NickOwnage Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Eergisteren, boel kills. Stond ik 24-0 wordt mijn choppergunner eruit gehaald en ik wordt gekilld. Dat is me zo'n 3x gebeurt, tijdens nuke halen in Demolition. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 Een klein Capture Card testje van MW2: http://www.youtube.com/watch?v=2z13nneqJK4 Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 juli 2010 Rapport Geplaatst: 6 juli 2010 capture ziet er goed uit . heeft iemand nog een clan die ik kan joinen ? >>> Door Kai-ShockWave: Reacties via PB. <<< Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Een klein Capture Card testje van MW2: http://www.youtube.com/watch?v=2z13nneqJK4 Leuk, je eerste kleine filmpje neem ik aan? Best goed. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Een klein Capture Card testje van MW2: *flimpje* Leuk, je eerste kleine filmpje neem ik aan? Best goed. Niet echt de bedoeling om een machinima-dude mee te worden hoor Wou gewoon de beeld-kwaliteit weten. En die is redelijk oké zo te zien. Dit was allemaal gecaptured in 1 ronde FFA. Was 1 van m'n slechste. Ben nu bezig met wat meer op nemen en editen, want het kan natuurlijk nog stukken mooier door Sony Vegas. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Heb hier een nieuwe. Had geen zin om een intro te verzinnen. Wel overgangen in gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=UzjnQfXgeWk Brand maar los! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Mooi! Je kan goed Quickscopen. Jammer dat je de scope te lang inhoudt soms. Jij speelt op Xbox360? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Zolang hij maar niet een half uur in de scope kijkt vindt ik het goed, afwisseling is leuker dan 30 keer no-scopes zien. Alleen ben ik zelf niet (meer) zo goed in quick-scopen, eerst was ik er vrij goed in. By the way, ik ben nu 9de Prestige. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Mooi! Je kan goed Quickscopen. Jammer dat je de scope te lang inhoudt soms. Jij speelt op Xbox360? Dankje Soms houd ik de scope wat langer in, inderdaad, maar ik denk dat iedereen dat wel doet zo af en toe. In de description staat wat info Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Bij Youtube filmpje: Prownager. Nou, weet ik wie je bent. D8 eerst wie is hij dan. Reageren
The360box Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Geplaatst: 7 juli 2010 Net in Scrapyjard, Triple met Javelin, had toevallig Danger Close .En toch vind ik MW2 veel beter dan BC2. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Nice filmpje xxxsmoke4lifexxx, ik vind 0:45 tot 0:50 het leukste deel Ik zelf bak er niks van, quickscope. Ik kan inzoomen en dan snel kijken door de scope en dan snel schieten. Maar niet 'zonder' door de scope te kijken. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Nice filmpje xxxsmoke4lifexxx, ik vind 0:45 tot 0:50 het leukste deel Ik zelf bak er niks van, quickscope. Ik kan inzoomen en dan snel kijken door de scope en dan snel schieten. Maar niet 'zonder' door de scope te kijken. Wat maakt het toch uit, mij boeit het niet of ik zzZirGrizzZ stijl doe of "gewoon" CoD4 style snipen. Uitleg van CoD4 Style Snipen: Wachten op jouw vijand, wachten op de beste vijand, schiet hem in zijn kop en dan van positie wisselen. Eigenlijk een soort guerilla snipen, maar niet dat quick-scope rush gebeuren. Trouwens wat de &&%*& is Myke Myers? Ik weet dat hij een acteur is, maar wat voor "spel" is het? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Is toch een soort tikkertje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.