Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er vandaag misschien een event waar ik niet vanaf weet? Want vandaag krijg ik echt 8x achter elkaar "unable to connect to host" of echt enorme laggende hosts. Ik heb nog geeneen lekkere game gespeeld zonder lagg.

Geplaatst:

Het komt er op neer dat quickscopen gewoon een kwestie van veel doen is :clown:

Het gaat steeds beter btw :puh:

Geplaatst:

Net was zo goed, Ground war, Highrise, Hacker in game, Care package.

Dus, hij gooide care package neer, daar zat toevallig een Tactical Nuke in, ik pak hem, beëindig de game met 15-16

Geplaatst:

Dus, hij gooide care package neer, daar zat toevallig een Tactical Nuke in, ik pak hem, beëindig de game met 15-16

WTF :cab: Vast op de PC of wat, speelde net 11-0-0 in Invasion SD, was zo blij maar had aleen Care, UAV, en Predator. :bonk:

Geplaatst:

ER kan toch helemaal geen nuke in een carepackage zitten?

Geplaatst:

Door hacks of simpele bestandswijzigingen wel mits de hacker of de persoon met de modified bestanden de host is. Ik heb het ook eens gedaan toen het nog simpelweg een kleine code toevoegen was in een notepad in één van de MW2 bestanden. :$

Samen met Remi-X in domination gaan met Remi als host en wachten tot iemand een care package inriep, echt prachtig waren de reacties. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap er echt niks meer van. :duh:

Voordat ik die map pack had was ik redelijk goed en had ik altijd mooie scores en altijd ene positief kill/death ratio.

Maar sinds ik die Map Pack heb gedownload wilt niks meer lukken ik heb moeite om zelfs maar een kill/death ratio van 0.5 te halen per match, waardoor mijn hele kill/death ratio verneukt is. :{

Ik heb echt spijt dat ik die map pack heb gekocht wat nu ben ik €15 kwijt en mijn plezier in Modern Warfare 2. :(

1) je was een noobtuber en camper en dat kan in de nieuwe maps niet meer?

2) de nieuwe maps zijn noobtube en camp friendly?

Ik denk, al modern warfare 2 kennende, dat het één van die twee is? :D

Niks noobtube friendly gisteren op de map Salvage, tegenstander Noobtube en Thumper en shit.. Ik 10 om 30. :S Iets van 2x gekilled door normale wapens. Zonder noobtube.

@: Ik ben nu 10th prestige lvl 70. In 21 dagen 15 uur en 34 minuten te hebben gespeeld. Alles legaal gehaald zonder hacks etc. :)_O_

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst: (bewerkt)

Waarom zou je willen quickscopen?

Ik weet niet, maar het geeft me nu al een kick als ik iemand 1 op 1 quickscope (soort van).

En als je het dan goed kan, lijkt dat me super vet :puh:

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Quickscope staat popi jopi in de Killcam dan hoor je al die mogolen schreeuwen daar. :clown:

Op de 360 denk ik wel want op de pc heb ik nog nooit iemand horen schreeuwen. En trouwens op de PC zijn er groepen (heb er zelf ook 1 met nu 140 mense ongeveer) die sniper lobbys hosten (in private match) als iemand daar je scope ziet in de killcam word je gekickt. en een killcam waar je de scope niet ziet begint ook saai te worden, Dus de laatste moet je een 360(rondje :puh:) kill maken. Lijkt saai maar dat is echt supervet met 18 players.

Geplaatst:

Quickscope staat popi jopi in de Killcam dan hoor je al die mogolen schreeuwen daar. :clown:

Op de 360 denk ik wel want op de pc heb ik nog nooit iemand horen schreeuwen. En trouwens op de PC zijn er groepen (heb er zelf ook 1 met nu 140 mense ongeveer) die sniper lobbys hosten (in private match) als iemand daar je scope ziet in de killcam word je gekickt. en een killcam waar je de scope niet ziet begint ook saai te worden, Dus de laatste moet je een 360(rondje :puh:) kill maken. Lijkt saai maar dat is echt supervet met 18 players.

360 met zijn 18e is simpel je raakt altijd wel. ;D

Geplaatst:

360 met zijn 18e is simpel je raakt altijd wel. ;D

last kill he, dat is meestal 1 vs 1 en met een mooi schot meestal rond de 10 mensen die tegelijk nice zeggen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...