Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap er echt niks meer van. :duh:

Voordat ik die map pack had was ik redelijk goed en had ik altijd mooie scores en altijd ene positief kill/death ratio.

Maar sinds ik die Map Pack heb gedownload wilt niks meer lukken ik heb moeite om zelfs maar een kill/death ratio van 0.5 te halen per match, waardoor mijn hele kill/death ratio verneukt is. :{

Ik heb echt spijt dat ik die map pack heb gekocht wat nu ben ik €15 kwijt en mijn plezier in Modern Warfare 2. :(

1) je was een noobtuber en camper en dat kan in de nieuwe maps niet meer?

2) de nieuwe maps zijn noobtube en camp friendly?

Ik denk, al modern warfare 2 kennende, dat het één van die twee is? :D

Geplaatst:

Ik was als de pest tegen noobtuben.

Maar campen deed ik soms wel eens, maar dat kan je nog wel redelijk goed in de nieuwe maps.

Geplaatst: (bewerkt)

Maar campen deed ik soms wel eens, maar dat kan je nog wel redelijk goed in de nieuwe maps.

Zeker op Crash, ik heriner me geen campers in CoD4, maar daar waren ook minder 8 jarige ***kinderen die denken "LOLOLOLOLOl 33n gr3n4d3 l4unch3r k1jk 1k c4mp 1n 33n h03kje 1k b3n z0 13337"

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Zeker op Crash, ik heriner me geen campers in CoD4, maar daar waren ook minder 8 jarige ***kinderen die denken "LOLOLOLOLOl 33n gr3n4d3 l4unch3r k1jk 1k c4mp 1n 33n h03kje 1k b3n z0 13337"

ja dat is echt ***** vervelend

Geplaatst:

En dan noemen ze jou noob als je hun killed met een SPAS of een met een nade.

Geplaatst:

Is er nog iemand die me kan helpen met Quickscope :7 ? Op de Ps3.

Ik speelde net even met Invertion, en opzich ging het wel goed, af en toe, maar echt quickscope was het niet.. meer Hardscope :puh:

Is er nog iemand die me kan helpen met Quickscope emo.gif ? Op de Ps3.

Ik speelde net even met Invertion, en opzich ging het wel goed, af en toe, maar echt quickscope was het niet.. meer Hardscope puh2.gif

Al eens een ACOG erop gezet of Thermal?

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Is er nog iemand die me kan helpen met Quickscope emo.gif ? Op de Ps3.

Ik speelde net even met Invertion, en opzich ging het wel goed, af en toe, maar echt quickscope was het niet.. meer Hardscope puh2.gif

Al eens een ACOG erop gezet of Thermal?

Quick scope is makkelijker met de 'standaard' scope (vind ik niet alleen !)

Ik kan zelf goed quickscopen en long range no-scopen, maar dat kan je alleen als je veel oefent.

Ga gewoon elke dag ff met intervention spelen, en ga niet met barret spelen daartussendoor want dan kan je ineens niet meer quickscopen xD

~Shotyoudie

Geplaatst:

Of met de Wa2000 :7

Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. :Y

Geplaatst:

Of met de Wa2000 emo.gif

Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. yep.gif

Ja, dat is al bekend. :7 Alleen gebruikt haast niemand het.

Geplaatst:

Of met de Wa2000 emo.gif

Ja, trucje, als je AC130 hebt en je ziet mensen kan je blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten. yep.gif

Ja, dat is al bekend. :7 Alleen gebruikt haast niemand het.

Hoe moet het persies? Want ik ken dat trucje ook niet

Geplaatst:

Of met de Wa2000 emo.gif

Ja, dat is al bekend. emo.gif Alleen gebruikt haast niemand het.

Met de knoppen 1, 2 en 3 kan je tussen de 105mm, 40mm en 25mm wisselen. 105mm is dat grote kanon, 40 een iets kleinere en 25 een minigun.

Geplaatst:

Of met de Wa2000 emo.gif

Met de knoppen 1, 2 en 3 kan je tussen de 105mm, 40mm en 25mm wisselen. 105mm is dat grote kanon, 40 een iets kleinere en 25 een minigun.

Oh, maar ik had dit helemaal zelf verzonnen :Y , ik deed gewoon maar wat omdat reloaden 'lang' duurt.

2) de nieuwe maps zijn noobtube en camp friendly?

Ik denk, al modern warfare 2 kennende, dat het één van die twee is? :D

Jij? Modern Warfare 2 kennend? Goeie grap, gast. Als je een MW2 kennende was, dan zou je weten dat Bailout de ergste campers map ooit is.

Trouwens, http://www.infinityward.com/games.php?id=3#/screenshots?id=42

Vacant, dat kunnen we nu beter Vacunt gaan noemen.

@End of the Riot: Je hebt 100% gelijk. Ik heb ze na een uur of 2 al verwijdert van mijn xbox. Wat een slechte kutmaps! Als ik dat wist had ik mijn laatste 1200ms points wel aan een name change uitgegeven.

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst:

Of met de Wa2000 emo.gif

Ja dat weet ik wel, Maar The360Box zei 'blijven schieten door van guns te switchen en blijven schieten'

blijven schieten lukt toch niet de wapens raken oververhit en de 40mm heeft ook reload tijd nodig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...