Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds wanneer is er Global Thermo Nuclear War overigens op de PS3 beschikbaar? Of zat die bij de Map pack die ik niet gedownload heb?

Geplaatst:

wil iemand nog meedoen een keer met micheal myers op MW2? Xdoos.

Ik wel. Maar wat is dat eigenlijk?

een soort tikkertje als je me add op xbox live kan ik het wel uitleggen

maar het moet met minimaal 4 mensen

Geplaatst:

Gisteravond had ik een "boost" lobby georganiseerd. Maar anders dan de "normale" boost lobbies. Geheel gratis, want je wordt niet gelijk 10th Prestige, of krijg je alle challenges.

Het gaat namelijk zo:

Je gaat met 8 man in een party, je verdeelt je in paren van 2. Vervolgens ga je Team - Tactical doen, en ga jij bijv. moeilijke challenges halen (Ultimate Sacrifice, The Resourceful etc.) of gewoon headshots maken. Ook verdeel je het eerlijk door om de ronde te wisselen wie er killt en wie niet, aleen moet je geen killstreaks gaan selecteren anders verpest gij de lobby, en worden nukes alleen als iedereen er mee eens is gehaald. Best handig, zo zorg je ervoor dat ze niet in FFA gaan boosten. Ik zit erover te denken om er nog zo'n lobby te organiseren (op Xbox-360).

Heb je interrese PM mij, het is gratis, en er worden geen hacks gebruikt. Het is GEEN 10th Lobby! Donaties worden niet aangenomen.

Xbox Gamertag: oXoPR3D4T0RoXo

De kleine "o"-tjes is de alphabetische "O"

Geplaatst: (bewerkt)

Yeey =D

Vandaag m'n eerste Nuke gehaald in Terminal, Free-for-all.

Ik wilde dat embleem halen, die op Mario lijkt. (Moet je een 10 killstreak halen zonder killstreaks te gebruiken)

Ik had dus gewoon, Chopper Gunner, EMP, Nuke ingesteld.

Vervelend is wel, dat ik dat embleem niet heb, Omdat ik HELEMAAL geen killstreaks mocht instellen, dus ook niet boven de 10. Helaas :7

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Wel grappig, ik heb de laatste tijd steeds vaker dat totaal onbekende me toevoegen na afloop van een game waar ik best wel goed heb gespeeld d.m.v quickscopen, voelt goed :$

Geplaatst:

Wel grappig, ik heb de laatste tijd steeds vaker dat totaal onbekende me toevoegen na afloop van een game waar ik best wel goed heb gespeeld d.m.v quickscopen, voelt goed :$

Heb je ik ook weleens gehad, ik kreeg 3 vriendenuitnodigingen toen ik een GWCC met een trowing knife had over de map. En een na team deathmatch met een score van 47-0 kreeg ik een vriendenuitnodiging met het bericht "you are sick" :cab: Dat voelt goed.

Geplaatst:

wil iemand nog meedoen een keer met micheal myers op MW2? Xdoos.

Ik wel. Maar wat is dat eigenlijk?

een soort tikkertje als je me add op xbox live kan ik het wel uitleggen

maar het moet met minimaal 4 mensen

Ik heb je al. :S

Geplaatst:

er is een nieuw gametype he

barebones heet het dat is zonder perks, killstreaks etc.

vet toch?

heb je ook geen gezijk meer dat je door een predator wordt genakt

Geplaatst:

vet toch?

Nee, de perks zitten er gewoon ngo in, alleen de killstreaks zijn eruit gehaald.

Ghehe, vandaag geweldig gespeeld met sarmy1995, nietwaar NickOwnage?

Geplaatst: (bewerkt)

vet toch?

Nee, de perks zitten er gewoon ngo in, alleen de killstreaks zijn eruit gehaald.

Ghehe, vandaag geweldig gespeeld met sarmy1995, nietwaar NickOwnage?

Hahaha , ja idd. :) Die was echt slecht!

S&D net tegen Jesperkaj online 16-2 in S&D

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Gister met Flippie13 en de clan gespeelt. Was wel lachen, alleen ik werd er weer schijtziek van :puh: ( gezeik met die noobtubers, tactical knife runners enzovoort )

Geplaatst:

Gister met Flippie13 en de clan gespeelt. Was wel lachen, alleen ik werd er weer schijtziek van :puh: ( gezeik met die noobtubers, tactical knife runners enzovoort )

:*D

Jij vs 3 riot shield, jij met barret, word je gedood door throwing knife :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...