.Senne Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 Kan je met Ac130 een atoombom halen, ben er nu een beetje achter hoe je ene atoombom haalt maar net als ik Pavelow of CG heb heb ik of geen atoombom ingesteld of ze schieten me net neer, aangezien veel mensen met javelin(aanrader) en koud bloedig gebruiken is een atoombom halen echt moeilijk... Tuurlijk kan je er een Nuke mee halen, maar mijn ervaring is wel dat je met een CG makkelijker kills kan halen. Soms heb je geluk en lopen er veel vijanden bij elkaar (niet in gebouwen) en kan je er wel sneller en meer kills bij halen dan bij een chopper. Het grote voordeel is natuurlijk dat een AC130 moeilijker neer te halen is. De makkelijkste set-up is natuurlijk Harrier - Chopper - Nuke, eventueel met Hardline. Veel plezier nog met MW2! Met een Javlin in 1 keer, eitje Niet dus. Een AC-130 heeft 2 flare sets, dan moet je minstens drie rockets afvuren. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) Met een Javlin in 1 keer, eitje Niet dus. Een AC-130 heeft 2 flare sets, dan moet je minstens drie rockets afvuren. Je kan ook gewoon wachten tot iemand 2x schiet met een Stinger, en dan jij met een Javlin. Dan heb je hem wel in 1x doodKapot Bewerkt: 14 juli 2010 door shotyoudie Reageren
The360box Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 dommerds, een javelin gaat hoger dan een AC130 en dan omlaag... Reageren
Velaro Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) dommerds, een javelin gaat hoger dan een AC130 en dan omlaag... Doe niet alsof je alles beter weet.. Een Javelin is in MW2 niet bestand tegen flares. Je had gewoon geluk of je was de derde die een missile naar de AC130 schoot. Een Javelin is eigenlijk een anti-tank wapen en niet bedoeld voor vliegtuigen of helikopters neer te halen, maar er zijn geen grondvoertuigen in MW2. Bewerkt: 15 juli 2010 door Velaro Reageren
.Senne Geplaatst: 15 juli 2010 Rapport Geplaatst: 15 juli 2010 (bewerkt) dommerds, een javelin gaat hoger dan een AC130 en dan omlaag... Doe niet alsof je alles beter weet.. Een Javelin is in MW2 niet bestand tegen flares. Je had gewoon geluk of je was de derde die een missile naar de AC130 schoot. Een Javelin is eigenlijk een anti-tank wapen en niet bedoeld voor vliegtuigen of helikopters neer te halen, maar er zijn geen grondvoertuigen in MW2. Klopt, vanaf dat je een javelin schiet zal elk voertuig dat flares heeft zijn flares ook loslaten. Probeer maar eens, een chopper/AC130 kan je haast nooit van de eerste keer raken met een javelin omdat hij flares schiet, daardoor wijkt de javelin van z'n baan af en crasht op/buiten de map. Héél soms lukt het bij een chopper wel van de eerste keer als hij heel laag vliegt. Niet iemand dommerd noemen als je zelf niet weet waarover je praat. Bewerkt: 15 juli 2010 door .Senne Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Klopt, vanaf dat je een javelin schiet zal elk voertuig dat flares heeft zijn flares ook loslaten. Probeer maar eens, een chopper/AC130 kan je haast nooit van de eerste keer raken met een javelin omdat hij flares schiet, daardoor wijkt de javelin van z'n baan af en crasht op/buiten de map. Héél soms lukt het bij een chopper wel van de eerste keer als hij heel laag vliegt. Niet iemand dommerd noemen als je zelf niet weet waarover je praat. Wat ik ook is heb gehad, ik probeerde CG neer te halen, hij gebruikte de flare. Ik was de Stinger aan het reloaden en dan kwam de 1e stinger die ik had afgeschoten toch weer op de CG af. En maakte hem kapot. Reageren
jordib12 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik had es: er was een harrier en ik wou die uit de lucht schoten met javalin, dus ik mikte en weg was ie de kogel, maar de harrier vloog juist weg paar sec later valt ie toch nog neer op de harrier die al lang buiten de map was Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Ik had es: er was een harrier en ik wou die uit de lucht schoten met javalin, dus ik mikte en weg was ie de kogel, maar de harrier vloog juist weg paar sec later valt ie toch nog neer op de harrier die al lang buiten de map was Ja, is echt raar soms. Reageren
METALSYSTEM Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 (bewerkt) ik wil met een usp een Ac130 uit de lucht halen Bewerkt: 16 juli 2010 door METALSYSTEM Reageren
The360box Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 ik wil met een usp een Ac130 uit de lucht halen Ik ook Reageren
.Senne Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Wat je kan doen is één RPG op een harrier schieten, dan één sniper schot (intervention) en dan een throwing knife. Daardoor wordt de harrier ook uit de lucht gehaald. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Wat je kan doen is één RPG op een harrier schieten, dan één sniper schot (intervention) en dan een throwing knife. Daardoor wordt de harrier ook uit de lucht gehaald. tegen die tijd ben je zelf al dood. 50% wanneer ik mijn stinger op een harrier schiet, schiet die harrier eerst mij neer wat wel erg kut is. Maar alles voor de teamplay. Overigens versta ik niet waarom er mensen javelins gebruiken om luchtvoertuigen neer te halen. Het duurt eeuwen eer die javelin missle eindelijk zijn doel raakt. Ik gebruik liever een stinger, directe hit. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Gister triple kill met M1014 shotgun. Kwam in underpass 3 gastjes tegen op hun spawn plek, en ik had nog die shotgun in me handen. Ik schiet uit reflex alle 4 de kogels op hun, zonder echt goed te richten. Toen waren de kogels op, en lagen die gastjes alle 3 op de grond. Wel een gaaf gevoel Reageren
The360box Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Gister triple kill met M1014 shotgun. Kwam in underpass 3 gastjes tegen op hun spawn plek, en ik had nog die shotgun in me handen. Ik schiet uit reflex alle 4 de kogels op hun, zonder echt goed te richten. Toen waren de kogels op, en lagen die gastjes alle 3 op de grond. Wel een gaaf gevoel Ja, in Afghan, pakte een Spas 12 op en ging die grot in, 2 kills, ging die deur door en kwam er weer 5 tegen, had zo Pavelow kunnen halen, andere keer, pakte M93 Raffica op en ging voor die grot staan en schoot er ook weer zo 5 kapot Reageren
GTA-top Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Dit is trouwens de GTAFORUM montage geworden van een tijdje terug http://www.youtube.com/watch?v=YF_ocyEF51Q Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.