Shotyoudie Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Fuel is erg groot, groter dan wasteland. Is dat niet juist fijn ? Meeste mensen vonden het jammer(waaronder ik) dat er alleen kleine maps waren vergeleken met BC2. Eindelijk een grote map Bewerkt: 6 juni 2010 door shotyoudie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb liever een grote map als Wasteland dan zo'n extreem kleine map als Rust. Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb liever een grote map als Wasteland dan zo'n extreem kleine map als Rust. Daar heb je geen ademruimte, vanaf dat je gemolt word, spawn je direct weer bij de vijand! Maar in wastland heb je dan geen dekking voor Chopper of AC130! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ik heb liever een grote map als Wasteland dan zo'n extreem kleine map als Rust. Daar heb je geen ademruimte, vanaf dat je gemolt word, spawn je direct weer bij de vijand! Maar in wastland heb je dan geen dekking voor Chopper of AC130! Je hebt wel ene paar huisjes en dan in het midden in die loopgraaf, maar daar ben je nou ook niet bepaalt veilig. Maar in COD 4 was er een map die nog erger is dan rust. Shipment EDIT: Ze zijn met 54 spelers.. Bewerkt: 6 juni 2010 door End Of The Riot Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Daar haal je met moeite 3 killstreak!! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb liever een grote map als Wasteland dan zo'n extreem kleine map als Rust. Daar heb je geen ademruimte, vanaf dat je gemolt word, spawn je direct weer bij de vijand! Maar in wastland heb je dan geen dekking voor Chopper of AC130! Je hebt wel ene paar huisjes en dan in het midden in die loopgraaf, maar daar ben je nou ook niet bepaalt veilig. Maar in COD 4 was er een map die nog erger is dan rust. Shipment EDIT: Ze zijn met 54 spelers.. O god dat was een van mijn favoriete! Haalde er altijd hele hoge k/d en ik vond die totale chaos heerlijk . Reageren
jordib12 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Ik heb liever een grote map als Wasteland dan zo'n extreem kleine map als Rust. Daar heb je geen ademruimte, vanaf dat je gemolt word, spawn je direct weer bij de vijand! Maar in wastland heb je dan geen dekking voor Chopper of AC130! Je hebt wel ene paar huisjes en dan in het midden in die loopgraaf, maar daar ben je nou ook niet bepaalt veilig. Maar in COD 4 was er een map die nog erger is dan rust. Shipment EDIT: Ze zijn met 54 spelers.. O god dat was een van mijn favoriete! Haalde er altijd hele hoge k/d en ik vond die totale chaos heerlijk . Hooge K/D op deze map? Met camping dan ofzo? Reageren
Isic Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Moet tweede map pack nog maar kopen heb nog cadeaukaart van 15 euro voor Eplaza. Reageren
commando Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 hmm... geen mappacks voor mij , dlc is en blijft te duur ( ik ga alleen voor gratis ) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 hmm... geen mappacks voor mij , dlc is en blijft te duur ( ik ga alleen voor gratis ) Dan krijg je hem sowieso niet! Reageren
Vice-King Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 iedereen zeikt over die noobtubes, als je ze zo erg haat, noobtube dan zelf om anderen pipers te irriteren maar sommige mensen kunne dat niet Reageren
jordib12 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 iedereen zeikt over die noobtubes, als je ze zo erg haat, noobtube dan zelf om anderen pipers te irriteren maar sommige mensen kunne dat niet Iedereen kan dat, je ziet speler lopen, mik dan iets naar hem en BAM kill! Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 juni 2010 Rapport Geplaatst: 7 juni 2010 Ik heb liever een grote map als Wasteland dan zo'n extreem kleine map als Rust. Daar heb je geen ademruimte, vanaf dat je gemolt word, spawn je direct weer bij de vijand! Maar in wastland heb je dan geen dekking voor Chopper of AC130! Je hebt wel ene paar huisjes en dan in het midden in die loopgraaf, maar daar ben je nou ook niet bepaalt veilig. Maar in COD 4 was er een map die nog erger is dan rust. Shipment EDIT: Ze zijn met 54 spelers.. O god dat was een van mijn favoriete! Haalde er altijd hele hoge k/d en ik vond die totale chaos heerlijk . Ik ook, die chaos was echt heerlijk, ik ging een keer in een match van een MP5 met woodland camo naar MP5 Red Tiger en dat was gewoon HQ met 12 spelers. Ik mis Shipment, maar ik wil het absoluut niet zien in MW2, want Shipment had al verneukte spawns en voeg dan MW2's geweldige spawn systeem toe.... Reageren
Vice-King Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 iedereen zeikt over die noobtubes, als je ze zo erg haat, noobtube dan zelf om anderen pipers te irriteren maar sommige mensen kunne dat niet Iedereen kan dat, je ziet speler lopen, mik dan iets naar hem en BAM kill! o ja maar bij gaat het vaak zo. ik schiet de grenade launcher af en hij gaat heel vaak niet af. en als ik het probeer schieten ze mij altijd dood Reageren
The360box Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Probleem is is als je met een m203 loopt en er staat iemand voor je moet je precies goed mikken, ja lukt niet altijd hè? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.