The360box Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Er is een Resurgence Pack aangekondigd die weer nieuwe maps bevat. Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later. Het zal weel weer een aardig prijsje krijgen... Ik zal het maar beleefd uitdrukken dan maar, dikke vinger voor MS! en mijn tweede opmerking dan sluit IW 3 juli haar deuren:) Bedoel je dan dat.. laat maar begrijp het niet, wisten jullie dat als je geknield de trap of loopt je je voetstappen niet hoort dus onverwachts kan toeslaan en dat Derail en underpass kut maps zijn. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 wisten jullie dat als je geknield de trap of loopt je je voetstappen niet hoort dus onverwachts kan toeslaan Oud nieuws. en dat Derail en underpass kut maps zijn. Dat is jou mening. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Er is een Resurgence Pack aangekondigd die weer nieuwe maps bevat. Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later. Het zal weel weer een aardig prijsje krijgen... Ik zal het maar beleefd uitdrukken dan maar, dikke vinger voor MS! en mijn tweede opmerking dan sluit IW 3 juli haar deuren:) Bedoel je dan dat.. laat maar begrijp het niet, wisten jullie dat als je geknield de trap of loopt je je voetstappen niet hoort dus onverwachts kan toeslaan en dat Derail en underpass kut maps zijn. Wat heeft die quote met mijn quote te maken? Maar iig dat geknield lopen was idd oud nieuws Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Er is een Resurgence Pack aangekondigd die weer nieuwe maps bevat. Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later. Het zal weel weer een aardig prijsje krijgen... Ik zal het maar beleefd uitdrukken dan maar, dikke vinger voor MS! en mijn tweede opmerking dan sluit IW 3 juli haar deuren:) Bedoel je dan dat.. laat maar begrijp het niet, wisten jullie dat als je geknield de trap of loopt je je voetstappen niet hoort dus onverwachts kan toeslaan en dat Derail en underpass kut maps zijn. Wat heeft die quote met mijn quote te maken? Maar iig dat geknield lopen was idd oud nieuws Hij zegt dat hij jou geblaat niet snapt. Verder zojuist nuke gehaald in 4 VS 4. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Sinds vandaag heb ik de Stimulus map pack. En ik moet zeggen dat ik op het eerste gezicht €13.99 nogal veel vond voor de maps die je kreeg ook ging het me ineens niet goed meer af, voor de map pack had ik altijd de hoogste score en nu had ik moeite om 5 kills te hebben. Toen werd ik het wat beu en heb ik even iets anders gedaan en daarna heb ik het nog maar is geprobeerd en toen ging het veel beter. Dus achteraf gezien ben ik er wel tevreden over. Alleen hadden ze betere COD 4 maps moeten nemen. Zoals die map op dat schip en dan die map in die basis met al die hangaars en raketten. Ik begrijp je punt niet, het ging ff niet, en daarna weer wel en vond je die pack zijn geld wel waard, ach ja, ik ben erachter gekomen dat light machine guns en dan niet de Aug en L86 goed schieten. Dat het niet goed ging had niks met te maken met dat het niet goed ging. Ik vond alleen de maps op het eerste zicht niet zo heel leuk, omdat ik ze nog niet goed kende enzo. Maar nadat ik ze een paar keer had gespeeld vond ik de maps al wat leuker worden. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Er is een Resurgence Pack aangekondigd die weer nieuwe maps bevat. Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later. Het zal weel weer een aardig prijsje krijgen... Weer een update op bovenstaande pack: Er zullen weer 5 maps in zitten. Er zullen 2 maps uit MW1 komen: Vacant en Strike. De overige 3 maps zijn nieuw:Trailer Park: doolhof met verlaten trailersCarnival: kapotgeschoten pretpark met rollercoastersFuel: olieraffinaderij, ideaal voor snipers Reageren
The360box Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Er is een Resurgence Pack aangekondigd die weer nieuwe maps bevat. Als eerst zal hij 3 juni verschijnen op de xbox360. Playstation 3 krijgt de pack een maand later. Het zal weel weer een aardig prijsje krijgen... Weer een update op bovenstaande pack: Er zullen weer 5 maps in zitten. Er zullen 2 maps uit MW1 komen: Vacant en Strike. De overige 3 maps zijn nieuw:Trailer Park: doolhof met verlaten trailersCarnival: kapotgeschoten pretpark met rollercoastersFuel: olieraffinaderij, ideaal voor snipers Die ga ik miss. kopen, die andere niet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Die 3 nieuwe maps lijken me wel vet, maar die 2 andere vindt ik maar niks. Waarom moet je die 2 erbij kopen kunnen ze niet gewoon een map pack maken met alleen die drie nieuwe maps. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Wel zwaar klote dat Microsoft telkens z'n geld in die exclusiviteits dingen blijft steken, weer een maand langer wachten anyway, als ik toevallig 15 euro op straat vind, dan koop ik die map pack denk ik wel, anders niet Reageren
>$bram$< Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Heb hoop, er is nog geen prijs bevestigd, dus misschien krijg je hem al voor 800MS. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik ga die mappacks zeker kopen! Reageren
The360box Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 (bewerkt) Komen hier ook weer Maps uit MW1 in? Kopen ga ik hem zeker. Ik ga die mappacks zeker kopen! Dat zij je dus al, het komt dus neer dat je voor 10 nieuwe maps €30 euro betaalt en de helft v/d game, dus €60+€30= €90, jullie denken toch niet dat ik gek ben, en dat 4 4 oude maps nog wel, En heeft dat laggen met je verbinding te maken of met de andere personen? Bewerkt: 14 mei 2010 door The360box Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Komen hier ook weer Maps uit MW1 in? Kopen ga ik hem zeker. Ik ga die mappacks zeker kopen! Dat zij je dus al, het komt dus neer dat je voor 10 nieuwe maps €30 euro betaalt en de helft v/d game, dus €60+€30= €90, jullie denken toch niet dat ik gek ben, en dat 4 4 oude maps nog wel, En heeft dat laggen met je verbinding te maken of met de andere personen? :S Zeker 50 pagina's voor uitgespit om dat te vinden. Heeft btw te maken met beide. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik mis online Kut Microsoft is mollig genoeg om voor draadloos internet een adapter te maken die dat toegankelijk maakt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik snap er echt niks meer van. Voordat ik die map pack had was ik redelijk goed en had ik altijd mooie scores en altijd ene positief kill/death ratio. Maar sinds ik die Map Pack heb gedownload wilt niks meer lukken ik heb moeite om zelfs maar een kill/death ratio van 0.5 te halen per match, waardoor mijn hele kill/death ratio verneukt is. Ik heb echt spijt dat ik die map pack heb gekocht wat nu ben ik €15 kwijt en mijn plezier in Modern Warfare 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.