benhelsloot Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 zijn er trouwens ook cheats ? wand ik probeer het spel uittespelen (vetran mode) Reageren
The360box Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Misschien je walkie talkie pakken en draai 555-.... Nee, Reageren
Zaahed Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Mijn mooiste overwinning was 1 vs 6 op S&D. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 (bewerkt) zijn er trouwens ook cheats ? wand ik probeer het spel uittespelen (vetran mode) >>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<< uit de hooftpost. Dus er mag niet over gepraat worden >>> Door Kai-ShockWave: Ingame cheats is iets anders dan hacks.<<< Ik wist niet dat hij ingame cheats bedoelde. Bewerkt: 2 juni 2010 door shotyoudie Reageren
hippiebus Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 zijn er trouwens ook cheats ? wand ik probeer het spel uittespelen (vetran mode) >>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<< uit de hooftpost. Dus er mag niet over gepraat worden Hij heeft het over singleplayer cheats, die door de makers in het spel zijn gedaan. Reageren
commando Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 (bewerkt) vanochtend nog ff MW2 gespeeld... beetje unskilled game , no teamwork , beetje de 40mm pijp blindelings in het rond schieten en met een rpd raggen en je hebt zo het moraal van je tegenstander naar beneden gebracht + je hebt nog een kd van boven de 3 ook... hmm... ik blijf voorlopig nog maar ffies in de BF-serie Bewerkt: 1 juni 2010 door commando Reageren
>$bram$< Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Daarnet een potje Domination op Quarry 59-3, de eerste death was een epic fail van m'n AC-130, 3 keer m'n AC gehaald, de laatste niet helemaal gebruikt omdat de ronde was afgelopen. En daarna een potje Afghan 54-4, m'n chopper gunner begon hun gelijk te spawntrappen. Wel elke keer geluk dat ze als gekken langs je rende zodat je gelijk 3 van hun kon backreapen, dat 2 Keer en je hebt je Predator binnen. En ik heb m'n EMP emblem gehaald Deze kits gebruikte ik; TAR-21, W/Silencer of ACR, W/Red dot sight Raffica Akimbo of AA-12/Grip Claymores Stun 2x Scavenger Stopping Power Ninja P.S: Hebben jullie ook als je een 5-7-11KS gebruikt dat je vaak een 30 Killstreak hebt, en dat bijna nooit gebeurt als je voor de nuke gaat? Bij mij wel! Reageren
The360box Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Daarnet een potje Domination op Quarry 59-3, de eerste death was een epic fail van m'n AC-130, 3 keer m'n AC gehaald, de laatste niet helemaal gebruikt omdat de ronde was afgelopen. En daarna een potje Afghan 54-4, m'n chopper gunner begon hun gelijk te spawntrappen. Wel elke keer geluk dat ze als gekken langs je rende zodat je gelijk 3 van hun kon backreapen, dat 2 Keer en je hebt je Predator binnen. En ik heb m'n EMP emblem gehaald Deze kits gebruikte ik; TAR-21, W/Silencer of ACR, W/Red dot sight Raffica Akimbo of AA-12/Grip Claymores Stun 2x Scavenger Stopping Power Ninja P.S: Hebben jullie ook als je een 5-7-11KS gebruikt dat je vaak een 30 Killstreak hebt, en dat bijna nooit gebeurt als je voor de nuke gaat? Bij mij wel! Ik zou het wel leuk vinden als je alle KS niet hoeft aan te vinken maar dat ze allemaal beschikbaar. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) Daarnet een potje Domination op Quarry 59-3, de eerste death was een epic fail van m'n AC-130, 3 keer m'n AC gehaald, de laatste niet helemaal gebruikt omdat de ronde was afgelopen. En daarna een potje Afghan 54-4, m'n chopper gunner begon hun gelijk te spawntrappen. Wel elke keer geluk dat ze als gekken langs je rende zodat je gelijk 3 van hun kon backreapen, dat 2 Keer en je hebt je Predator binnen. En ik heb m'n EMP emblem gehaald Deze kits gebruikte ik; TAR-21, W/Silencer of ACR, W/Red dot sight Raffica Akimbo of AA-12/Grip Claymores Stun 2x Scavenger Stopping Power Ninja P.S: Hebben jullie ook als je een 5-7-11KS gebruikt dat je vaak een 30 Killstreak hebt, en dat bijna nooit gebeurt als je voor de nuke gaat? Bij mij wel! Ik zou het wel leuk vinden als je alle KS niet hoeft aan te vinken maar dat ze allemaal beschikbaar. Moet je niet prestigen. Oplossing gevonden. @paul007: ik begrijp niet wat er mis is met noobtuben. Bewerkt: 2 juni 2010 door GTA Monster Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 zijn er trouwens ook cheats ? wand ik probeer het spel uittespelen (vetran mode) >>> Door Visser23: Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing. Beeldmateriaal is ook verboden.<<< uit de hooftpost. Dus er mag niet over gepraat worden Hij heeft het over singleplayer cheats, die door de makers in het spel zijn gedaan. Oh oke, sorry. ik begrijp niet wat er mis is met noobtuben. Het noobish eraan is als jij een hoek omloopt en je ziet iemand, met een gewoon wapen, heb je 10 kogels of meer nodig. Terwijl met een noobtube je hem meteen dood hebt, meestal zonder de andere kans had om te schieten. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 vanochtend nog ff MW2 gespeeld... beetje unskilled game , no teamwork , beetje de 40mm pijp blindelings in het rond schieten en met een rpd raggen en je hebt zo het moraal van je tegenstander naar beneden gebracht + je hebt nog een kd van boven de 3 ook... hmm... ik blijf voorlopig nog maar ffies in de BF-serie Gelukkig maar, dit is namelijk het perfecte voorbeeld van de n00b in Mw2, totaal geen skills voor nodig zoals jezelf al aangaf. De Noobtuber ten eerste, dat is een overpowered wapen die als een attachtment erop zit, niet als volledig wapen d'rbij, probeer eens te schieten met een wapen ipv de noobtube, je zult zien dat dat veel meer skills (indien geen ACR) nodig heeft. De LMG, sja, voor mensen die bang zijn dat ze iemand niet binnen 30 kogels kunnen killen ofzo? Maargoed, toch aardig dat BFBC2 er is, het is namelijk alweer aan het minderen qua noobtubers. Reageren
hippiebus Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 Daarnet een potje Domination op Quarry 59-3, de eerste death was een epic fail van m'n AC-130, 3 keer m'n AC gehaald, de laatste niet helemaal gebruikt omdat de ronde was afgelopen. En daarna een potje Afghan 54-4, m'n chopper gunner begon hun gelijk te spawntrappen. Wel elke keer geluk dat ze als gekken langs je rende zodat je gelijk 3 van hun kon backreapen, dat 2 Keer en je hebt je Predator binnen. En ik heb m'n EMP emblem gehaald Deze kits gebruikte ik; TAR-21, W/Silencer of ACR, W/Red dot sight Raffica Akimbo of AA-12/Grip Claymores Stun 2x Scavenger Stopping Power Ninja P.S: Hebben jullie ook als je een 5-7-11KS gebruikt dat je vaak een 30 Killstreak hebt, en dat bijna nooit gebeurt als je voor de nuke gaat? Bij mij wel! Waarschijnlijk lukt het je gewoon niet om de 7 killstreak te halen zonder predator of je doet het gewoon veel vaker met 5-7-11 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 juni 2010 Rapport Geplaatst: 2 juni 2010 (bewerkt) na RDR heb ik toch weer zin om Modern warfare 2 te spelen Ik ook, begint snel te vervelen. Na die 10th prestige toch maar weer verder met MW2. Hoe laat nieuwe mappacks? Ik ga ze kopen. Bewerkt: 3 juni 2010 door NickOwnage Reageren
woveriene Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 na RDR heb ik toch weer zin om Modern warfare 2 te spelen Ik ook, begint snel te vervelen. Na die 10th prestige toch maar weer verder met MW2. Hoe laat nieuwe mappacks? Ik ga ze kopen. Die zijn al heel lang uit Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 na RDR heb ik toch weer zin om Modern warfare 2 te spelen Ik ook, begint snel te vervelen. Na die 10th prestige toch maar weer verder met MW2. Hoe laat nieuwe mappacks? Ik ga ze kopen. Die zijn al heel lang uit Denk niet dat je slim c.q. stoer bent want ik heb het over de Resurgence Mappack. Wijsneus. Op de meeste site's staat June 3th of 4th. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.