Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Price is ook al 120 jaar geworden, en 2 keer dood gegaan.

Maar dit is een direct vervolg op Modern warfare dus ik denk niet dat hij er in voor komt.

Ik zag trouwens in de PU dat volgende week er informatie instaat over Modern warfare 2, misschien zelfs een preview versie.

Geplaatst:
Price is ook al 120 jaar geworden, en 2 keer dood gegaan.

Maar dit is een direct vervolg op Modern warfare dus ik denk niet dat hij er in voor komt.

Ik zag trouwens in de PU dat volgende week er informatie instaat over Modern warfare 2, misschien zelfs een preview versie.

Ik neem aan dat je volgende maand bedoelt?

Geplaatst:

Price uit Call of Duty 2 is niet gerelateerd aan die uit Call of Duty 4: Modern Warfare. Het is eerder als een easter egg dat er weer een Price in zit. En of Gaz terug komt? Onwaarschijnlijk want wanneer je al half doodbloed nog eens met een D'eagle wordt neergeknald leef je vaak niet zo meer zo lang. Maargoed, wie weet is er toch wat anders gebeurt als dat jij denkt dat er gebeurde, daar zijn film en game makers altijd goed in. Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat Price terug komt, daar speculeren sommige mensen ook nog over. De Rus stopt duidelijk met reanimeren, dus waarschijnlijk is die ook kassiewijle. Maar je weet nooit, sinds je vrij snel zelf bewusteloos raakt, en er verder niet wordt verklapt wat er nu precies is gebeurt.

Zo is het bijvoorbeeld nog steeds niet duidelijk wat High Mile Club is, sinds je niet weet wie je zelf bent en wie je teammaten zijn. Eentje klinkt als Gaz, dus dan zou hij het overleefd moeten hebben. Maar dat kan ook goed zijn omdat het level was gepland voor in het begin van de storyline.

Geplaatst: (bewerkt)
Zo is het bijvoorbeeld nog steeds niet duidelijk wat High Mile Club is, sinds je niet weet wie je zelf bent en wie je teammaten zijn. Eentje klinkt als Gaz, dus dan zou hij het overleefd moeten hebben. Maar dat kan ook goed zijn omdat het level was gepland voor in het begin van de storyline.

Ik denk zelf dat die missie in plaats zou komen van die missie op het schip in het begin, maar dat zullen we nooit weten.

@forumrunner ja ik bedoelde volgende maand, typefoutje.

Bewerkt: door wupie
Geplaatst:
Price uit Call of Duty 2 is niet gerelateerd aan die uit Call of Duty 4: Modern Warfare. Het is eerder als een easter egg dat er weer een Price in zit. En of Gaz terug komt? Onwaarschijnlijk want wanneer je al half doodbloed nog eens met een D'eagle wordt neergeknald leef je vaak niet zo meer zo lang. Maargoed, wie weet is er toch wat anders gebeurt als dat jij denkt dat er gebeurde, daar zijn film en game makers altijd goed in. Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat Price terug komt, daar speculeren sommige mensen ook nog over. De Rus stopt duidelijk met reanimeren, dus waarschijnlijk is die ook kassiewijle. Maar je weet nooit, sinds je vrij snel zelf bewusteloos raakt, en er verder niet wordt verklapt wat er nu precies is gebeurt.

In Mile High Club blijft de persoon met Gaz stem in het vliegtuig. Deze ontploft, en de persoon kan dat niet overleefd hebben. Dus ik denk zelf dat de vent die Gaz voice heeft gedaan een multiplayer stem gaat doen. Maar ASPHALT, wat lijkt je beter? MW2 voor de PC of voor de XBox? De PC heeft tot nu toe nog mijn stem.

Geplaatst:
Maar ASPHALT, wat lijkt je beter? MW2 voor de PC of voor de XBox? De PC heeft tot nu toe nog mijn stem.

Waarom zo specifiek aan mij? :puh: Aan mij heb je op dat punt niet veel, gezien als ik iets vervelend vind is het gamen op de PC door muis en toetsenbord en de vele hackers ed. Dus voor mij wordt dat gewoon lekker op de PlayStation, in jou geval dus op de Xbox. Probleem is dat ik dus nooit op de PC zal gaan gamen, dus je zal voor jezelf de voor en nadelen moeten gaan afwegen.

@ Wupie: Men denkt dat High Mile Club nog voor het schip kwam, doordat de gijzelaar oorspronkelijk een naam zou hebben, en deze naam terug te vinden is op de containers in Crew Expendable. Maar natuurlijk zal alleen IW ons kunnen vertellen hoe de vork precies in de steel steekt..

Geplaatst:
@ Wupie: Men denkt dat High Mile Club nog voor het schip kwam, doordat de gijzelaar oorspronkelijk een naam zou hebben, en deze naam terug te vinden is op de containers in Crew Expendable. Maar natuurlijk zal alleen IW ons kunnen vertellen hoe de vork precies in de steel steekt..

Ik bedoelde dat ook, maar dan als dat die missie op het schip dan de eerste missie zou zijn van het tweede onderdeel.

Geplaatst: (bewerkt)
Ontwikkelaar Infinity Ward heeft een nieuwe modus voor Modern Warfare 2 uit de doeken gedaan. Op de GamesCom beurs in Keulen werd de 'Special Ops' modus voor het eerst getoond.

Special Ops is een modus waarin je samen met een vriend of vriendin uit allerlei korte missies kunt kiezen. De coöperatieve actie kan online of samen op de bank in split-screen worden gespeeld. Special Ops draait voornamelijk om intense vuurgevechten en het voltooien van kleine opdrachten.

De modus is geïnspireerd op de 'Mile High Club missie' in het voorgaande deel. Deze missie stond helemaal los van het verhaal en werd pas na het uitspelen van de game gestart. Door het grote aantal positieve reacties op deze missie besloot Infinity Ward een complete modus aan dit concept te wijden.

Bron

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:
Ontwikkelaar Infinity Ward heeft een nieuwe modus voor Modern Warfare 2 uit de doeken gedaan. Op de GamesCom beurs in Keulen werd de 'Special Ops' modus voor het eerst getoond.

Special Ops is een modus waarin je samen met een vriend of vriendin uit allerlei korte missies kunt kiezen. De coöperatieve actie kan online of samen op de bank in split-screen worden gespeeld. Special Ops draait voornamelijk om intense vuurgevechten en het voltooien van kleine opdrachten.

De modus is geïnspireerd op de 'Mile High Club missie' in het voorgaande deel. Deze missie stond helemaal los van het verhaal en werd pas na het uitspelen van de game gestart. Door het grote aantal positieve reacties op deze missie besloot Infinity Ward een complete modus aan dit concept te wijden.

Bron

Dat Mile High Club vond ik ook 1 van de leukste missies :puh:

Geplaatst:
Er is bekent gemaakt dat je met twee pistolen kan gaan schieten in MW2.

Ze zeggen we dat het gebalaceerd wordt.

bron

Is dat niet te onrealistisch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...