Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

had net in (weet niet welke map) 20 killstreak. dus ik sla half mijn controller kapot (van de xdoos) doet de trilfunctie het niet meer :-(

je kan boos worden maar je controller kapot slaan?

Geplaatst:

Dragunov- Sniper, russisch, semi-auto.

Zit er al in.. In spec ops (weet de naam niet) een missie waar je ghillie snipers moet neerschieten. zo ongeveer halverwegen bij een huisje met een toren erop. daar staat een sniper in die een dragonuv heeft.

En trouwens waarom zouden ze een wapen pack maken ? Er staan al veel wapens in en het irritante eraan dat het weer 15 euro kost boos.gif

OMFG! Je ziet toch dat ik het voor MP bedoelde! En als gij niet de economie wilt stimuleren, ga dan maar BC2 Spelen,

Met die Dragonuv wil ik alleen zeggen dat het al in het spel zet en dat het zo in MP gezet kan worden zonder veel werk. Er voor betalen, oke, maar 15 euro is best veel..

PS:BC2 Sucks

Waarom? Ja, bij BC2 moet je ietwat nadenken over wat je gaat doen, terwijl MW rambo is...

MW2 is rambo in sommige mappen. Als je bijvoorbeeld op Wasteland speelt kan je ook makkelijk met een sniper ergens gaan liggen met silencer en wacht je tot mensen stil staan zodat je een mooie headshot kan maken. Dit is toch ook nadenken over wat je gaat doen ?

Liggen met een sniper en een beetje op een mannetje wachten noem ik niet echt nadenken hoor :7 .

Maar dit begint een war van BC2 tegen Mw2 te worden en dat is denk ik niet te bedoeling? :puh:

Geplaatst:

Is het mogelijk om met een sniper ( zoals de intervention) te quick-scopen op de pc? Zoja hoe doe je dat?

Geplaatst:

Is het mogelijk om met een sniper ( zoals de intervention) te quick-scopen op de pc? Zoja hoe doe je dat?

nou je drukt gewoon de zoom-knop.

en dan net niet dat je erin kijkt en dan gewoon schieten.

Geplaatst:

Heel goed. Ik ben er zelf erg goed in :) Maar als je voor de eerste keer doet is het echt moeilijk om je scope niet te zien en dan nog raak schieten.

Er zijn groepen op steam die Sniper Lobbys maken waar je alleen met intervention mag spelen(Ik heb er ook zo een met zon 200 mense nu)

PS: 1 video van mij:

Ik denk dat je zelfs makkelijker kan Quickscopen op de PC als op de Xbox of PS3

Geplaatst:

fout ;)

Wat jij zei is een pop shot, een quick scope is een schot waarbij je net wel door de richter kijkt, dat is in de naam zelfs al af te leiden.

En op de PC heb je geen aim assist, op de ps3 en xbox wel, dus dat maakt de PC iets moeilijk. Wel heb je op de PC meer gevoel, aangezien je het zelf bediend met je hand, maargoed :puh:

Zelf quickscope ik aardig goed op de ps3 en eindig potjes met 20-10 ofzo door alleen rond te rennen met een intervention, geen killstreaks of knifes dus.

Geplaatst:

fout ;)

Wat jij zei is een pop shot, een quick scope is een schot waarbij je net wel door de richter kijkt, dat is in de naam zelfs al af te leiden.

En op de PC heb je geen aim assist, op de ps3 en xbox wel, dus dat maakt de PC iets moeilijk. Wel heb je op de PC meer gevoel, aangezien je het zelf bediend met je hand, maargoed :puh:

Zelf quickscope ik aardig goed op de ps3 en eindig potjes met 20-10 ofzo door alleen rond te rennen met een intervention, geen killstreaks of knifes dus.

nee hoor dat is wel quike scope. alleen omdat zo veel noobs er net 2 seconden langer erin kijken is het geen quike scope

Geplaatst:

En ik noem het n00bus-sniping-maximus. :7

Geplaatst:

fout ;)

nee hoor dat is wel quike scope. alleen omdat zo veel noobs er net 2 seconden langer erin kijken is het geen quike scope

Die noobs die er 2 seconden langer inkijken doen dan een Hard Scope of een Drag shot.

In het rijtje hieronder bedoel ik Aimen door middel van echt die knop in te drukken

No Scope - Je schiet zonder te aimen.

Pop shop - Je schiet na heel even de aim knop te hebben aangeraakt (zodat je net niet de scope ingaat)

Quick Scope - Je aimt heel snel, dus even snel kijken door de scope en BOOM. (onder de halve seconden iig!)

Hard Scope - Je aimt iets langer maar nog wel onder de 1.5/2 seconden.

Drag Shot - Je kill iemand die in beweging is, die je een tijdje gevolgd hebt met je sniper dmv Aimen.

Normaal - De noobs die een half uur door hun scope zitten te kijken, en na het schieten ook niet uitzoomen ofzo.

Geplaatst:

Die noobs die er 2 seconden langer inkijken doen dan een Hard Scope of een Drag shot.

In het rijtje hieronder bedoel ik Aimen door middel van echt die knop in te drukken

Pop shop - Je schiet na heel even de aim knop te hebben aangeraakt (zodat je net niet de scope ingaat)

Quick Scope - Je aimt heel snel, dus even snel kijken door de scope en BOOM. (onder de halve seconden iig!)

Drag Shot - Je kill iemand die in beweging is, die je een tijdje gevolgd hebt met je sniper dmv Aimen.

Normaal - De noobs die een half uur door hun scope zitten te kijken, en na het schieten ook niet uitzoomen ofzo.

Voor iemand die doet alsof hij er veel van weet, weet je er eigenlijk helemaal niet zo veel vanaf..

No scope - van af de heup, zitten trucjes achter

Pop shot - Je hebt volgensmij pas 100% aim nadat je de scope in gaat, dus dit lijkt me vrij nutteloos. Ik ken in ieder geval een pop shot als een no scope variant. Je aimt, laat de knop meteen daarna weer los, en wanneer je crosshairs terug komen schiet je. Volgensmij een niet echt gewaardeerde variant van no scoping.

Quick shot - Richten en vrij snel daarna schieten, met als doel eigenlijk zo min mogelijk tijd scoped te zijn. Je 'scoped' hier wel, ook al lijkt het soms van niet.

Hard scope - volgensmij gewoon de term voor normaal, zoals snipen eigenlijk bedoeld is.

Drag shot - Weet je dit zeker? Volgensmij is dit gewoon een swipe: je beweegt je crosshairs over iemand heen, en schiet op het moment dat je over hem heen gaat. Heel gemakkelijk, door de aim asist van MW2.

Normaal - volgensmij hetzelfde als hard scoping.

Ook vrij ironisch dat je mensen noob noemt wanneer ze hun wapen op de juiste manier gebruiken. Omdat iemand niet quick scoped of iets dergelijks is het meteen een noob? Nee, eigenlijk gebruikt hij zijn wapen op de manier zoals het moet: als een sniper. Dat al die andere dingen kunnen komt voor het merendeel door aim assist en enkele systeem glitches. Niet dat ik een echte sniper sniper ben of zo hoor. Ik gebruik eigenlijk alle technieken wanneer ik met een sniper speel.

Geplaatst:

Lijstje van ASPHALT klopt. :bier:

Citaat flippie13 zei op 15 juni 2010 - 19:20: Quick Scope - Je aimt heel snel, dus even snel kijken door de scope en BOOM. (onder de halve seconden iig!) Klopt helemaal niet want Quickscope is gewoon inzoemen en voordat je door de scope kijkt schieten.

Geplaatst:

@ NickOwnage.

je zegt eerst dat het lijstje van Asphalt klopt, maar dan zeg je toch dat quickscope iets anders is? +)

Asphalt zegt over quickscope:

'Quick shot - Richten en vrij snel daarna schieten, met als doel eigenlijk zo min mogelijk tijd scoped te zijn. Je 'scoped' hier wel, ook al lijkt het soms van niet.'

Dus wel dergelijk door de scope kijken.

No scope - van af de heup, zitten trucjes achter

Komt op hetzelfde neer, alleen wist ik niet de goede termen op het moment.

Pop shot - Je hebt volgensmij pas 100% aim nadat je de scope in gaat, dus dit lijkt me vrij nutteloos. Ik ken in ieder geval een pop shot als een no scope variant. Je aimt, laat de knop meteen daarna weer los, en wanneer je crosshairs terug komen schiet je. Volgensmij een niet echt gewaardeerde variant van no scoping.

Komt ook aardig in de buurt van elkaar, echter verschilt pop shot wel dergelijk van no-scope, zoals je zei heb je voor no scope bepaalde trucjes om te zorgen dat je kogel precies rechtdoor gaat (wat normaal niet het geval zal zijn), een voorbeeld hiervan is snel van wapens wisselen en kort daarna schieten, echter is Pop-shot ook een 'trucje' om te no-scope, aangezien je hiermee ook zorgt dat de kogel rechtdoor gaat.

Quick shot - Richten en vrij snel daarna schieten, met als doel eigenlijk zo min mogelijk tijd scoped te zijn. Je 'scoped' hier wel, ook al lijkt het soms van niet.

In mijn ogen lijkt dit erg op elkaar, alleen jij gebruikt duidelijkere termen.

Hard scope - volgens mij gewoon de term voor normaal, zoals snipen eigenlijk bedoeld is.

Wat jij zegt klopt, maar dan toch nog aardig snel 'ge-aimed'.

Drag shot - Weet je dit zeker? Volgensmij is dit gewoon een swipe: je beweegt je crosshairs over iemand heen, en schiet op het moment dat je over hem heen gaat. Heel gemakkelijk, door de aim asist van MW2.

Ik heb nog nooit van de term swipe gehoord, maar drag shot is, wat ik gehoord heb, een schot dat je wel 'scoped', je vervolgens iemand volgt, en uiteindelijk toch neer knalt, wel in een ietwat snelle tijd.

ASPHALT zei:

'Voor iemand die doet alsof hij er veel van weet, weet je er eigenlijk helemaal niet zo veel vanaf..'

Het kan aan mij liggen, maar ik vind die lijstjes toch behoorlijk op elkaar lijken, ze verschillen wel wat, zo leg jij duidelijker uit, maar als puntje bij paaltje komt doelen we op hetzelfde.

(paar Quotes weggelaten i.v.m. maximum aantal.

Geplaatst:

Ik denk dat je zelfs makkelijker kan Quickscopen op de PC als op de Xbox of PS3

Ik denk dat het een beetje gelijk is. Ik heb een vriend die raped in quickscopes op xbox, maar op de consoles heb je ook auto aim(al is het maar een beetje).

Geplaatst:

Ben aan het twijfelen tussen deze game en Bad Company II. Beiden lijken me geweldige games als ik zo kijk op Youtube. Ik wil ze beiden of één van de twee kopen voor de PC. Nu heb ik dus wat gezocht enzo, maar kwam ik erachter dat CoD MW2 geen dedicated servers heeft en je dus random in een server/map komt. En dat cheaters ook vrije toegang hebben.

Dus mijn vraag is of MW2 een aanrader voor de PC is?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...