NickOwnage Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Net joh. In S&D die mensen die gewoon weer lag maken voor alleen de tegenstander. Vet klote! Meteen geleaved en File Complaint tegen die gast. We waren met zijn 6en. Dus 6x File Complaint. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Daarnet hele leuke potjes met m'n vrienden gehad is S&D (Sorry NickOwnage, je was niet online). We namen allemaal ongeveer dezelfde class, met; Scavenger Danger Close Commando Riot Shield AT-4/Thumper C4/Throwing Knife Stun/Smoke. We gingen niet random schieten, maar ze elke keer met onze C4 etc. ambushen, hoogste score hiermee was 13-2, en een keer flawless 8-0, NickOwnage stuur ff message als je vanavond mee wilt doen! Reageren
.Senne Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Ik ben volop bezig met het verzamelen van nieuwe footage voor een montage. Ik heb al erg veel, maar ga nog eventjes door en dan selecteer ik de beste clips. Vandaag op Skidrow eerst een multikill met de AT4-HS, dan een double kill met een semtex en UMP, dan een triple met m'n precision airstrike en double met predator om het af te werken. En dat allemaal in de eerste 30 seconden van de match. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Daarnet hele leuke potjes met m'n vrienden gehad is S&D (Sorry NickOwnage, je was niet online). We namen allemaal ongeveer dezelfde class, met; Scavenger Danger Close Commando Riot Shield AT-4/Thumper C4/Throwing Knife Stun/Smoke. We gingen niet random schieten, maar ze elke keer met onze C4 etc. ambushen, hoogste score hiermee was 13-2, en een keer flawless 8-0, NickOwnage stuur ff message als je vanavond mee wilt doen! Ik doe mee. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 28 juni 2010 Rapport Geplaatst: 28 juni 2010 Wie doet er mee met boosten in MW 2? op de Xbox 360? voeg met dan toe: Kipcorn NL Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Wie doet er mee met boosten in MW 2? op de Xbox 360? voeg met dan toe: Kipcorn NL Ik voeg je wel toe. Maar ik ga niet boosten. Das voor watjes. Nee, ik ben toch al 10th prestige. Dus niet echt nodig. Denk dat als ik dat doe dat dan de lol van het spel er dan wel van af is. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Net joh. In S&D die mensen die gewoon weer lag maken voor alleen de tegenstander. Vet klote! Meteen geleaved en File Complaint tegen die gast. We waren met zijn 6en. Dus 6x File Complaint. Want een File Complaint heeft nut Reageren
The360box Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Net joh. In S&D die mensen die gewoon weer lag maken voor alleen de tegenstander. Vet klote! Meteen geleaved en File Complaint tegen die gast. We waren met zijn 6en. Dus 6x File Complaint. Want een File Complaint heeft nut HH, had bij mezelf gekeken wat mensen van mij vinden en ik zit zo op 66%. Volgens mij als je echt door 100'den mensen negatief wordt dat ze je dan wel eens gaan bekijken. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Zo ik heb net mijn Turtle Beach X31 binnen, een perfecte headset, je kan alles afstellen, de chat-boost zorgt ervoor dat je jouw maatjes net zo goed hoort als op de Xbox Headset, en ik hoor mijn vijanden perfect lopen. Ook had ik weer in Skidrow een score van 9-1 met m'n favoriete Riot-Shield class, alleen gaat niet altijd zo even smooth. Trouwens, Lennart 1995 add mij op xbox live: oXoPR3D4T0RoXo Reageren
iefen Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 ik heb een vraagje, ik wil heel graag dit effect hebben op mijn pc mw2 http://www.youtube.com/watch?v=4IPoKj0NOo8 dan krijg je dus cyaan-rood en met zon 3d brilletje kan je mw2 in 3d spelen maar weet iemand waar ik dit kan downloaden of instellen ofzo? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 ik heb een vraagje, ik wil heel graag dit effect hebben op mijn pc mw2 http://www.youtube.com/watch?v=4IPoKj0NOo8 dan krijg je dus cyaan-rood en met zon 3d brilletje kan je mw2 in 3d spelen maar weet iemand waar ik dit kan downloaden of instellen ofzo? Ik denk dat dat later erbij gezet is. En als je dit zou kunnen, zou het illegaal zijn. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 voor mijn gevoel ziet het eruit als een crap effect in Vegas pro ofzo, of dit werkelijk ingame is geweest betwijfel ik Gister overigens een van me betere kill cams gehad in S&D, was in Terminal, nog maar 1 iemand leefde van het andere team en die zat te campen achter in het vliegtuig. Ik loop met me Intervention (FMJ) ernaar toe, maar dan aan de onder kant. Ik begin opeens 360 no scope's te doen, en bij me 2de poging is het raak, BAAANG, gekilld Reacties waren geniaal, een zo'n gozer: 'Teh fock he's....*diepe -unbelievable- inadem* En toen ik die gozer had gekilld :'ooooooooooohhhhhhhhhh' Dat vond ik wel effe leuk ja :$ Reageren
iefen Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 nou illegaal is een beetje overdreven, dan zou ik eerder zeggen verboden maar hacks zijn verboden maar dit zijn geen hacks maar tweaks en die helpen je niet beter worden het zou heel goed kunnen dat het bewerkt is Reageren
The360box Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 (bewerkt) Ten eerste heb je een 3D tv nodig en de updates, de PS3 ondersteunt het nu volledig, er was ook zoiets met de Wii dat iemand de afstandsbedienign richte op de tv en toen leek het net alsof de ballen uit beeld kwamen, volgens mij is deze filmpje gewoon bewerkt. UPDATE: Bewerkt: 30 juni 2010 door The360box Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 juni 2010 Rapport Geplaatst: 30 juni 2010 Lekker vakantie, dus ik heb eens zin om 2v2 quickscope te doen. Interesse? Add me (Xbox Live): Jesperkaj2 >>> Door Kai-ShockWave: Reacties graag via PB. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.