Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben aan het twijfelen tussen deze game en Bad Company II. Beiden lijken me geweldige games als ik zo kijk op Youtube. Ik wil ze beiden of één van de twee kopen voor de PC. Nu heb ik dus wat gezocht enzo, maar kwam ik erachter dat CoD MW2 geen dedicated servers heeft en je dus random in een server/map komt. En dat cheaters ook vrije toegang hebben.

Dus mijn vraag is of MW2 een aanrader voor de PC is?

ik zeg het je. Mw2 heb ik al een aantal maanden, maar het verveelt wel

vooral met die noobtuber, knifesletten en campers.

ik zou voor BFBC 2 gaan, lekker rustig omgeefingkje, niet al te druk met schieten en ontploffingen en bij BFBC 2 kan je alle huizen kapot knallen _O_

Geplaatst:

Mijn mening: NEE

Al houdt je van hackservers, hackers, noobs, runners, tubers, RPG'ers, g18 akimbo's, IWNet, slechte connecties, lagg, microfoonspammers,lagg, ongebalanceerde wapens, ongebalanceerde spawns: Ja.

Geplaatst:

Ben aan het twijfelen tussen deze game en Bad Company II. Beiden lijken me geweldige games als ik zo kijk op Youtube. Ik wil ze beiden of één van de twee kopen voor de PC. Nu heb ik dus wat gezocht enzo, maar kwam ik erachter dat CoD MW2 geen dedicated servers heeft en je dus random in een server/map komt. En dat cheaters ook vrije toegang hebben.

ik zeg het je. Mw2 heb ik al een aantal maanden, maar het verveelt wel

vooral met die noobtuber, knifesletten en campers.

ik zou voor BFBC 2 gaan, lekker rustig omgeefingkje, niet al te druk met schieten en ontploffingen en bij BFBC 2 kan je alle huizen kapot knallen _O_

In BF BC2 ben ik anders wel veel druk bezig met schieten.. Evenveel als in MW2. MW2 is een leuke game, als je niet te snel gefrustreerd geraakt. Als dit wel het geval is zal je niet lang plezier beleven aan MW2.

Geplaatst:

Ik zou persoonlijk voor MW2 gaan,

maar het is een kwestie van smaak:

MW2 is meer zoveel mogelijk mensen vermoorden zonder teamwork

BFBC2 moet je steeds eeuwen rijzen, zit je in een huisje, gaat ie kapot etc.

Geplaatst:

Beide games lijken me erg goed en misschien overweeg ik ze allebei te kopen. Het enige probleem waar ik bij MW2 aanloop is dat het volgens vele website's niet mogelijk is dedicated servers te starten en dat het dus vol zit met cheaters enzo... Ik wil gewoon een eerlijke match kunnen spelen, in de zin dat je geen software gebruikt om te winnen laat ik maar zeggen. ^^ Of valt dit reuze mee?

Alsnog ik wil het voor de PC. ;)

Geplaatst:

Beide games lijken me erg goed en misschien overweeg ik ze allebei te kopen. Het enige probleem waar ik bij MW2 aanloop is dat het volgens vele website's niet mogelijk is dedicated servers te starten en dat het dus vol zit met cheaters enzo... Ik wil gewoon een eerlijke match kunnen spelen, in de zin dat je geen software gebruikt om te winnen laat ik maar zeggen. ^^ Of valt dit reuze mee?

Alsnog ik wil het voor de PC. knipoog.gif

Heb je mn post gelezen? En er zijn idd geen dedi's dus get ready voor een grote lading hacks.

Geplaatst:

Er zijn wel hackers, maar nu ook niet elke match en je bent vrij om te leaven. Je kan ze ook reporten via Steam, maar of dat veel uithaalt weet ik niet.

Geplaatst:

Je hoeft niet veel te reizen. Met de squads kan je meestal spawnen redelijk dicht / in de actie. Ik vind het goed dat huizen kapot kunnen, anders krijg je van die toestanden waarbij iedereen in een huisje zit te campen. Maar zoals de meesten hier zeggen: als je een solo player bent is MW2 iets meer voor jou. BC2 is leuker om echt samen te werken met je team. :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik had ff een vraagje ik heb COD 4 uitgespeeld en dan krijg je toch zo'n embleem bij Modern warfare 2 maar die heb ik niet

Bewerkt: door Vice-King

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...