Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Gister een potje Hide'n Seek gedaan, prive in S&D op Sub base, gingen we allemaal op die onderzeeer met een riot shield, die gozer was toen boos :puh: Totdat die een Predator missile ons allemaal killde... we waren met z'n 8/9 in 1 team :o

Geplaatst:

Heb een vriend op PSN die een spel gaat die zo gaat:

• 2 ''overlevenden''
  • de rest zombies.

De 2 met Spas-12

Zombies met Knife Marathon Etc. Best leuk.

Geplaatst:

Gister een potje Hide'n Seek gedaan, prive in S&D op Sub base, gingen we allemaal op die onderzeeer met een riot shield, die gozer was toen boos :puh: Totdat die een Predator missile ons allemaal killde... we waren met z'n 8/9 in 1 team :o

Wij spelen ook Hide'n Seek, best wel lachen, met col blooded pro en constant afwisselend driehoek duwen, dan lijk je door! :puh:

Wel grappig als degene die je zoek gewoon voorbij je loopt , terwijl je gewoon in het gras ligt!

:7

Geplaatst:

Voor te snipen gebruik ik:

-Intervention + Thermal scope + Heartbeat Sensor

-Ranger + Akimbo + FMJ

Perks:

-Bling Pro

-Stopping Power Pro

-Steady Aim Pro

-Final Stand

En heb hiermee al 2 nukes mee gehad. In totaal heb ik 5 nukes. Voor de rest gebruik ik ook nog Tar-21 en Scar en soms ook ACR of UMP45.

Hoeveel nukes hebben jullie al gehad trouwens?

Bling op een snipe class?

Ik begin:

Intervention FMJ of Extended Mags

M9 FMJ

Sleight of Hand Pro - Ik quickscope alleen

Stopping Power Pro

Scrambler (Voor alle challenges moet ik deze nog)

Copycat (Ik wil geen profijt hebben uit Deathstreaks, vaak heb ik ze ook niet.

Nuke Count rond de 24 (Verdeeld over de 10 Prestiges. 10e prestige 1 Nuke gehaald. :duh:

Geplaatst:

Als je een beetje slim bent pak je een sniper, kan je gewoon over heel de map kijken bij S&D en heb je meestal de eerste kill, zo heb ik tenminste vaak de eerste kill, anders is een running class maken en gebruiken ook nog een oplossing.

Geplaatst:

Ik speel weer Modern Warfare 2 na een korte pauze, maar waar zijn de Third Person Cage Matches gebleven? Ik kan ze niet meer vinden?

Zijn weg. Is nieuwe gamemode voor gekomen zonder killstreaks.

Geplaatst:

Ik speel weer Modern Warfare 2 na een korte pauze, maar waar zijn de Third Person Cage Matches gebleven? Ik kan ze niet meer vinden?

Geplaatst:

Zijn weg. Is nieuwe gamemode voor gekomen zonder killstreaks.

Genaamd Barebones Pro. ;)

Geplaatst:

wat doe ik verkeerd?

ik speel heel veel ground war.

tegen de tijd dat ik 4 kills heb is het potje over en ik heb dan 12 assists?

de hele tijd weer.

en me teammaten hebben dan 20 kills.:S

ik ben al 2e prestige en op een of andere manier lijkt iedere class die ik heb heel zwak.

iemand tips?

Geplaatst:

Welk wapen gebruik je? Als je een burstwapen gebruikt, kan het zijn dat 1 burst niet goed genoeg is, waardoor je er nog eentje moet doen, maar waarschijnlijk te laat bent om 'm nog te raken. Als je Stopping Power gaat gebruiken, scheelt het al een hele hoop.

Geplaatst:

Vaak is het met de FAMAS wel one burst kill. Je moet niet te lang aimen maar wel goed mikken. SP helpt inderdaad. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...