Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

na RDR heb ik toch weer zin om Modern warfare 2 te spelen ;)

Ik ook, begint snel te vervelen. Na die 10th prestige toch maar weer verder met MW2.

Hoe laat nieuwe mappacks? Ik ga ze kopen.

Die zijn al heel lang uit :puh:

Denk niet dat je slim c.q. stoer bent want ik heb het over de Resurgence Mappack. Wijsneus. :duh:

Op de meeste site's staat June 3th of 4th.

Dat is zeker de datum voor de xbox 360 versie? :puh:

Geplaatst:

Ik zat erover na te denken want een kermis en die andere maps spraken wel aan, maar dan moet ik weer een €20 voucher kopen. :zz:

Geplaatst:

Ik zat erover na te denken want een kermis en die andere maps spraken wel aan, maar dan moet ik weer een €20 voucher kopen. :zz:

Xbox kijk in intertoys 1200 ms points voor 15 euries precies genoeg.

Geplaatst:

Ik ben nu best goed :)

TAR-21 ownt echt hard.

En mijn KD is 1.01.

Sta nu bijna altijd eerst met scores van 27-12, 37-14, 20-4

Echt, dat is goed voor mij :puh: Had nooit in het begin gedacht dat dat me ooit zal lukken !

Geplaatst:

Daarnet had een vriend van mij iets raars meegemaakt. Hij kwam in een room met een hacker en ging ineens van lvl 24 presige 2 naar lvl 70 prestige 2! >_<

Die hackers beginnen de laatste tijd wel een opmars te maken zeg!

Geplaatst:

Daarnet had een vriend van mij iets raars meegemaakt. Hij kwam in een room met een hacker en ging ineens van lvl 24 presige 2 naar lvl 70 prestige 2! >_<

Wat is daar raar aan? Het is een gewoonte.

Geplaatst:

Xbox kijk in intertoys 1200 ms points voor 15 euries precies genoeg.

Wat is daar raar aan? Het is een gewoonte.

Ook op de PS3 kreeg ik een aanbod voor een prestige hack maar wilde eerlijk levelen.

Maar niet op de PS3.

Geplaatst:

vanochtend nog ff MW2 gespeeld... beetje unskilled game :puh: , no teamwork , beetje de 40mm pijp blindelings in het rond schieten en met een rpd raggen en je hebt zo het moraal van je tegenstander naar beneden gebracht + je hebt nog een kd van boven de 3 ook... hmm... ik blijf voorlopig nog maar ffies in de BF-serie :D

Gelukkig maar, dit is namelijk het perfecte voorbeeld van de n00b in Mw2, totaal geen skills voor nodig zoals jezelf al aangaf.

De Noobtuber ten eerste, dat is een overpowered wapen die als een attachtment erop zit, niet als volledig wapen d'rbij, probeer eens te schieten met een wapen ipv de noobtube, je zult zien dat dat veel meer skills (indien geen ACR) nodig heeft.

De LMG, sja, voor mensen die bang zijn dat ze iemand niet binnen 30 kogels kunnen killen ofzo?

Maargoed, toch aardig dat BFBC2 er is, het is namelijk alweer aan het minderen qua noobtubers.

idd, niet dat ik et tegen noobs heb ofzo, ik heb geen probleem met die noobtubes of campers met lmg's ; dood gaan ze wel :D .

maar de lat ligt inderdaad best laag in mw2 ( mis vooral teamwork ).

Maar desalniettemin is mw2 wel ff leuk om soms uit de kast te pakken, zoals toen die ochtend :puh:

Cheers,

Geplaatst:

Wtf, iemand zonder rank?

De 2de. :o

Misschien is het wel geen soldaat maar een verdwaalde burger, heb het ook wel eens meegemaakt.

Oja en wat is trouwens 'matched player' ? Ik krijg die af en toe wel eens als ik een gamemode aan klik maar het is geen online speler :s .

Geplaatst: (bewerkt)

Oja en wat is trouwens 'matched player' ? Ik krijg die af en toe wel eens als ik een gamemode aan klik maar het is geen online speler :s .

Jawel, de 1e keer als je gaat zoeken naar een game en er komen 1 of 2 mensen bij dan zijn die Matched players. Die zijn bekeken op jouw niveau van spelen. En wordt gelijk uitgezocht. Later als je intotaal 4 spelers hebt dan verdwijnt dat "Matched Player" weer. En staat daar naam van een speler. :clown:

Edit: Mappack Resurgence echt moeite waard om te kopen! Carnival is mijnlievelings map. ;):cya:

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Misschien is het wel geen soldaat maar een verdwaalde burger, heb het ook wel eens meegemaakt.

Jaa, dat zal het zijn. :7

Dan verbind Steam je met een speler alleen heb je de spelers zijn status nog niet geladen. Meestal krijg je daarna weer zo'n lompe error dat je niet kan connecten met host.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...