Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Krijgt altijd een hoge killstreaks als hij ze niet heeft ingesteld.

Ben buiten de map in Karachi geweest, begrijp niet waarom ze daar ook nog getekent hebben.

Geplaatst:

Ben buiten de map in Karachi geweest, begrijp niet waarom ze daar ook nog getekent hebben.

Die ene glitch dat je van paal op paal dan naar het balkon, ander balkon, volgende paal, trap ? Die is best bekent maar zo moeilijk dat je echt goed moet oefenen alles in één keer goed te kunnen doen, anders is deze bijna onmogelijk in mp.

Geplaatst:

Die ene glitch dat je van paal op paal dan naar het balkon, ander balkon, volgende paal, trap ? Die is best bekent maar zo moeilijk dat je echt goed moet oefenen alles in één keer goed te kunnen doen, anders is deze bijna onmogelijk in mp.

Die is fixed. Je kan niet meer op het balkon. Tenzij je de updates verwijderd.

Geplaatst:

Die is fixed. Je kan niet meer op het balkon. Tenzij je de updates verwijderd.

Maar dan kun je niet online slimmerik.

Geplaatst:

Maar dan kun je niet online slimmerik.

Ik heb niks over online gezegd. Dit is ook onmogelijk om in een match te doen zoals shotyoudie al zei.

Geplaatst:

Ja Nick daar ga je, slimmerik haha! Anyway, zijn die mappacks nou echt zo bijzonder? Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ze ga kopen. Elke keer als ik MW2 speel verveel ik me de pletter, gaan de mappacks daar verschil in maken voor mij? Wat denken jullie?

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

Ja Nick daar ga je, slimmerik haha! Anyway, zijn die mappacks nou echt zo bijzonder? Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik ze ga kopen. Elke keer als ik MW2 speel verveel ik me de pletter, gaan de mappacks daar verschil in maken voor mij? Wat denken jullie?

paul007

Ik vind van wel. je hebt in normale matches niet altijd dezelfde maps. Heel vaak worden ook de Mappacks ertussen doorgedraaid.

Geplaatst:

Hmm oké. Goed ik moet er toch nog even over nadenken ik vind het namelijk wel veel goed maar bedankt voor je hulp!

paul007

Geplaatst:

Allemaal fout, als ik bij een vriend join dan ren je héél erg snel waardoor je tegen muren aan de lucht in springt en zo de map uit kan, maak er geen filmpje van omdat hij dan gepatcht wordt,

Geplaatst:

Net een fail met een Nuke gehad...

Ik had dus een Nuke in domination. Punten waren 40 tegen 35 ofzo en ik denk oh, ik wacht wel met nuken.

Dan als de score 50 is tegen 45 dan staat er opeens Time Limit Reached.

Ik denk echt van OMFGGGGG Sinds wanneer is er een Time Limit in Domination.

Toen kon ik dus niet m'n nuke gebruiken :(

Geplaatst:

Net een fail met een Nuke gehad...

Ik had dus een Nuke in domination. Punten waren 40 tegen 35 ofzo en ik denk oh, ik wacht wel met nuken.

Dan als de score 50 is tegen 45 dan staat er opeens Time Limit Reached.

Ik denk echt van OMFGGGGG Sinds wanneer is er een Time Limit in Domination.

Toen kon ik dus niet m'n nuke gebruiken :(

Dan spelen jullie wel érg traag, ik neem aan dat de puntentelling bij Domination zo is: Aantal flags x kills(/2)?

Geplaatst:

Allemaal fout, als ik bij een vriend join dan ren je héél erg snel waardoor je tegen muren aan de lucht in springt en zo de map uit kan, maak er geen filmpje van omdat hij dan gepatcht wordt,

Mods dus.. Of elevator?

Geplaatst:

Mods dus.. Of elevator?

Nee, je moet de host zijn en joinen en weg gaan, dan kan je mega snel rennen, dus niet marathon+ lightweight, 10 x zo snel en dan kan je op sommige punten in de map tegen opjecten aan springen en omhoog gaan, in dit geval bij de trap omhoog in Karachi,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...