wupie Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 Secret Footage! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Als je dood gaat heb je weer zo'n leuke uitspraak van iemand of een grappig info dingetje O, oeps, dubbelpost... :$ Dit is het zelfde level als dat er werd gespeeld op de E3 'cliffhanger'. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) Er is iets raars met deze gameplay. Want de stem van Soap had op de E3 veel weg van die van Captain Price, maar nu heeft hij een compleet andere stem. En zijn je de teksten ''Follow'' en ''Cover'' niet opgevallen? Op 1:13 staat er ''Follow''. EDIT : En ik heb net gelezen dat er helemaal geen beta komt. Dus ook geen singleplayer. Is eigenlijk ook wel beter, want een Beta zal de uiteindelijke release minder spectaculair maken. Dus er komt alleen een beta voor IW zelf. Bewerkt: 20 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
lexus123 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Secret Footage! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Als je dood gaat heb je weer zo'n leuke uitspraak van iemand of een grappig info dingetje O, oeps, dubbelpost... :$ Dit is het zelfde level als dat er werd gespeeld op de E3 'cliffhanger'. Maar het gedeelte ervoor Reageren
wupie Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Secret Footage! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Als je dood gaat heb je weer zo'n leuke uitspraak van iemand of een grappig info dingetje O, oeps, dubbelpost... :$ Dit is het zelfde level als dat er werd gespeeld op de E3 'cliffhanger'. Maar het gedeelte ervoor nee het is in de missie. Dit stukje hadden ze er uit gelaten in de E3 demo: er kwam ineens een zwart beeld met wat tekst tijdens de deom en tijdens de zwarte tekst moest jij eigenlijk dat spelen maar dat is geskipt.[/font] Bewerkt: 21 augustus 2009 door wupie Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Die ''Secret Footage'' ziet er goed uit! Ik zal als het uitkomt heel veel spelen denk ik, . Hoe kom je er eigenlijk aan? Reageren
GTAJoel Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik wacht met smart op deze COD Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Secret Footage! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">Als je dood gaat heb je weer zo'n leuke uitspraak van iemand of een grappig info dingetje O, oeps, dubbelpost... :$ Dit is het zelfde level als dat er werd gespeeld op de E3 'cliffhanger'. Maar het gedeelte ervoor nee het is in de missie. Dit stukje hadden ze er uit gelaten in de E3 demo: er kwam ineens een zwart beeld met wat tekst tijdens de deom en tijdens de zwarte tekst moest jij eigenlijk dat spelen maar dat is geskipt.[/font] Voor dit filmpje stond deze missie al op Youtube. Ik heb het zelfs op mijn PSP staan. Je gaat dat huisje binnen, je vult de codes in. En Soap wordt gezien. Niks nieuws dus. Bewerkt: 21 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
ASPHALT Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Voor dit filmpje stond deze missie al op Youtube. Ik heb het zelfs op mijn PSP staan. Je gaat dat huisje binnen, je vult de codes in. En Soap wordt gezien. Niks nieuws dus. Voor een gedeelte klopt dit, al is het filmpje wat op de E3 werd geshowd iets korter wanneer je naar het einde kijkt. Deze stopte eerder, dit filmpje loopt langer door. Al heb je wel gelijk met Soap's stem. Vergelijk het stuk maar eens waar je je opdracht geeft om op die sneeuwscooter te gaan zitten met de .. Kan met het filmen van een beeldscherm en daarbij het geluid te maken hebben, maar volgensmij is z'n accent toch echt sterker. Al ben ik slecht in accenten, klinkt hij eerder Schots dan Brits.Overigens, de gast die deze keer speelt is wel een stuk slechter, of ze hadden 'm easy staan op de E3. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik wil even een nieuw gespreksonderwerp in het topic gooien. Komt Gaz terug denken jullie? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Komt Gaz terug denken jullie? Ik denk het wel, wie is het eigenlijk? Dit word de beste game van dit jaar samen met Maffia 2. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 (bewerkt) Komt Gaz terug denken jullie? Ik denk het wel, wie is het eigenlijk? Dit word de beste game van dit jaar samen met Maffia 2. Een S.A.S commando die aan het einde van de game wordt doodgeschoten. Zijn voice actor 'Glenn Morshower' speelt ook een rol in Modern Warfare 2. EDIT : Er gaat ook een Snow Camo komen in Modern Warfare 2 : Bewerkt: 21 augustus 2009 door Forumrunner Reageren
commando Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 ff wat nieuws http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/16010/stemact...fare-2-onthuld/ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 ff wat nieuws http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/16010/stemact...fare-2-onthuld/ Heb je de post boven je Überhaupt wel gelezen? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Komt Gaz terug denken jullie? Ik denk het wel, wie is het eigenlijk? Dit word de beste game van dit jaar samen met Maffia 2. Gaz ging toch op het einde van cod 4 dood of niet? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Komt Gaz terug denken jullie? Ik denk het wel, wie is het eigenlijk? Dit word de beste game van dit jaar samen met Maffia 2. Gaz ging toch op het einde van cod 4 dood of niet? Price is ook al 120 jaar geworden, en 2 keer dood gegaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.