Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar ik gebruik constant UMP, voor S&D, voor free for all voor alles, tenzij je echt voor nuke gaat, dan neem je best ACR FMJ savanger! :)

Geplaatst:

Maar ik gebruik constant UMP, voor S&D, voor free for all voor alles, tenzij je echt voor nuke gaat, dan neem je best ACR FMJ savanger! :)

FmJ is niet alte best op wapens. De Damage die je denkt te hebben is er niet. Alleen door muren blijft je damage enigszins meer normaler. In Real Life zijn deze punten scherper zodat het beter door oppervalktes kan "snijden".

Geplaatst:

FmJ is niet alte best op wapens. De Damage die je denkt te hebben is er niet. Alleen door muren blijft je damage enigszins meer normaler. In Real Life zijn deze punten scherper zodat het beter door oppervalktes kan "snijden".

ACR red dot en FMJ vindt ik best goed hoor! :puh:

UMP silince met Sleight of hand pro is nice daarbij! :puh:

Geplaatst:

ACR Red dot en FMJ kost weer die Bling Pro, kan beter scavanger, UMP silencer met Sleight of Hand is zeker goed in S&D. Ik gebruik bij UMP silencer vaak Marathon en Lightweight

Geplaatst:

ACR Red dot en FMJ kost weer die Bling Pro, kan beter scavanger, UMP silencer met Sleight of Hand is zeker goed in S&D. Ik gebruik bij UMP silencer vaak Marathon en Lightweight

Waarom Lightweight?

En geen stopping power?

Is nog beter!

Geplaatst:

Waarom Lightweight?

En geen stopping power?

Is nog beter!

Kan ik sneller rennen.

Nee, jij gebruikt Marathon om snel te rennen en Lightweight om sneller te bewegen, ik gebruik die class ook vaak, alleen tegenwoordig zie ik steeds vaker alleen UMP 45 FMJ, dat is ook een lekkere class.

Geplaatst:

Raar, maar ik het gevoel dat de range beter is ZONDER FMJ dan MET FMJ bij UMP45!

emo.gif

Ik vind juist van niet. Als je FMJ er niet op zet gebruik je meer kogels om iemand te doden en daarbij schiet je de helft van de kogels naast.

Geplaatst:

Raar, maar ik het gevoel dat de range beter is ZONDER FMJ dan MET FMJ bij UMP45!

emo.gif

Ik vind juist van niet. Als je FMJ er niet op zet gebruik je meer kogels om iemand te doden en daarbij schiet je de helft van de kogels naast.

Ja, je verbuikt wel minder kogels!

Geplaatst:

Ik vind dat je met FMJ meer recoil hebt. Dan prefereer ik silencer. icon_mrgreen.gif

In principe heeft de M4A1 geen recoil, maar als je dat wapen gebruikt wordt dat gezien als noob. Maar toch, ik gebruik die tegenwoordig ook vaak met silencer.

Geplaatst:

Het beste wapen is gewoon de FAL zonder rapid fire controller, maar met m'n trigga finga (snel bewegende vinger).

Mijn Setup voor Fal;

Fal w/Holographic Sight

G18 Akimbo

1x Semtex/Claymore (Ligt eraan welke map en welke gametype)

2x Stun

Sleight of Hand Pro

Stopping Power Pro

Ninja Pro

En probeer eens met een MP5K of P90 te spelen deze zijn ook vrij goed hoor, alleen zijn ze iets minder krachtig dan de UMP.45

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...