Mevin Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 gister nog ffies mw2 gespeeld, best lame game eigenlijk; beetje tuben, beetje Rpd...no teamwork at all --> easy stuff Daarom ook het solo-geen-teamplayer motto: "You wanna go solo, Go MW2!" Tis ook een Ego-Shooter Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 AK-47 is zó overpowered hé? Shit, Ik heb One Man Army Stopping Power Pro en last stand. Best wel grappig. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 AK-47 is zó overpowered hé? Shit, Ik heb One Man Army Stopping Power Pro en last stand. Best wel grappig. In hardcore is het 1 schot = dood Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 AK-47 is zó overpowered hé? Shit, Ik heb One Man Army Stopping Power Pro en last stand. Best wel grappig. In hardcore is het 1 schot = dood Meen je? Daar is met elk wapen zo'n beetje 1 shot 1 kill. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Hoe kan ik die balk onderaan weg krijgen? en ik kan het beeld gwn verslepen?! en als ik de resolutie 800x600 doe wordt het beeld nog kleiner Reageren
The360box Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Sinds wanneer kan je zien hoever je bent in Carreer, ik blijf eeuwig op For the record. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Sinds wanneer kan je zien hoever je bent in Carreer, ik blijf eeuwig op For the record. Blijft ook zo staan ergens staat STATS daar staan alle stats van multiplayer en single. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Tegenstander had net nuke, ik werd nét in last stand geschoten en ook overleefde de nuke. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Tegenstander had net nuke, ik werd nét in last stand geschoten en ook overleefde de nuke. Zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=LGyN4rT2EOI Dat is wel gaaf. Wist ik nog niet. Reageren
Vice-King Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 ik ga soms Booster hunter maar ik doe het zelf ook wel graag. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 Ja, precies zelfde map en gedeelte. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 oke, wat is nou echt een goede manier om harriers te halen , het lukt me steeds net niet . btw dit typ ik op ps3 Reageren
jordib12 Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 oke, wat is nou echt een goede manier om harriers te halen , het lukt me steeds net niet . btw dit typ ik op ps3 Als je echt killstreaks wilt halen, wat rustig aan doen wat rondlopen en goed rondkijken! Wil je veel kills ( mss heb je dan ook harrier enzo) dan loop je snel rond "rushen"! Of doe domolition en loop naar de spawn plekken van de tegenstander en camp daar wat! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 mei 2010 Rapport Geplaatst: 20 mei 2010 oke, wat is nou echt een goede manier om harriers te halen , het lukt me steeds net niet . btw dit typ ik op ps3 Killstreaks: Carepackage, of UAV. Ivm kills of radar. ^^ Dan Predator dan Harrier. Of wil je hogere killstreaks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.