jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Mijn mooiste overwinning was in S&D, toen ik 1 vs 5 stond, in favela ik ownde het hele team! Wat was jullie mooiste winning kill, of S&D ervaring? Reageren
benhelsloot Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 vandaag gekregen en net 5 minuten geleden uitgespeeld ik verwachte meer van het storyline (wel een mooi verhaal) maar door mulitiplayer is het een van de beste gamesdie ik ooit heb gespeeld Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 vandaag gekregen en net 5 minuten geleden uitgespeeld ik verwachte meer van het storyline (wel een mooi verhaal) maar door mulitiplayer is het een van de beste gamesdie ik ooit heb gespeeld Eindelijk iemand die het goeie van de game inziet... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Weet er iemand wanneer die 2de map pack uitkomt? Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Weet er iemand wanneer die 2de map pack uitkomt? Eu, een 2de map pack? Bron? en welke maps? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 www.callofduty.nl , en dan naarbeneden scrollen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Er staat alleen voor XBOX EN PC... Reageren
Velaro Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Er staat alleen voor XBOX EN PC... De PC en PS3 versie komen net als bij de eerste mappack een maand later dan de Xbox versie. Reageren
jordib12 Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Er staat alleen voor XBOX EN PC... De PC en PS3 versie komen net als bij de eerste mappack een maand later dan de Xbox versie. Waarom moeten wij altijd zolang wachten, kunnen ze niet iedereen samen doen? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Microsoft betaald meer dan Steam en Sony, daarom krijgt de XBOX-360 hem een maand eerder. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Mijn mooiste overwinning was in S&D, toen ik 1 vs 5 stond, in favela ik ownde het hele team! Wat was jullie mooiste winning kill, of S&D ervaring? Mijn beste overwinning: 1v5 clutch in Hardcore Search and Destroy. http://www.youtube.com/watch?v=jZicFH8ptiM Reageren
jordib12 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Hardcore vondt ik vroeger vet moeilijk ik d8 dat ik telkens 0 kills had, maarja je kon dat ook niet zien op je schermpje Nice vid... Reageren
paul007 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Mijn mooiste overwinning was in S&D, toen ik 1 vs 5 stond, in favela ik ownde het hele team! Wat was jullie mooiste winning kill, of S&D ervaring? Mijn beste overwinning: 1v5 clutch in Hardcore Search and Destroy. http://www.youtube.com/watch?v=jZicFH8ptiM Die eerste twee kills waren wel erg slap vind ik, een beetje in een kamer wachten met je granaatwerper, zo kan iedereen het. Reageren
jordib12 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Mijn mooiste overwinning was in S&D, toen ik 1 vs 5 stond, in favela ik ownde het hele team! Wat was jullie mooiste winning kill, of S&D ervaring? Mijn beste overwinning: 1v5 clutch in Hardcore Search and Destroy. http://www.youtube.c...h?v=jZicFH8ptiM Die eerste twee kills waren wel erg slap vind ik, een beetje in een kamer wachten met je granaatwerper, zo kan iedereen het. Ja? iedereen? Als je 1 vs 5 staat moet je wel een plek zoeken waar je het aankan, niet een plaats waar ze langs alle kanten kunnen komen hé... Reageren
paul007 Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Mijn mooiste overwinning was in S&D, toen ik 1 vs 5 stond, in favela ik ownde het hele team! Wat was jullie mooiste winning kill, of S&D ervaring? Mijn beste overwinning: 1v5 clutch in Hardcore Search and Destroy. http://www.youtube.c...h?v=jZicFH8ptiM Die eerste twee kills waren wel erg slap vind ik, een beetje in een kamer wachten met je granaatwerper, zo kan iedereen het. Ja? iedereen? Als je 1 vs 5 staat moet je wel een plek zoeken waar je het aankan, niet een plaats waar ze langs alle kanten kunnen komen hé... Goed daar geef ik je gelijk in maar het feit dat hij alleen maar met z'n granaatwerper op scherp loopt in het begin vind ik echt zonde. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.