METALSYSTEM Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 ik weet niet iets of 12 allemaal geboost. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Gister een potje Hide'n Seek gedaan, prive in S&D op Sub base, gingen we allemaal op die onderzeeer met een riot shield, die gozer was toen boos Totdat die een Predator missile ons allemaal killde... we waren met z'n 8/9 in 1 team :o Reageren
nfsplayer Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Geplaatst: 21 juli 2010 Heb een vriend op PSN die een spel gaat die zo gaat: 2 ''overlevenden'' de rest zombies. De 2 met Spas-12 Zombies met Knife Marathon Etc. Best leuk. Reageren
jordib12 Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Gister een potje Hide'n Seek gedaan, prive in S&D op Sub base, gingen we allemaal op die onderzeeer met een riot shield, die gozer was toen boos Totdat die een Predator missile ons allemaal killde... we waren met z'n 8/9 in 1 team :o Wij spelen ook Hide'n Seek, best wel lachen, met col blooded pro en constant afwisselend driehoek duwen, dan lijk je door! Wel grappig als degene die je zoek gewoon voorbij je loopt , terwijl je gewoon in het gras ligt! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Geplaatst: 22 juli 2010 Voor te snipen gebruik ik: -Intervention + Thermal scope + Heartbeat Sensor -Ranger + Akimbo + FMJ Perks: -Bling Pro -Stopping Power Pro -Steady Aim Pro -Final Stand En heb hiermee al 2 nukes mee gehad. In totaal heb ik 5 nukes. Voor de rest gebruik ik ook nog Tar-21 en Scar en soms ook ACR of UMP45. Hoeveel nukes hebben jullie al gehad trouwens? Bling op een snipe class? Ik begin: Intervention FMJ of Extended Mags M9 FMJ Sleight of Hand Pro - Ik quickscope alleen Stopping Power Pro Scrambler (Voor alle challenges moet ik deze nog) Copycat (Ik wil geen profijt hebben uit Deathstreaks, vaak heb ik ze ook niet. Nuke Count rond de 24 (Verdeeld over de 10 Prestiges. 10e prestige 1 Nuke gehaald. Reageren
nfsplayer Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Wat ben ik toch foking goed, worden jullie niet leip in je hoofd als je game of first kill hebt? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Nee, want dat gebeurt mij veel vaker. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Als je een beetje slim bent pak je een sniper, kan je gewoon over heel de map kijken bij S&D en heb je meestal de eerste kill, zo heb ik tenminste vaak de eerste kill, anders is een running class maken en gebruiken ook nog een oplossing. Reageren
Isic Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik speel weer Modern Warfare 2 na een korte pauze, maar waar zijn de Third Person Cage Matches gebleven? Ik kan ze niet meer vinden? Zijn weg. Is nieuwe gamemode voor gekomen zonder killstreaks. Reageren
paul007 Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik speel weer Modern Warfare 2 na een korte pauze, maar waar zijn de Third Person Cage Matches gebleven? Ik kan ze niet meer vinden? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Ik speel weer Modern Warfare 2 na een korte pauze, maar waar zijn de Third Person Cage Matches gebleven? Ik kan ze niet meer vinden? Zijn weg. Is nieuwe gamemode voor gekomen zonder killstreaks. Genaamd Barebones Pro. Reageren
nfsplayer Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 En hoe krijg je die game met messen etc. Ik zie hem nergens, ook niet in Private. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 wat doe ik verkeerd? ik speel heel veel ground war. tegen de tijd dat ik 4 kills heb is het potje over en ik heb dan 12 assists? de hele tijd weer. en me teammaten hebben dan 20 kills.:S ik ben al 2e prestige en op een of andere manier lijkt iedere class die ik heb heel zwak. iemand tips? Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Welk wapen gebruik je? Als je een burstwapen gebruikt, kan het zijn dat 1 burst niet goed genoeg is, waardoor je er nog eentje moet doen, maar waarschijnlijk te laat bent om 'm nog te raken. Als je Stopping Power gaat gebruiken, scheelt het al een hele hoop. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Vaak is het met de FAMAS wel one burst kill. Je moet niet te lang aimen maar wel goed mikken. SP helpt inderdaad. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.