Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Niks fastest Nuke, die in 30 seconden is dat. Maar zonderkillstreaks klopt wel. :clown:

Welke bedoel je want op Terminal is fake hoor.

Geplaatst: (bewerkt)

wajoo jonge echt vet...

ik zat in een hacked server op de Xbox 360

alle tegenstanders waren level 70!

elke seconde kwam er wel weer een chopper een AC130 en noem maar op

en de Nuke duurde 18 minuten?! _O_

ik dacht zo van: WTF!!!!! is going!

maar dat was wel vet!

Bewerkt: door lennart1995
Geplaatst:

Dit is denk het beste filmpje om te kijken hoe je een goede killstreak moet halen. Een gedeelte van map verdedigen (dus niet met campen):

Ik vind de tegenspelers eigelijk wel dom!

Als je 2 x dood geschoten wordt op de zelfde plaatst door dezelfde gast, dan ga je hem toch zoeken, iedereen loopt er gewoon voorbij...

Als er goede spelers zouden zitten was ie al lang dood! :puh:

@ nnet weer nuke in karachi :puh:

Geplaatst:

ik dacht zo van: WTF!!!!! is going!

?

Ik ben ondertussen Prestige 3 LVL 25(geloof ik), ik ben 3x in een hackserver gekomen. :7

Geplaatst:

ik had net mn eerste nuke!!! in wasteland (beste land voor een nuke)

ik hoefde nog 2 kills ik was al klaar met mijn chopper dus ik sniper nog ff 2 mensen met mijn intervention thermal en BAM nuke !

yeah :D

Geplaatst:

ik had net mn eerste nuke!!! in wasteland (beste land voor een nuke)

ik hoefde nog 2 kills ik was al klaar met mijn chopper dus ik sniper nog ff 2 mensen met mijn intervention thermal en BAM nuke !

yeah icon_mrgreen.gif

Gefeliciteerd! Ik vind het raar dat mensen altijd zoveel ongeluk hebben als ze een nuke willen halen, ik soms ook, heb ik binnen 30 Sec. een harrier. (7-9-11 KS), stel ik de nuke in, dan heb ik de grootste moeite om het te halen.

Geplaatst:

Ik heb nog niet een Nuke gehaald, hoogste KS is 14 zonder CG. Komt misschien door de skills of de rondloop.

maar met welk gametype kan je het makkelijkste een nuke halen?

met ground war ofzo?

Om een nuke te halen vind ik Domination de beste gamemode. Bij domination lopen er vaak heel veel vijanden bij elkaar (ook door het vlaggensysteem) en haal je heel snel kills. Ground war is misschien ook nog een optie, maar daar ga je dan weer snel dood doordat er meer vijanden zijn en heel veel chaos met alle killstreaks.

In Headquarters Pro kan je ook goed nukes halen door rond het objective te cirkelen en zo mensen te doden.

@Hieronder: Wat is domolotion?

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

domolotion is beste map, doordat de spelers altijd op dezelfde plekken spawen!

ik had net m'n 9 de nuke in free for all in één van de nieuwe maps

heb al 3 nuke's ondertussen in de nieuwe maps! :puh:

Geplaatst:

domolotion is beste map, doordat de spelers altijd op dezelfde plekken spawen!

Domolotion is geen map toch? En ik denk dat ie bedoelt Demolition dan lopen ze inderdaad doorelkaar en spawnen ze altijd op dezelfde plek.

Dit is denk het beste filmpje om te kijken hoe je een goede killstreak moet halen. Een gedeelte van map verdedigen (dus niet met campen):

Ik vind de tegenspelers eigelijk wel dom!

Als je 2 x dood geschoten wordt op de zelfde plaatst door dezelfde gast, dan ga je hem toch zoeken, iedereen loopt er gewoon voorbij...

Als er goede spelers zouden zitten was ie al lang dood! :puh:

@ nnet weer nuke in karachi :puh:

Dat klopt, de tegenstanders dachten niet na over wat ze deden, ik weet zeker dat ik hem zou doden na een paar "verkennings" deaths (en wanneer ik weer gewend was aan MW2, ik heb dat spel niet gespeeld sinds de camp party match op Crash).

Bewerkt: door Vercetti24

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...