nfsplayer Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Wordt gek als ik door een Famas Red Dot gedood, Ik speelde een tijdje met een 16A4 die wel lekker speelde, maar nu met ACR Scravenger, secondary wapen zoals G18 wil ik akimbo maar omdan weer 100 doden te maken Reageren
>$bram$< Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Wordt gek als ik door een Famas Red Dot gedood, Ik speelde een tijdje met een M16A4 die wel lekker speelde, maar nu met ACR Scravenger, secondary wapen zoals G18 wil ik akimbo maar omdan weer 100 doden te maken Je hebt er 75 voor nodig, en het is best makkelijk, speel gewoon 2 dagen ermee en je zal het hebben. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Goede class hiervoor is: Sleight of Hand Stopping Power Pro Ninja. (Voor sneaken) Dan backrapen. Reageren
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Ik speel weer Modern Warfare 2 na een korte pauze, maar waar zijn de Third Person Cage Matches gebleven? Ik kan ze niet meer vinden? Zijn weg. Is nieuwe gamemode voor gekomen zonder killstreaks. Genaamd Barebones Pro. en objective Barebones Pro Reageren
MrIndependent Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Welk wapen gebruik je? Als je een burstwapen gebruikt, kan het zijn dat 1 burst niet goed genoeg is, waardoor je er nog eentje moet doen, maar waarschijnlijk te laat bent om 'm nog te raken. Als je Stopping Power gaat gebruiken, scheelt het al een hele hoop. ik gebruik scar-h silenced g-18 akimbo scavenger pro stopping power pro ninja pro + claymore. of Intervention extended mags throwing knife sleight of hand pro stopping power pro ninja pro Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer inplaats van Ninja: Steady Aim. Reageren
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 is er een patch geweest tegen elevators weer ik niks vanaf weet ? Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer inplaats van Ninja: Steady Aim. En haal de silencer eraf. Scheelt echt veel. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer inplaats van Ninja: Steady Aim. En haal de silencer eraf. Scheelt echt veel. Nee, dit valt best mee. Als je precies weet wanneer je moet stoppen met schieten. Ze zien je niet op de radar. Ik heb altijd silencer behalve op Intervention. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer inplaats van Ninja: Steady Aim. En haal de silencer eraf. Scheelt echt veel. Nee, dit valt best mee. Als je precies weet wanneer je moet stoppen met schieten. Ze zien je niet op de radar. Ik heb altijd silencer behalve op Intervention. Ik heb alleen met Hardcore Team Deathmatch silencer op me intervention, omdat je dan ten eerste: Net zoveel power hebt als FMJ ( die gene gaat dus meteen dood ), en ten tweede: Ze zien je niet op de radar. Reageren
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer inplaats van Ninja: Steady Aim. En haal de silencer eraf. Scheelt echt veel. Nee, dit valt best mee. Als je precies weet wanneer je moet stoppen met schieten. Ze zien je niet op de radar. Ik heb altijd silencer behalve op Intervention. Ik heb alleen met Hardcore Team Deathmatch silencer op me intervention, omdat je dan ten eerste: Net zoveel power hebt als FMJ ( die gene gaat dus meteen dood ), en ten tweede: Ze zien je niet op de radar. Ze zien je zoiezo niet op de radar op hardcore want er is geen radar Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Op Hardcore gebruikt men vaak UAV. Reageren
jordib12 Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer inplaats van Ninja: Steady Aim. En haal de silencer eraf. Scheelt echt veel. Nee, dit valt best mee. Als je precies weet wanneer je moet stoppen met schieten. Ze zien je niet op de radar. Ik heb altijd silencer behalve op Intervention. Ik heb alleen met Hardcore Team Deathmatch silencer op me intervention, omdat je dan ten eerste: Net zoveel power hebt als FMJ ( die gene gaat dus meteen dood ), en ten tweede: Ze zien je niet op de radar. Ze zien je zoiezo niet op de radar op hardcore want er is geen radar Als je schiet wel hoor, op de kaart (start)! Reageren
nfsplayer Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Sinds wanneer hoor je een silenced wapen, UMP45 wordt steeds minder omdatje veel te veel kogels moet pompen, Tar of Acr, Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Silenced ACR hoor je wel. Alleen zie je niet op de radar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.