flippie13 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik snap er echt niks meer van. Voordat ik die map pack had was ik redelijk goed en had ik altijd mooie scores en altijd ene positief kill/death ratio. Maar sinds ik die Map Pack heb gedownload wilt niks meer lukken ik heb moeite om zelfs maar een kill/death ratio van 0.5 te halen per match, waardoor mijn hele kill/death ratio verneukt is. Ik heb echt spijt dat ik die map pack heb gekocht wat nu ben ik €15 kwijt en mijn plezier in Modern Warfare 2. 1) je was een noobtuber en camper en dat kan in de nieuwe maps niet meer? 2) de nieuwe maps zijn noobtube en camp friendly? Ik denk, al modern warfare 2 kennende, dat het één van die twee is? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Ik was als de pest tegen noobtuben. Maar campen deed ik soms wel eens, maar dat kan je nog wel redelijk goed in de nieuwe maps. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Ik was als de pest tegen noobtuben. Maar campen deed ik soms wel eens, maar dat kan je nog wel redelijk goed in de nieuwe maps. Zeker op Crash, ik heriner me geen campers in CoD4, maar daar waren ook minder 8 jarige ***kinderen die denken "LOLOLOLOLOl 33n gr3n4d3 l4unch3r k1jk 1k c4mp 1n 33n h03kje 1k b3n z0 13337" Bewerkt: 15 mei 2010 door Vercetti24 Reageren
Vice-King Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ik was als de pest tegen noobtuben. Maar campen deed ik soms wel eens, maar dat kan je nog wel redelijk goed in de nieuwe maps. Zeker op Crash, ik heriner me geen campers in CoD4, maar daar waren ook minder 8 jarige ***kinderen die denken "LOLOLOLOLOl 33n gr3n4d3 l4unch3r k1jk 1k c4mp 1n 33n h03kje 1k b3n z0 13337" ja dat is echt ***** vervelend Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Ik was als de pest tegen noobtuben. Maar campen deed ik soms wel eens, maar dat kan je nog wel redelijk goed in de nieuwe maps. Zeker op Crash, ik heriner me geen campers in CoD4, maar daar waren ook minder 8 jarige ***kinderen die denken "LOLOLOLOLOl 33n gr3n4d3 l4unch3r k1jk 1k c4mp 1n 33n h03kje 1k b3n z0 13337" En dan noemen ze jou noob als je hun killed met een SPAS of een met een nade. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Is er nog iemand die me kan helpen met Quickscope ? Op de Ps3. Ik speelde net even met Invertion, en opzich ging het wel goed, af en toe, maar echt quickscope was het niet.. meer Hardscope Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Is er nog iemand die me kan helpen met Quickscope ? Op de Ps3. Ik speelde net even met Invertion, en opzich ging het wel goed, af en toe, maar echt quickscope was het niet.. meer Hardscope Al eens een ACOG erop gezet of Thermal? Bewerkt: 15 mei 2010 door Djmaddox Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Is er nog iemand die me kan helpen met Quickscope ? Op de Ps3. Ik speelde net even met Invertion, en opzich ging het wel goed, af en toe, maar echt quickscope was het niet.. meer Hardscope Al eens een ACOG erop gezet of Thermal? Quick scope is makkelijker met de 'standaard' scope (vind ik niet alleen !) Ik kan zelf goed quickscopen en long range no-scopen, maar dat kan je alleen als je veel oefent. Ga gewoon elke dag ff met intervention spelen, en ga niet met barret spelen daartussendoor want dan kan je ineens niet meer quickscopen xD ~Shotyoudie Reageren
The360box Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Of met de Wa2000 Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Of met de Wa2000 Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. Ja, dat is al bekend. Alleen gebruikt haast niemand het. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Of met de Wa2000 Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. Ja, dat is al bekend. Alleen gebruikt haast niemand het. Hoe moet het persies? Want ik ken dat trucje ook niet Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Of met de Wa2000 Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. Ja, dat is al bekend. Alleen gebruikt haast niemand het. Hoe moet het persies? Want ik ken dat trucje ook niet Met de knoppen 1, 2 en 3 kan je tussen de 105mm, 40mm en 25mm wisselen. 105mm is dat grote kanon, 40 een iets kleinere en 25 een minigun. Reageren
The360box Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Of met de Wa2000 Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. Ja, dat is al bekend. Alleen gebruikt haast niemand het. Hoe moet het persies? Want ik ken dat trucje ook niet Met de knoppen 1, 2 en 3 kan je tussen de 105mm, 40mm en 25mm wisselen. 105mm is dat grote kanon, 40 een iets kleinere en 25 een minigun. Oh, maar ik had dit helemaal zelf verzonnen , ik deed gewoon maar wat omdat reloaden 'lang' duurt. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) 2) de nieuwe maps zijn noobtube en camp friendly? Ik denk, al modern warfare 2 kennende, dat het één van die twee is? Jij? Modern Warfare 2 kennend? Goeie grap, gast. Als je een MW2 kennende was, dan zou je weten dat Bailout de ergste campers map ooit is. Trouwens, http://www.infinityward.com/games.php?id=3#/screenshots?id=42 Vacant, dat kunnen we nu beter Vacunt gaan noemen. @End of the Riot: Je hebt 100% gelijk. Ik heb ze na een uur of 2 al verwijdert van mijn xbox. Wat een slechte kutmaps! Als ik dat wist had ik mijn laatste 1200ms points wel aan een name change uitgegeven. Bewerkt: 15 mei 2010 door GTA Monster Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Of met de Wa2000 Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. Ja, dat is al bekend. Alleen gebruikt haast niemand het. Hoe moet het persies? Want ik ken dat trucje ook niet Met de knoppen 1, 2 en 3 kan je tussen de 105mm, 40mm en 25mm wisselen. 105mm is dat grote kanon, 40 een iets kleinere en 25 een minigun. Ja dat weet ik wel, Maar The360Box zei 'blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten' blijven schieten lukt toch niet de wapens raken oververhit en de 40mm heeft ook reload tijd nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.