Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Of doe domolition en loop naar de spawn plekken van de tegenstander en camp daar wat! :puh:

NEEEE! FOUT! Niet campen. Dan kan je beter de TV en PS3 uitzetten en met je controller er voor gaan zitten, dan beleef je net zoveel actie. Snappen de mensen zoals jij dan niet dat je MW2 speelt voor het plezier, en niet voor de kills? :-(

Maar zijn die nieuwe maps een beetje aan te raden? Wil ze misschien wel kopen, maar dan moet je zo'n kaartje halen of niet? Heb namelijk geen Credit Card.

Geplaatst:

Of doe domolition en loop naar de spawn plekken van de tegenstander en camp daar wat! :puh:

NEEEE! FOUT! Niet campen. Dan kan je beter de TV en PS3 uitzetten en met je controller er voor gaan zitten, dan beleef je net zoveel actie. Snappen de mensen zoals jij dan niet dat je MW2 speelt voor het plezier, en niet voor de kills? :-(

Maar zijn die nieuwe maps een beetje aan te raden? Wil ze misschien wel kopen, maar dan moet je zo'n kaartje halen of niet? Heb namelijk geen Credit Card.

Je kan ze alleen maar online kopen dus je zult ene kaart moeten kopen. :puh:

Ik heb vandaag die BOOM! Headshot! Title gekregen! :D

Geplaatst:

Voor snelle killstreaks een paar tips: 1: Goeie secondary (Bijv. AT-4/RPG), voor als ze allemaal voor je spawnen , 2: Hardline, kost wat meer tijd om te killen maar je leert richten voor headshots. En last but not least; Headset, ik heb er een en ik hoor iedereen zonder Ninja Pro lopen, dit heeft mij meerdere keren gered toen ik bijv. voor de nuke ging of lange wilde overleven. Maar vertrouw er niet te veel op. En claymores zijn ook erg handig ^_^ !

Geplaatst:

En last but not least; Headset, ik heb er een en ik hoor iedereen zonder Ninja Pro lopen, dit heeft mij meerdere keren gered toen ik bijv. voor de nuke ging of lange wilde overleven. Maar vertrouw er niet te veel op. En claymores zijn ook erg handig ^_^ !

Dat slaat dus nergens op. DAn moeten ze aan de overkant de Tv heeeel hard aan hebben staan.

Geplaatst:

En last but not least; Headset, ik heb er een en ik hoor iedereen zonder Ninja Pro lopen, dit heeft mij meerdere keren gered toen ik bijv. voor de nuke ging of lange wilde overleven. Maar vertrouw er niet te veel op. En claymores zijn ook erg handig ^_^ !

Dat slaat dus nergens op. DAn moeten ze aan de overkant de Tv heeeel hard aan hebben staan.

Hij bedoelt dat je de voetstappen hoort door het goede geluid :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Hij bedoelt dat je de voetstappen hoort door het goede geluid :bonk:

Voetstappen hoor je dan minder door het schieten. Of je moet Dolby digital hebben dat je schoten in je rug hoort. Maar ik heb net nieuwe hoofdtelefoon dus ff proberen!

@: Headset héél handig!

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

meestal hoor ik zo-wie-zo geen voetstappen in mw2, veel te veel gunshots om dat te horen. Alleen in S&D als only 1 left, maybe...

Geplaatst:

En last but not least; Headset, ik heb er een en ik hoor iedereen zonder Ninja Pro lopen, dit heeft mij meerdere keren gered toen ik bijv. voor de nuke ging of lange wilde overleven. Maar vertrouw er niet te veel op. En claymores zijn ook erg handig blij.gif !

Hij bedoelt dat je de voetstappen hoort door het goede geluid crazy.gif

Voetstappen hoor je dan minder door het schieten. Of je moet Dolby digital hebben dat je schoten in je rug hoort. Maar ik heb net nieuwe hoofdtelefoon dus ff proberen!

@: Headset héél handig!

I told ya! icon_mrgreen.gif

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met headset?

Zo'n enooooorme ghetto blaster op je oren, of zo'n ding waar je door kan praten (zoals ps3 ding ofzo) :puh:

Geplaatst:

Dolby Digital geluid is aangesloten op mijn PS3. Het is inderdaad extreem handig. Je hoort waar je vijanden lopen: links, rechts of achter je. Als ik iemand achter me hoor draai ik me meteen om meestal kan ik ze dan nog killen. Dat geluid is opzich natuurlijk mooier dan gewoon geluid uit je TV speakers.

Geplaatst:

Dolby Digital geluid is aangesloten op mijn PS3. Het is inderdaad extreem handig. Je hoort waar je vijanden lopen: links, rechts of achter je. Als ik iemand achter me hoor draai ik me meteen om meestal kan ik ze dan nog killen. Dat geluid is opzich natuurlijk mooier dan gewoon geluid uit je TV speakers.

Krijg ook een dolby dinsdag, maar ik zeg je, in ground war hoor je zoveel om je heen, vaak speel ik Gw, en dan komt de Harrier na elkaar. :bonk:

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met headset?

Zo'n enooooorme ghetto blaster op je oren, of zo'n ding waar je door kan praten (zoals ps3 ding ofzo) :puh:

Gewoon hoofdtelefoon. Koptelefoon met 2 orendingen eraan. Ik hoor hiermee dingen die ik nog nooit gehoord heb. Muziek die normaal heel zacht is. En bij sommige maps vogels in de lucht horen. Heel raar. Maar toch grappig. :bier:

Geplaatst:

Dit is denk het beste filmpje om te kijken hoe je een goede killstreak moet halen. Een gedeelte van map verdedigen (dus niet met campen):

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is denk het beste filmpje om te kijken hoe je een goede killstreak moet halen. Een gedeelte van map verdedigen (dus niet met campen):

Ja, ziet er leuk uit

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

Lijkt een beetje op mijn "crush" tactiek van mij, een paar paginas terug. Denet een paar keer FFA gespeeld, 2 EMPs gehaald, ik probeer dat emblem ervan te halen. 1 keer op Afghan, ik ren die bunker in. Ze campen al 2 potjes lang, deze keer deed ik het maar 10 keer zo succesvol met Clays, M4 (yeah I got fall for it!) en een striker (puntjes). Binnen één minuut een EMP. Jammer dat je niet altijd geluk hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...