Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik rush heel de tijd, wat heb je aan campen? :puh:

NIKS!

met S&D Rush ik altijd naar hun spawn en dan in de rug aanvallen.

Geplaatst:

NIKS!

Hoe doe je dat?

Geplaatst:

Ik dacht dat ook meteen @ The360box... :puh:

Waarschijnlijk loopt hij gewoon zo ontzettend om dat hij geen enemy tegen komt. Niet al te handige manier, aangezien ik persoonlijk best wel een hekel aan rushen heb, en meer sluipend door het gras met een sniper ga om vervolgens 1 kill te maken en dan snel een andere positie te kiezen.

Geplaatst:

Ik weet bij Highrise en Strike een goede manier op met SnD snel bij de vijand achter de rug te komen, of snel voor de snipers (Highrise) terecht te komen.

Geplaatst:

Zeker via de tunnel, dus onder de gebouwen door?

Nee, ik zal het aankomende dinsdag posten, die route.

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook gewoon zoals mij, rennen naar de overkant en met M203's naar binnen schieten, altijd wel 1 kill. Heeft ontdekt dat Quickscope tijdens matches echt geen zin heeft :cab:

@ kan iemand mij vertellen waar de Helipad Top roof ligt, bovenaan plaatje.

Bewerkt: door The360box
Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook gewoon zoals mij, rennen naar de overkant en met M203's naar binnen schieten, altijd wel 1 kill. Heeft ontdekt dat Quickscope tijdens matches echt geen zin heeft :cab:

@ kan iemand mij vertellen waar de Helipad Top roof ligt, bovenaan plaatje.

Dat is de plek die in dit filmpje getoond wordt:

Op 0:53 zie je de plek goed.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Jammer dat het zo moeilijk is om op die brug te springen, anders zou ik 't zeker vaker hebben gedaan.

Geplaatst:

Oh daar, ja probeer eerst op die ramenglasserbak te springen maar dat gaat al niet, laatst probeerde een vijand in-game dit te doen, schoot hem steeds dood. :klap:

Geplaatst:

Oh daar, ja probeer eerst op die ramenglasserbak te springen maar dat gaat al niet, laatst probeerde een vijand in-game dit te doen, schoot hem steeds dood. Applaus.gif

Maar dat is toch niet mogelijk? Aangezien er een groot hek voor staat?

Ik ga onder die lift zitten @ 0.46 op dat filmpje. :)

Dat filmpje bewijst trouwens ook maar weer hoeveel terugslag de Barret 50 heeft in tegenstelling tot de Intervention.

Geplaatst:

NIKS!

Hoe doe je dat?

bijv. Karachi dan rennen heel veel Vijanden één kant op dus ga je dat ene weggetje en dat heb je meteen weer 3 kills.

Geplaatst:

Oh daar, ja probeer eerst op die ramenglasserbak te springen maar dat gaat al niet, laatst probeerde een vijand in-game dit te doen, schoot hem steeds dood. Applaus.gif

Maar dat is toch niet mogelijk? Aangezien er een groot hek voor staat?

Ik ga onder die lift zitten @ 0.46 op dat filmpje. :)

Dat filmpje bewijst trouwens ook maar weer hoeveel terugslag de Barret 50 heeft in tegenstelling tot de Intervention.

Je moet op het hek van de bak springen en een soort van hangen, en dan springen, en welke Lift @ 0.46 :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...