Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, CoD 4 is beter. ;)

CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. :bier:

CoD 1 & 2 waren voor die tijd ook best goed.. :dans:

Dat is de reden dat ik Cod2 zo goed vond.

En echt, ik heb dat spel zóó veel gespeeld.

En dit is een MW2 topic, maar toch even de vraag hier:

Is het nog zinvol om COD4 te kopen? (ps3)

Voor €20 weet je alles.

Geplaatst:

Nee, CoD 4 is beter. knipoog.gif

CoD 4 is de beste COD die er gemaakt is. De rest is allemaal uitgemolken. biertje.gif

CoD 1 & 2 waren voor die tijd ook best goed.. static.gif

Dat is de reden dat ik Cod2 zo goed vond.

En echt, ik heb dat spel zóó veel gespeeld.

En dit is een MW2 topic, maar toch even de vraag hier:

Is het nog zinvol om COD4 te kopen? (ps3)

Al stap je van MW2 over naar CoD4, je beleefd gewoon een natte droom en vooral op de PC.

Geplaatst: (bewerkt)

Die killstreaks maken MW2 juist gay. bijvoorbeeld:

Je zit in real life met je squad gepinned en je wilt een harrier inroepen. Je hebt 6 kills gemaakt en je roept door je radio: I NEED A AIRSTRIKE HERE RIGHT NOW!!!! De respons is dan: SORRY YOU CANT, YOU DONT HAVE 7 KILLS YET.

:7

CoD 4 raped zo hard, alleen al naar het hoesje kijken geeft je een boner.

Lol wat? Alsof MW2 zo realistisch bedoeld is? Je gaat toch ook niet zeggen dat de power-ups van Super Mario Kart gestoord zijn omdat je dit niet met echt karten kan doen? :duh:

Overigens hoop ik dat je laatste zin sarcastisch bedoeld is...

Cheers :bier:

paul007

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Die killstreaks maken MW2 juist gay. bijvoorbeeld:

Je zit in real life met je squad gepinned en je wilt een harrier inroepen. Je hebt 6 kills gemaakt en je roept door je radio: I NEED A AIRSTRIKE HERE RIGHT NOW!!!! De respons is dan: SORRY YOU CANT, YOU DONT HAVE 7 KILLS YET.

:7

CoD 4 raped zo hard, alleen al naar het hoesje kijken geeft je een boner.

Lol wat? Alsof MW2 zo realistisch bedoeld is? Je gaat toch ook niet zeggen dat de power-ups van Super Mario Kart gestoord zijn omdat je dit niet met echt karten kan doen? :duh:

Overigens hoop ik dat je laatste zin sarcastisch bedoeld is...

Cheers :bier:

paul007

Jah, als je zo moet beginnen met real life dan is er niks meer aan hé...

Domme opmerking eigelijk...

Geplaatst:

Net in Terminal CG, die Precision Airstrike heeft ook geen fuck zin tenzij je echt goed mikt dus had Cg op eigen kracht en de Pavelow deed ook al niks, Cg ingezet en verloren we 2-0 :cab: Ik dacht dat we de bom wel zouden verdedigen...

Geplaatst:

Ik dacht dat we de bom wel zouden verdedigen...

De meeste spelers zijn geconcentreerd op de killstreaks en laten de objectives links liggen.

Geplaatst:

Ik haal ze juist door te verdedigen en spawntrappen, en dan gewoon verdedigen/trappen met jouw killstreaks.

Geplaatst:

Vandaag weer even met nuke killstreaks gespeeld, en had ééntje op afghan en ééntje op wasteland. ^_^

Campen zeker?

Kan niet meer anders e :puh:

Geplaatst:

Campen zeker?

Kan niet meer anders e :puh:

Nope, helemaal niet campen eigenlijk. Op afghan hadden de enemies A gecaptured en zaten ze met z'n allen in de bunker. Ik ging naar A, schoot drie tegenstanders in de bunker neer, nam A en liep richting de bunker. Semtex erin, double kill en toen spawnden de enemies weer aan A. Nog twee dood en dan onmiddellijk harrier ingebeld, gaan cover nemen onder de vliegtuigvleugel en wachten op m'n chopper (als je dit als campen ziet, dat is het niet). Hier werd chopper neergehaald op 21 killstreak, en moest ik nog 4 kills maken. Er zat net iemand weer in de bunker die makkelijk was neer te halen, en dan had een teammate ook een chopper waardoor zowat alle enemies in de grot zaten. Daar dan nog drie kills, en daar was m'n nuke.

Bij wasteland had mijn team A en C en heb ik zowat heen en weer gelopen daartussen en verdedigd, de enemies waren overigens zo dom om met hun hele team naar één vlag te gaan (ofwel A ofwel C) en dus had ik ook best snel een 7 killstreak.

Overigens is een nuke zo simpel te halen zolang je air support niet wordt neergehaald. Als dat niet gebeurt heb je gegarandeerd een nuke, van mij had het wel een 30 of 35 killstreak mogen zijn.

Geplaatst:

Kan je met Ac130 een atoombom halen, ben er nu een beetje achter hoe je ene atoombom haalt maar net als ik Pavelow of CG heb heb ik of geen atoombom ingesteld of ze schieten me net neer, aangezien veel mensen met javelin(aanrader) en koud bloedig gebruiken is een atoombom halen echt moeilijk...

Geplaatst:

Kan je met Ac130 een atoombom halen, ben er nu een beetje achter hoe je ene atoombom haalt maar net als ik Pavelow of CG heb heb ik of geen atoombom ingesteld of ze schieten me net neer, aangezien veel mensen met javelin(aanrader) en koud bloedig gebruiken is een atoombom halen echt moeilijk...

Tuurlijk kan je er een Nuke mee halen, maar mijn ervaring is wel dat je met een CG makkelijker kills kan halen. Soms heb je geluk en lopen er veel vijanden bij elkaar (niet in gebouwen) en kan je er wel sneller en meer kills bij halen dan bij een chopper. Het grote voordeel is natuurlijk dat een AC130 moeilijker neer te halen is. De makkelijkste set-up is natuurlijk Harrier - Chopper - Nuke, eventueel met Hardline.

Veel plezier nog met MW2! :Y

Geplaatst:

Tuurlijk kan je er een Nuke mee halen, maar mijn ervaring is wel dat je met een CG makkelijker kills kan halen. Soms heb je geluk en lopen er veel vijanden bij elkaar (niet in gebouwen) en kan je er wel sneller en meer kills bij halen dan bij een chopper. Het grote voordeel is natuurlijk dat een AC130 moeilijker neer te halen is. De makkelijkste set-up is natuurlijk Harrier - Chopper - Nuke, eventueel met Hardline.

Veel plezier nog met MW2! :Y

Met een Javlin in 1 keer, eitje :zz:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...