.Senne Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Op Shipment had je met wat geluk en drie granaten al een 7 killstreak, en gewoon in een hoek kruipen tussen een container en de mensen die op een halve meter voor je spawnden neerhalen werkte perfect. Campen kan je het niet noemen op zo'n map en in servers met 50 man, omdat het anders jij bent die gespawnraped wordt. En die matches waren toch altijd klaar na twee minuten. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 Op Shipment had je met wat geluk en drie granaten al een 7 killstreak, en gewoon in een hoek kruipen tussen een container en de mensen die op een halve meter voor je spawnden neerhalen werkte perfect. Campen kan je het niet noemen op zo'n map en in servers met 50 man, omdat het anders jij bent die gespawnraped wordt. En die matches waren toch altijd klaar na twee minuten. Ik zat wel eens in een 24/7 server Shipment 32 vs 32(of 26 vs 26, weet niet meer zeker). Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 iedereen zeikt over die noobtubes, als je ze zo erg haat, noobtube dan zelf om anderen pipers te irriteren Dan word je zelf een Noobtuber en gaat langzaam iedereen noobtuben. Je kan het beter niet doen dat die tubers gaan inzien dat ze noob zijn. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 ik doe het wel eens aan het begin van het potje over de map Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 juni 2010 Rapport Geplaatst: 8 juni 2010 ik doe het wel eens aan het begin van het potje over de map Dat is helemaal irritant, zeker in S&D. Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 ik doe het wel eens aan het begin van het potje over de map Dat is helemaal irritant, zeker in S&D. Ja, wil je beginnen lopen.........BAM dood! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 (bewerkt) Bij sommige maps, als je een goed wapen kiest kan je meteen een killstreak krijgen zoals: Scrapyard... semtex of nade Karachi... Noobtube Estate... AT4-HS (in dat huisje met de C-Vlag schieten) Highrise... Intervention/ Barret Zijn er zo nog een paar maar weet ze niet meer Bewerkt: 9 juni 2010 door shotyoudie Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Noobtubers zijn overal. Nog even en je krijgt er nachtmerries van Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Noobtubers zijn overal. Nog even en je krijgt er nachtmerries van Van Carnival krijg je Nachtmerries. Je denkt Kermis leuk. Allemaal vet Creepy. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Noobtubers zijn overal. Nog even en je krijgt er nachtmerries van Van Carnival krijg je Nachtmerries. Je denkt Kermis leuk. Allemaal vet Creepy. Wat vind jij van die mappack ? ik ga die misschien ook kopen, over 1 maandje dan.. Reageren
The360box Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Bij sommige maps, als je een goed wapen kiest kan je meteen een killstreak krijgen zoals: Scrapyard... semtex of nade Karachi... Noobtube Estate... AT4-HS (in dat huisje met de C-Vlag schieten) Highrise... Intervention/ Barret Zijn er zo nog een paar maar weet ze niet meer In elke map kun je wel met een Sniper naar elkaar schieten: Highrise Invasion Esatate Rust Afghan Quarry, heb de story 90% uitgespeeld en kwam erachter dat er best wel vette guns in zitten die niet in MP zitten zoals Aug Scope, Dragonov, en wat opvalt is dat Tar 21 red dot MP in de story Tar 21 Mars heet. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Ik denk dat als er een weapon pack nog komt dat deze wapens erin komen; SA80 - Assault Rifle , van de Britten. MP7- een SMG van Heckler & Koch. Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. G36- Assault Rifle, haal A.U.B eens die SCAR-H eruit! En wat ik wil; SCAR-H ---> SCAR-L , deze heeft minder kracht, maar weer 30 Kogels, in principe iets nauwkeuriger en een klein beetje krachtiger. Mini Uzi ------> MP5 , de uzi begint te CoD4 te worden als je het noob vriendelijk maakt haal dan wel de uzi eruit! Nieuwe Sniper indeling+ Nieuw Snipers (Vet= Nieuw); M24, Bolt Action. (LvL 3) M82-Barret (LvL 13) WA2000 (LvL 23) Intervention (LvL 35) Dragunov (LvL 48) M14 EBR (LvL 54) Accuracy International AWM, bolt action (LvL 69) Dit is niet bevestigd, dit heb ik verzonnen er zijn wel geruchten dat er een weapon pack zal komen! Zo dat is duidelijk! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Geplaatst: 9 juni 2010 Ik hoop dat de M40A3 of R700 terug komt. Dat zijn pas wapens. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Ik hoop dat de M40A3 of R700 terug komt. Dat zijn pas wapens. M24=R700=M40A3 R700= Politie versie van de M24 M40A3= U.S. Marine Corps Versie van de M24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.