The360box Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Heb de story uitgespeeld, leuk verhaal maar kort idd, drm hoop ik dat deel 8 doorgaat met Nikolai, soap en Price, alleen het verhaal vind ik nergens op gebaseerd, alsof de russen de VS willen aanvallen, en die EMP geweldig! Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Ik denk dat als er een weapon pack nog komt dat deze wapens erin komen; SA80 - Assault Rifle , van de Britten. MP7- een SMG van Heckler & Koch. Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. G36- Assault Rifle, haal A.U.B eens die SCAR-H eruit! En wat ik wil; SCAR-H ---> SCAR-L , deze heeft minder kracht, maar weer 30 Kogels, in principe iets nauwkeuriger en een klein beetje krachtiger. Mini Uzi ------> MP5 , de uzi begint te CoD4 te worden als je het noob vriendelijk maakt haal dan wel de uzi eruit! Nieuwe Sniper indeling+ Nieuw Snipers (Vet= Nieuw); M24, Bolt Action. (LvL 3) M82-Barret (LvL 13) WA2000 (LvL 23) Intervention (LvL 35) Dragunov (LvL 48) M14 EBR (LvL 54) Accuracy International AWM, bolt action (LvL 69) Dit is niet bevestigd, dit heb ik verzonnen er zijn wel geruchten dat er een weapon pack zal komen! Zo dat is duidelijk! Een wapen pack zou wel leuk zijn!! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Misschien kunnen ze die map pack bijvoegen bij die map pack. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Noobtubers zijn overal. Nog even en je krijgt er nachtmerries van Van Carnival krijg je Nachtmerries. Je denkt Kermis leuk. Allemaal vet Creepy. Wat vind jij van die mappack ? ik ga die misschien ook kopen, over 1 maandje dan.. Écht te gek! Carnival is echt leuk, Strike en Fuel ook mooi. Maar van Trailer Park ben ik niet zo onder de indruk.. En er was nog één map weet zo niet welke.. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Noobtubers zijn overal. Nog even en je krijgt er nachtmerries van Van Carnival krijg je Nachtmerries. Je denkt Kermis leuk. Allemaal vet Creepy. Wat vind jij van die mappack ? ik ga die misschien ook kopen, over 1 maandje dan.. Écht te gek! Carnival is echt leuk, Strike en Fuel ook mooi. Maar van Trailer Park ben ik niet zo onder de indruk.. En er was nog één map weet zo niet welke.. Vacant uit CoD4. Ziet er echt prachtig uit Reageren
hippiebus Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 alsof de russen de VS willen aanvallen *Kuch*zie koude oorlog*kuch* en die EMP geweldig! Welke EMP? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Haat aan die Noobtubers met S&D op Afghan. Noobtubers zijn overal. Nog even en je krijgt er nachtmerries van Van Carnival krijg je Nachtmerries. Je denkt Kermis leuk. Allemaal vet Creepy. Wat vind jij van die mappack ? ik ga die misschien ook kopen, over 1 maandje dan.. Écht te gek! Carnival is echt leuk, Strike en Fuel ook mooi. Maar van Trailer Park ben ik niet zo onder de indruk.. En er was nog één map weet zo niet welke.. Vacant uit CoD4. Ziet er echt prachtig uit Dit vind ik wel de beste mappack van de 2 Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Eerlijk gezegd zie ik gene weapon pack komen, dit omdat als players hem niet hebben gekocht ze in het nadeel kunnen zijn tegenover andere spelers, en hoe zit het dan met wapens oppakken? Als je een weaponpack niet hebt gekocht, kan je hem dan niet oppakken? Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Eerlijk gezegd zie ik gene weapon pack komen, dit omdat als players hem niet hebben gekocht ze in het nadeel kunnen zijn tegenover andere spelers, en hoe zit het dan met wapens oppakken? Als je een weaponpack niet hebt gekocht, kan je hem dan niet oppakken? Zou wel grappig zijn. Verschijnt er opeens een error in beeld met de tekst: 'Buy the weapon-pack you sneaky, greedy bastard!' Reageren
The360box Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) alsof de russen de VS willen aanvallen *Kuch*zie koude oorlog*kuch* en die EMP geweldig! Welke EMP? In de story pipo. @ hierboven, wrm zouden ze dat doen? Bewerkt: 11 juni 2010 door The360box Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 (bewerkt) Eerlijk gezegd zie ik gene weapon pack komen, dit omdat als players hem niet hebben gekocht ze in het nadeel kunnen zijn tegenover andere spelers, en hoe zit het dan met wapens oppakken? Als je een weaponpack niet hebt gekocht, kan je hem dan niet oppakken? Ik zie er ook geen komen. Dat ze eerst eens alle tweaks uit de huidige wapens halen. En het spel zelf wat verbeteren ipv DLC uit te brengen die van waardeloze kwaliteit zijn. Ze moesten beschaamt zijn. Om dan nog maar te zwijgen over de opkomst van de hackers in de laatste weken. Bewerkt: 11 juni 2010 door SNIPER44 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Beste wat ze dan gewoon kunnen doen met wapens. Gewoon een Free downloadable content. Of gewoon als Update. Ipv noobtubes en RPG's (Behalve Stinger omdat je daarmee alleen op voertuigen kan schieten) weer ruimte is voor die andere wapens die jullie net noemden. Ik zou zo zeggen stuur een email naar Infinity Ward. Veel succes. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 alsof de russen de VS willen aanvallen *Kuch*zie koude oorlog*kuch* Voor zo ver ik weet heeft nooit iemand aangevallen, en was het alleen maar showen wie de grootste en coolste wapens had.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.