Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Eergisteren, boel kills. Stond ik 24-0 wordt mijn choppergunner eruit gehaald en ik wordt gekilld.

Dat is me zo'n 3x gebeurt, tijdens nuke halen in Demolition.

Geplaatst:

capture ziet er goed uit :dans: .

heeft iemand nog een clan die ik kan joinen :D ?

>>> Door Kai-ShockWave: Reacties via PB. <<<

Geplaatst:

Een klein Capture Card testje van MW2:

*flimpje*

Leuk, je eerste kleine filmpje neem ik aan? Best goed.

Niet echt de bedoeling om een machinima-dude mee te worden hoor :puh: Wou gewoon de beeld-kwaliteit weten. En die is redelijk oké zo te zien.

Dit was allemaal gecaptured in 1 ronde FFA. Was 1 van m'n slechste.

Ben nu bezig met wat meer op nemen en editen, want het kan natuurlijk nog stukken mooier door Sony Vegas.

Geplaatst:

Zolang hij maar niet een half uur in de scope kijkt vindt ik het goed, afwisseling is leuker dan 30 keer no-scopes zien. Alleen ben ik zelf niet (meer) zo goed in quick-scopen, eerst was ik er vrij goed in.

By the way, ik ben nu 9de Prestige.

Geplaatst:

Mooi! Je kan goed Quickscopen. Jammer dat je de scope te lang inhoudt soms. Jij speelt op Xbox360?

Dankje :) Soms houd ik de scope wat langer in, inderdaad, maar ik denk dat iedereen dat wel doet zo af en toe.

In de description staat wat info ;)

Geplaatst:

Net in Scrapyjard, Triple met Javelin, had toevallig Danger Close :dans: .En toch vind ik MW2 veel beter dan BC2.

Geplaatst:

Nice filmpje xxxsmoke4lifexxx, ik vind 0:45 tot 0:50 het leukste deel :)

Ik zelf bak er niks van, quickscope.

Ik kan inzoomen en dan snel kijken door de scope en dan snel schieten.

Maar niet 'zonder' door de scope te kijken.

Geplaatst:

Nice filmpje xxxsmoke4lifexxx, ik vind 0:45 tot 0:50 het leukste deel smile3.gif

Ik zelf bak er niks van, quickscope.

Ik kan inzoomen en dan snel kijken door de scope en dan snel schieten.

Maar niet 'zonder' door de scope te kijken.

Wat maakt het toch uit, mij boeit het niet of ik zzZirGrizzZ stijl doe of "gewoon" CoD4 style snipen.

Uitleg van CoD4 Style Snipen: Wachten op jouw vijand, wachten op de beste vijand, schiet hem in zijn kop en dan van positie wisselen. Eigenlijk een soort guerilla snipen, maar niet dat quick-scope rush gebeuren.

Trouwens wat de &&%*& is Myke Myers? Ik weet dat hij een acteur is, maar wat voor "spel" is het?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...