Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Oh, in S&D?

Net btw 1000 UAV's gehaald. Kut embleempje. Voor veel werk. Nu ga ik carepackeges doen daarna helicopters daarna airstrikes

Geplaatst:

Soms doe ik ook mee aan quickscope matches en moet je als laatste een 360 maken wat ik dus niet kan en 100 duizend rondjes blijf draaien :bonk:

Geplaatst:

Oh, in S&D?

Net btw 1000 UAV's gehaald. Kut embleempje. Voor veel werk. Nu ga ik carepackeges doen daarna helicopters daarna airstrikes

Ik vindt dat van de UAV's nog wel geinig, maar dat van de 1000 helikopters is pas lelijk. :{

Geplaatst:

Oh, in S&D?

Ik vindt dat van de UAV's nog wel geinig, maar dat van de 1000 helikopters is pas lelijk. :{

Welk emblem is dat dan?

Geplaatst:

Hier staat hij wel ergens tussen.

Tuurlijk staat ie daar tussen :ch:

Maar om de vraag te beantwoorden:

Emblem-birdbrain.jpg

Geplaatst:

Hier staat hij wel ergens tussen.

Tuurlijk staat ie daar tussen :ch:

Maar om de vraag te beantwoorden:

Emblem-birdbrain.jpg

Ah, ik zat zelf ook te kijken, bedankt. ;) Best wel lelijk inderdaad

Geplaatst:

gister nog ffies mw2 gespeeld, best lame game eigenlijk; beetje tuben, beetje Rpd...no teamwork at all --> easy stuff

Geplaatst:

gister nog ffies mw2 gespeeld, best lame game eigenlijk; beetje tuben, beetje Rpd...no teamwork at all --> easy stuff

Daarom ook het solo-geen-teamplayer motto:

"You wanna go solo, Go MW2!"

Geplaatst:

Goh wordt ik weer voor "booster" uitgemaakt omdat ik op LVL 25 voor m'n M4A1 u Red-tiger heb. Kan ik er wat aan doen dat je als anti-booster in FFA veel HS kan maken. Maar gelukkig wordt het al minder :klap:.

Geplaatst:

Goh wordt ik weer voor "booster" uitgemaakt omdat ik op LVL 25 voor m'n M4A1 u Red-tiger heb. Kan ik er wat aan doen dat je als anti-booster in FFA veel HS kan maken. Maar gelukkig wordt het al minder :klap:.

Gewoon sneller levelen. ;)

Geplaatst:

nou maar bij S&D is er soms wel teamwork.

en ik bedoel niet met z'n alleen in een hoekje gaan zitten met Riot

Geplaatst:

nou maar bij S&D is er soms wel teamwork.

en ik bedoel niet met z'n alleen in een hoekje gaan zitten met Riot

Riot is wel vet met een groep 2 riot 2 met wapens.

Geplaatst:

Wat iemand anders al zei, teamwork heb je niet echt nodig in MW2, wat me vet lijkt is als je met 5 andere maten in een bootje het oerwoud inngaat vol terroristen en met hetset.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...