Shotyoudie Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Met die Dragonuv wil ik alleen zeggen dat het al in het spel zet en dat het zo in MP gezet kan worden zonder veel werk. Er voor betalen, oke, maar 15 euro is best veel.. PS:BC2 Sucks Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Met die Dragonuv wil ik alleen zeggen dat het al in het spel zet en dat het zo in MP gezet kan worden zonder veel werk. Er voor betalen, oke, maar 15 euro is best veel.. PS:BC2 Sucks Ik wil ook niet dat je er €15,- ervoor moet betalen, ik zat eerder te denken aan ongeveer 400MS , ongeveer €5,- dacht ik. Zodat je eindelijk een keer een voordeel hebt als je iets koopt op de tegenstander. Reageren
Velaro Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik wil ook niet dat je er €15,- ervoor moet betalen, ik zat eerder te denken aan ongeveer 400MS , ongeveer €5,- dacht ik. Zodat je eindelijk een keer een voordeel hebt als je iets koopt op de tegenstander. Ja, voordeel hebben op je tegenstander omdat je een wapenpakket koopt is echt top. Trouwens, als je voordeel wil op je tegenstander neem je een ACR/Noobtube/heartbeatsensor of iets anders. Dan heb je wel alleen voordeel tegen de spelers die niet hetzelfde doen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik wil ook niet dat je er €15,- ervoor moet betalen, ik zat eerder te denken aan ongeveer 400MS , ongeveer €5,- dacht ik. Zodat je eindelijk een keer een voordeel hebt als je iets koopt op de tegenstander. Ja, voordeel hebben op je tegenstander omdat je een wapenpakket koopt is echt top. Trouwens, als je voordeel wil op je tegenstander neem je een ACR/Noobtube/heartbeatsensor of iets anders. Dan heb je wel alleen voordeel tegen de spelers die niet hetzelfde doen. ACR Zuigt, kom ik daar net een kamer binnen heb ik 10 Kogels nodig voordat die doodgaat. Ik houd het liever op mijn M16A4! Reageren
Dakendak Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Met die Dragonuv wil ik alleen zeggen dat het al in het spel zet en dat het zo in MP gezet kan worden zonder veel werk. Er voor betalen, oke, maar 15 euro is best veel.. PS:BC2 Sucks Waarom? Ja, bij BC2 moet je ietwat nadenken over wat je gaat doen, terwijl MW rambo is... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Met die Dragonuv wil ik alleen zeggen dat het al in het spel zet en dat het zo in MP gezet kan worden zonder veel werk. Er voor betalen, oke, maar 15 euro is best veel.. PS:BC2 Sucks Heb je BC2 zelfs al is fatsoenlijk gespeeld? Misschien ben jij gewoon niet voor dat tacktische gedoe en hou je gewoon van iedereen onrealistisch uit de weg te knallen met een grenade launcher, RPGs, enz. In ieder geval het is jouw mening. Maar dat van die Weapon packs lijkt me in de praktijk nogal moeilijk net, je zou dan al aparte rooms moeten maken voor mensen met die weapon pack. OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Economische stimulering? Infinity ward is nu gewoon bezig met het uitmelken van modern warfare 2 door middel van dure map packs, die om de een of andere reden toch iedereen koopt. En als je kijkt naar BC2, die hebben dat niet nodig zij tonen dat ze zo sterk zijn dat ze hun product niet hoeven uit te melken. Ik denk dat mensen toch sneller een game kopen waar ze gratis extra's krijgen dan voor een game waarvoor ze €30 moeten betalen voor 10 extra maps. Voor €30 heb je al een goede classic/platinum game. Kijk maar is naar wat voor beeld sommige mensen van EA hebben, als ze bij infinty ward zo doorgaan zullen ze dat ook krijgen. Reageren
hippiebus Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 alsof de russen de VS willen aanvallen *Kuch*zie koude oorlog*kuch* Voor zo ver ik weet heeft nooit iemand aangevallen, en was het alleen maar showen wie de grootste en coolste wapens had.. Indirect wel, in Vietnam enzo... Maar ze stonden bij de Cubacrisis wel op het randje van oorlog, dus het had zo kunnen gebeuren. Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Lol daarnet 23 killstreak gemold door noobtuber! Ik heb het gefilmd morgen ochtend of vanavond zal ik het plaatsen! Reageren
The360box Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 alsof de russen de VS willen aanvallen *Kuch*zie koude oorlog*kuch* Voor zo ver ik weet heeft nooit iemand aangevallen, en was het alleen maar showen wie de grootste en coolste wapens had.. Indirect wel, in Vietnam enzo... Maar ze stonden bij de Cubacrisis wel op het randje van oorlog, dus het had zo kunnen gebeuren. Heb jij wel geschiedenis gehad, amerika was in oorlog met Vietnam en niet met de Russen nooit niet, zal nooit gebeuren ook. Reageren
jordib12 Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 (bewerkt) kwaliteit video best wel mislukt ( zelf gemaakt video) verkeerde instellingen! in dit filmpje zieje in wat camp achtige manier om best een nuke te halen, als je dan wel niet door een noobtuber gedood wordt op de 23ste kill! Bewerkt: 12 juni 2010 door jordib12 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto. Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft. En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen, Met die Dragonuv wil ik alleen zeggen dat het al in het spel zet en dat het zo in MP gezet kan worden zonder veel werk. Er voor betalen, oke, maar 15 euro is best veel.. PS:BC2 Sucks Waarom? Ja, bij BC2 moet je ietwat nadenken over wat je gaat doen, terwijl MW rambo is... MW2 is rambo in sommige mappen. Als je bijvoorbeeld op Wasteland speelt kan je ook makkelijk met een sniper ergens gaan liggen met silencer en wacht je tot mensen stil staan zodat je een mooie headshot kan maken. Dit is toch ook nadenken over wat je gaat doen ? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 had net in (weet niet welke map) 20 killstreak. dus ik sla half mijn controller kapot (van de xdoos) doet de trilfunctie het niet meer Reageren
jordib12 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 had net in (weet niet welke map) 20 killstreak. dus ik sla half mijn controller kapot (van de xdoos) doet de trilfunctie het niet meer Wees blij die trilfunctie haat ik! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 had net in (weet niet welke map) 20 killstreak. dus ik sla half mijn controller kapot (van de xdoos) doet de trilfunctie het niet meer Je slaat je controller kapot omdat je 20KS had? Ik zou dan juist meer gaan opletten ipv je controller kapot slaan. Reageren
jordib12 Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 had net in (weet niet welke map) 20 killstreak. dus ik sla half mijn controller kapot (van de xdoos) doet de trilfunctie het niet meer Je slaat je controller kapot omdat je 20KS had? Ik zou dan juist meer gaan opletten ipv je controller kapot slaan. Ik had wel 23 killstreak toen ik gemold werd door noobtuber zie paar post hierboven voor het filmpje! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.