The360box Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Is toch een soort tikkertje? Ja, een vriend van me zei vandaag dat er nieuwe gamemodes waren en zei ook dat dit een soort tikkertje is maar dan met mes, die nieuwe mdes zijn er al een tijdje, alleen jammer dat er dan sommige modes voor moeten weggaan. Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 8 juli 2010 Rapport Geplaatst: 8 juli 2010 Nice filmpje xxxsmoke4lifexxx, ik vind 0:45 tot 0:50 het leukste deel Ik zelf bak er niks van, quickscope. Ik kan inzoomen en dan snel kijken door de scope en dan snel schieten. Maar niet 'zonder' door de scope te kijken. Vond ik zelf ook aardig gelukt. Hoopte eigenlijk op een '2 Kills, 1 Bullet'-moment. Wist dat daar een sniper stond dus ging daarop af. Hoorde rechts nog een LMG dus keek even snel. Zag dat m'n enemy sniper ook daar naartoe ging dus ik wou met ze op 1 rij komen te staan door naar links te lopen. Jammer genoeg faalde dat Heb vandaag een mooie intro gemaakt en aardig wat matches opgenomen. Waaronder ook een aantal sniper lobby's. Reageren
The360box Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 HHH, net in Highrise een nieuwe Streak van 26 gehaald met Predator, Harrier Strike, Pavelow, omdat ik nog geen CG heb vrijgespeeld doe ik dit en gaat prima zo . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Geplaatst: 9 juli 2010 Vandaag met xxxsmoke4lifexxx gequickscopet. Was heel spannend. Hij is best goed. Potje tot de 1000. 1e won ik de 2e won hij. Reageren
Luukwa Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Yo, ik ben nieuw hier, maar niet nieuw @ mw2. Ben 10th prestige btw. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Yo, ik ben nieuw hier, maar niet nieuw @ mw2. Ben 10th prestige btw. Hey Luuk. Wanneer weer Quickscopen. Btw: Dit is een lid dat ik heb geworven. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 (bewerkt) COD2 moet het grootst zijn vind ik Bewerkt: 10 juli 2010 door FrankDangerz Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Nee, CoD 4 is beter. CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Nee, CoD 4 is beter. CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. CoD 1 & 2 waren voor die tijd ook best goed.. Reageren
The360box Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Is COD4 echt zo goed want je hebt dacht ik niet veel Killstreaks, en nu ik er een beetje achter begin te komen hoe je een nuke kan halen speel ik COD6 weer als een gek, ACR 500 kils 1 dag. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Is COD4 echt zo goed want je hebt dacht ik niet veel Killstreaks, en nu ik er een beetje achter begin te komen hoe je een nuke kan halen speel ik COD6 weer als een gek, ACR 500 kils 1 dag. Die killstreaks maken MW2 juist gay. bijvoorbeeld: Je zit in real life met je squad gepinned en je wilt een harrier inroepen. Je hebt 6 kills gemaakt en je roept door je radio: I NEED A AIRSTRIKE HERE RIGHT NOW!!!! De respons is dan: SORRY YOU CANT, YOU DONT HAVE 7 KILLS YET. CoD 4 raped zo hard, alleen al naar het hoesje kijken geeft je een boner. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Volledig mee eens, ik hem enkele weken CoD4 uit het stof gehaald. Dat spel is echt zo'n ownage, ik kan dat echt maanden door blijven spelen! ^^ Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Nee, CoD 4 is beter. CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. CoD 1 & 2 waren voor die tijd ook best goed.. Dat is de reden dat ik Cod2 zo goed vond. En echt, ik heb dat spel zóó veel gespeeld. En dit is een MW2 topic, maar toch even de vraag hier: Is het nog zinvol om COD4 te kopen? (ps3) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.