de Aug en L86 goed schieten. :klap:

Geplaatst:

At4 HS

Sleight of Hand

Coldblooded

Laatst is er een nieuwe patch uitgekomen. Misschien dat het daarmee dus wel gepatcht is.

Kan wel, maar is niet gepatcht, Want bij mij doet ie het nog. :cab: Maakt mij niet meer uit want ik heb hem al op VI

Geplaatst:

Er is een Resurgence Pack aangekondigd die weer nieuwe maps bevat.

Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later.

Het zal weel weer een aardig prijsje krijgen...

Geplaatst:

Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later.

Is de PC ook genoemd?

Geplaatst:

Ik zal het maar beleefd uitdrukken dan maar, dikke vinger voor MS! en mijn tweede opmerking dan sluit IW 3 juli haar deuren:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...