GTA Monster Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Waarom deze keer? Over een Amerikaans feest, is trouwens alleen in het weekend. Reageren
The360box Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Even alle fouten in de game op een rijtje: Model 1887 Akimbo: First Pirson houdt hij ze recht vast, third pirson niet, meer naar elkaar. Grenade, semtex, stun, etc. Als je ze gooit 1st pirson gooit hij ze mooi recht, third pirson niet echt. Reloaden van ACR, etc. Als je een nieuwe mag pakt lijkt de oude verdwenen en duwt hij hem er in zonder dat de oude eruit valt. Zoveel kogels in een lichaam moeten schieten desondanks kogelvrij vest. Het pakken van een secondairy gun in 3th pirson. Ik hoop dat COD BO er veel beter uit ziet, niet dat ik hem ga halen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Even alle fouten in de game op een rijtje: Model 1887 Akimbo: First Pirson houdt hij ze recht vast, third pirson niet, meer naar elkaar. Grenade, semtex, stun, etc. Als je ze gooit 1st pirson gooit hij ze mooi recht, third pirson niet echt. Reloaden van ACR, etc. Als je een nieuwe mag pakt lijkt de oude verdwenen en duwt hij hem er in zonder dat de oude eruit valt. Zoveel kogels in een lichaam moeten schieten desondanks kogelvrij vest. Het pakken van een secondairy gun in 3th pirson. Ik hoop dat COD BO er veel beter uit ziet, niet dat ik hem ga halen. JONGE, waarom klaagt iedereen over de fouten in dit spel, MW2 is een machtig spel waar je soms wel es druk in kan maken! hoeveel keer ik hier al berichten van DE FOUTEN van MW2 zag, je kunt er 3 volle blz mee vullen met jullie fouten... Reageren
Venzio Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Waarom deze keer? Over een Amerikaans feest, is trouwens alleen in het weekend. Is het niet omdat 3 juni die nieuwe maps uit komen voor de Xbox360? Reageren
Vice-King Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 na RDR heb ik toch weer zin om Modern warfare 2 te spelen Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 tegenwoordig heeft iedereen javalin of andere raket bij zich, om Chopper en harrier uit de lucht te halen, ik haal constant harrier en chopper maar ze worden in 1 min uit de lucht gehaald! Ik gebruik nu attack helikopter en AC130, dan moeten ze minsten 2 keer schieten... Reageren
The360box Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Even alle fouten in de game op een rijtje: Model 1887 Akimbo: First Pirson houdt hij ze recht vast, third pirson niet, meer naar elkaar. Grenade, semtex, stun, etc. Als je ze gooit 1st pirson gooit hij ze mooi recht, third pirson niet echt. Reloaden van ACR, etc. Als je een nieuwe mag pakt lijkt de oude verdwenen en duwt hij hem er in zonder dat de oude eruit valt. Zoveel kogels in een lichaam moeten schieten desondanks kogelvrij vest. Het pakken van een secondairy gun in 3th pirson. Ik hoop dat COD BO er veel beter uit ziet, niet dat ik hem ga halen. JONGE, waarom klaagt iedereen over de fouten in dit spel, MW2 is een machtig spel waar je soms wel es druk in kan maken! hoeveel keer ik hier al berichten van DE FOUTEN van MW2 zag, je kunt er 3 volle blz mee vullen met jullie fouten... Hiermee geef je dus toe dat er genoeg fouten in MW2 zitten, kijk als je een game gaat maken over dit genre moet je het gelijk goed doen. Nu geven ze half werk. Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Even alle fouten in de game op een rijtje: Model 1887 Akimbo: First Pirson houdt hij ze recht vast, third pirson niet, meer naar elkaar. Grenade, semtex, stun, etc. Als je ze gooit 1st pirson gooit hij ze mooi recht, third pirson niet echt. Reloaden van ACR, etc. Als je een nieuwe mag pakt lijkt de oude verdwenen en duwt hij hem er in zonder dat de oude eruit valt. Zoveel kogels in een lichaam moeten schieten desondanks kogelvrij vest. Het pakken van een secondairy gun in 3th pirson. Ik hoop dat COD BO er veel beter uit ziet, niet dat ik hem ga halen. JONGE, waarom klaagt iedereen over de fouten in dit spel, MW2 is een machtig spel waar je soms wel es druk in kan maken! hoeveel keer ik hier al berichten van DE FOUTEN van MW2 zag, je kunt er 3 volle blz mee vullen met jullie fouten... Hiermee geef je dus toe dat er genoeg fouten in MW2 zitten, kijk als je een game gaat maken over dit genre moet je het gelijk goed doen. Nu geven ze half werk. Jij bent dus het type gamer die ik haat, jij zoekt in elke game de fouten... MW2 is een top game... simpel Reageren
Velaro Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Jij bent dus het type gamer die ik haat, jij zoekt in elke game de fouten... MW2 is een top game... simpel Je valt hem persoonlijk aan omdat hij een spel dat jij fantastisch vindt, niet goed vindt. En waarom zou hij in elke game de fouten zoeken? Waar is dat op gebaseerd? Op het feit dat hij een paar fouten opnoemt in jouw fantastische game? Dat MW2 een topgame is, is jouw mening. Zelf vind ik het ook een leuke game, maar op een bepaald moment zijn er gewoon te veel irritaties voor de speler. De balancering van de wapens vind ik gewoon slecht. Dat er een wapen in de game zit met niks van terugslag is gewoon erg. Nog genoeg andere dingen zoals de commando perk, de Grenade Launchers aan het begin van elke map en dan zwijg ik nog van de prestige hack, die zelfs niet eens bestraft wordt. Het is iets te makkelijk gemaakt. Zelfs een noob kan in deze game makkelijk topscores halen. Je loopt gewoon met een Model 1887 Akimbo rond en je hebt niets van skill nodig. Gewoon even campen tot je een harrier of chopper gunner hebt en de kills komen vanzelf. Misschien dat je het daarom een topgame vindt? Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) ok, ja een top game is het zeker niet, mijn persoonelijk fouten zijn, als ik killstreak heb dat die verpest wordt door een irritante noobtuber.... Het is mijn 1 ste schietspel dus ik weet niet wat er verschil van is. @ Dat laatste wat je zegt is wel waar, maar ik gebruik altijd UMP ook wel overpowerd wapen Bewerkt: 30 mei 2010 door jordib12 Reageren
ColaGlas Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 De enige reden waarom dit spel in het begin zo goed was, was omdat het volledig nieuw was en men nog niet wist dat rondrennen met een knife of noobtuben zo makkelijk was om kills te behalen. Toen iedereen dat wist werd dit spel echt totaal kut. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 iedereen zeikt over die noobtubes, als je ze zo erg haat, noobtube dan zelf om anderen pipers te irriteren Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Maar ik haal niet veel kills door te noobtuben... Reageren
>$bram$< Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Vernederen in kill-cams werkt ook, of elke keer irrtante messages sturen met maar 1 letter erin, dan raken ze uit hun concentratie. Terug "tuben & knifen" doe ik bijna niet, maar gewoon "ambushen" met je maatjes, deden we een keer in terminal tegen een team van tubers. 1 speler van ons rushed onze ambush in, en wij doen living dead en maken een vuurpeloton voor hun. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.