Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
h-oh' date=' 360junkies.com zat eventjes een leuk potje Modern Warfare 2 te spelen en wat blijkt ineens? Er komt een bericht getiteld 'no subscriptions avaliable at this time' in beeld. Zou dit er op wijzen dat Activision dan toch doorzet met hun plannen voor betaald online? We hebben ook nog eens filmpje als definitief bewijs dat dit er toch echt aan zit te komen.

Nu zat vorige week Micheal Pachter hierom al te vragen, en ook Bobby Kotick zat al een tijdje met dit idee. Maar toch is het best wel schokkend te horen dat dit al gelijk met Modern Warfare 2 wordt geïmplementeerd en niet pas met Call of Duty: Black Ops. Zo te zien wil Activision ook gelijk profiteren van de bestaande Call of Duty userbase van meer dan 15 miljoen mensen.

Van 360Junkies.com zelf wat uitspraken en het filmpje als bewijs:

"I was trying to join a friend's session on MW2 the other day and had this screen pop up. It clearly says at the top of this menu: "Modern Warfare 2 Membersh", in which we can confidently assume that the last word is "Memberships". If you'll notice at the bottom is an option to "Add Microsoft Points", clearly indicating that this was intended to be a menu for purchasing different levels of Membership, presumably memberships would have been offered in a variety of durations."

Klik

Bron :PU

Als dat zo is ben ik helemaal klaar met Call of Duty en dan ga ik Black Ops ook niet meer kopen.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Wees blij, het gaat niet gebeuren. Het is sensatie makerij van de bovenste plank, dit zeiden zij ook over MSN, maar dat kan je ook nog gratis gebruiken en downloaden!

Geplaatst:

Oh daar, ja probeer eerst op die ramenglasserbak te springen maar dat gaat al niet, laatst probeerde een vijand in-game dit te doen, schoot hem steeds dood. Applaus.gif

Maar dat is toch niet mogelijk? Aangezien er een groot hek voor staat?

Ik ga onder die lift zitten @ 0.46 op dat filmpje. smile3.gif

Dat filmpje bewijst trouwens ook maar weer hoeveel terugslag de Barret 50 heeft in tegenstelling tot de Intervention.

Je moet op het hek van de bak springen en een soort van hangen, en dan springen, en welke Lift @ 0.46 clown.gif

Soort van plank, die die glazenwassers ook altijd gebruiken. :)

Geplaatst:

Als dat zo is ben ik helemaal klaar met Call of Duty en dan ga ik Black Ops ook niet meer kopen.

Op Twitter is er al een reactie gekomen van Robert Bowling (402) waaruit blijkt dat dit niet waar is. :)

Modern Warfare 2 subscription plan rumors going around. For the record, nobody has to pay to play COD or MW2 multiplayer, nor will they.
Geplaatst: (bewerkt)

http://fourzerotwo.com/post/833729222/modern-warfare-2-subscription-false

The above video was posted online, and an onslaught of questions as a result was sent in to me.

To be clear: There is not, and will never be, additional fees required to subscribe and play Modern Warfare 2 multiplayer.

The video above seems to show a user on what appears to be the Xbox Live Gold Membership renewal page via the Marketplace in the guide, but while in-game in Modern Warfare 2 (which is in error). It does not however, prove a pay-to-play subscription model is in the works for Modern Warfare 2, because no such plan exists for this or any other Call of Duty (including the upcoming Black Ops).

That said, feel free to cease freaking out.

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:

Weer lvl 70 bereikt en gelijk de Ak-47 gebruikt, dus heb ik gelijk een potje Domination gedaan op Derail en een score van 49-10 neergezet. Gebeurd niet vaak, dus ik ga vaker de Ak-47 gebruiken. :D

Geplaatst:

Weer lvl 70 bereikt en gelijk de Ak-47 gebruikt, dus heb ik gelijk een potje Domination gedaan op Derail en een score van 49-10 neergezet. Gebeurd niet vaak, dus ik ga vaker de Ak-47 gebruiken. :D

Weer? Hoeveelste prestige ben je dan? Ik nog niet eens 1ste. :)

Was wel leuk vanmiddag he?

Geplaatst:

Weer lvl 70 bereikt en gelijk de Ak-47 gebruikt, dus heb ik gelijk een potje Domination gedaan op Derail en een score van 49-10 neergezet. Gebeurd niet vaak, dus ik ga vaker de Ak-47 gebruiken. icon_mrgreen.gif

Weer? Hoeveelste prestige ben je dan? Ik nog niet eens 1ste. smile3.gif

Was wel leuk vanmiddag he?

Ik ben eerste prestige, maar ik ga pas naar tweede als ik een paar challanges heb behaald voor titles/emblems, Bovendien wil ik even genieten van de Ak-47.

Geplaatst:

Ik ben op dit moment Prestige 5 level 53, speel vaak met de Tar 21 ( silencer ), M4A1 ( heartbeat sensor ), Intervention ( FMJ ), en de Barret 50. call ( thermal ).

Geplaatst:

@NickOwnage, of als je ze met riot shield en C4 irriteert clown.gif . Daarnet in S&D een vriend met een AT-4 Een triple kill verzorgt, ik rushde met mij Riot shield een kamer binnen , lokte 2 man mee, en mijn vriend schoot die AT-4. Result: Triple Kill een vele messages. Vooral als je tegen wat meer nieuwere spelers speelt werkt het (vooral in Terminal!).

Geplaatst:

@NickOwnage, of als je ze met riot shield en C4 irriteert clown.gif . Daarnet in S&D een vriend met een AT-4 Een triple kill verzorgt, ik rushde met mij Riot shield een kamer binnen , lokte 2 man mee, en mijn vriend schoot die AT-4. Result: Triple Kill een vele messages. Vooral als je tegen wat meer nieuwere spelers speelt werkt het (vooral in Terminal!).

Idd, is soms wel grappig jah.

Geplaatst:

Voor te snipen gebruik ik:

-Intervention + Thermal scope + Heartbeat Sensor

-Ranger + Akimbo + FMJ

Perks:

-Bling Pro

-Stopping Power Pro

-Steady Aim Pro

-Final Stand

En heb hiermee al 2 nukes mee gehad. In totaal heb ik 5 nukes. Voor de rest gebruik ik ook nog Tar-21 en Scar en soms ook ACR of UMP45.

Hoeveel nukes hebben jullie al gehad trouwens?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...