Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zijn er trouwens ook cheats ?

wand ik probeer het spel uittespelen (vetran mode)

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

uit de hooftpost. Dus er mag niet over gepraat worden ;)

>>> Door Kai-ShockWave: Ingame cheats is iets anders dan hacks.<<<

Ik wist niet dat hij ingame cheats bedoelde.

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst:

>>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<<

Hij heeft het over singleplayer cheats, die door de makers in het spel zijn gedaan. :bier:

vanochtend nog ff MW2 gespeeld... beetje unskilled game :puh: , no teamwork , beetje de 40mm pijp blindelings in het rond schieten en met een rpd raggen en je hebt zo het moraal van je tegenstander naar beneden gebracht + je hebt nog een kd van boven de 3 ook... hmm... ik blijf voorlopig nog maar ffies in de BF-serie :D

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Daarnet een potje Domination op Quarry 59-3, de eerste death was een epic fail van m'n AC-130, 3 keer m'n AC gehaald, de laatste niet helemaal gebruikt omdat de ronde was afgelopen. En daarna een potje Afghan 54-4, m'n chopper gunner begon hun gelijk te spawntrappen. Wel elke keer geluk dat ze als gekken langs je rende zodat je gelijk 3 van hun kon backreapen, dat 2 Keer en je hebt je Predator binnen. En ik heb m'n EMP emblem gehaald

Deze kits gebruikte ik;

TAR-21, W/Silencer of ACR, W/Red dot sight

Raffica Akimbo of AA-12/Grip

Claymores

Stun 2x

Scavenger

Stopping Power

Ninja

P.S: Hebben jullie ook als je een 5-7-11KS gebruikt dat je vaak een 30 Killstreak hebt, en dat bijna nooit gebeurt als je voor de nuke gaat? Bij mij wel! traantjes.gif

Geplaatst:

Daarnet een potje Domination op Quarry 59-3, de eerste death was een epic fail van m'n AC-130, 3 keer m'n AC gehaald, de laatste niet helemaal gebruikt omdat de ronde was afgelopen. En daarna een potje Afghan 54-4, m'n chopper gunner begon hun gelijk te spawntrappen. Wel elke keer geluk dat ze als gekken langs je rende zodat je gelijk 3 van hun kon backreapen, dat 2 Keer en je hebt je Predator binnen. En ik heb m'n EMP emblem gehaald

Deze kits gebruikte ik;

Claymores

Stun 2x

Scavenger

Stopping Power

Ninja

P.S: Hebben jullie ook als je een 5-7-11KS gebruikt dat je vaak een 30 Killstreak hebt, en dat bijna nooit gebeurt als je voor de nuke gaat? Bij mij wel! traantjes.gif

Ik zou het wel leuk vinden als je alle KS niet hoeft aan te vinken maar dat ze allemaal beschikbaar.

Deze kits gebruikte ik;

Claymores

Stun 2x

Scavenger

Stopping Power

Ninja

Ik zou het wel leuk vinden als je alle KS niet hoeft aan te vinken maar dat ze allemaal beschikbaar.

Moet je niet prestigen. Oplossing gevonden.

@paul007: ik begrijp niet wat er mis is met noobtuben.

Bewerkt: door GTA Monster
Geplaatst:

Hij heeft het over singleplayer cheats, die door de makers in het spel zijn gedaan. :bier:

Oh oke, sorry.

ik begrijp niet wat er mis is met noobtuben.

Het noobish eraan is als jij een hoek omloopt en je ziet iemand, met een gewoon wapen, heb je 10 kogels of meer nodig. Terwijl met een noobtube je hem meteen dood hebt, meestal zonder de andere kans had om te schieten.

Geplaatst:

vanochtend nog ff MW2 gespeeld... beetje unskilled game :puh: , no teamwork , beetje de 40mm pijp blindelings in het rond schieten en met een rpd raggen en je hebt zo het moraal van je tegenstander naar beneden gebracht + je hebt nog een kd van boven de 3 ook... hmm... ik blijf voorlopig nog maar ffies in de BF-serie :D

Gelukkig maar, dit is namelijk het perfecte voorbeeld van de n00b in Mw2, totaal geen skills voor nodig zoals jezelf al aangaf.

De Noobtuber ten eerste, dat is een overpowered wapen die als een attachtment erop zit, niet als volledig wapen d'rbij, probeer eens te schieten met een wapen ipv de noobtube, je zult zien dat dat veel meer skills (indien geen ACR) nodig heeft.

De LMG, sja, voor mensen die bang zijn dat ze iemand niet binnen 30 kogels kunnen killen ofzo?

Maargoed, toch aardig dat BFBC2 er is, het is namelijk alweer aan het minderen qua noobtubers.

Geplaatst:

Deze kits gebruikte ik;

Claymores

Stun 2x

Scavenger

Stopping Power

Ninja

Waarschijnlijk lukt het je gewoon niet om de 7 killstreak te halen zonder predator :zz:

of je doet het gewoon veel vaker met 5-7-11 :bonk:

na RDR heb ik toch weer zin om Modern warfare 2 te spelen ;)

Ik ook, begint snel te vervelen. Na die 10th prestige toch maar weer verder met MW2.

Hoe laat nieuwe mappacks? Ik ga ze kopen.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik ook, begint snel te vervelen. Na die 10th prestige toch maar weer verder met MW2.

Die zijn al heel lang uit :puh:

Geplaatst:

Die zijn al heel lang uit :puh:

Denk niet dat je slim c.q. stoer bent want ik heb het over de Resurgence Mappack. Wijsneus. :duh:

Op de meeste site's staat June 3th of 4th.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...