GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ik vind het jammer aan de FAL dat het geen volautomatisch geweer is, nu moet je veel te lang wachten voordat je weer kan schieten. Wat ik wel goed vind aan de FAL is dat je er een enemy met 3 kogels dood mee kan krijgen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Aim beter en je hebt het soms met 1, Reageren
>$bram$< Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Ze moesten de Famas vol-automatisch maken, met de FAL verwisselen (qua level) en de FAL een langzame vol-automatische vuursnelheid geven. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 (bewerkt) Aim beter en je hebt het soms met 1, In hardcore zijn je vijanden inderdaad met 1 schot dood. Anders minstens 2 schoten. Een tijdje geleden heb ik FAL Mastery gehaald, ik was wel even bezig met die bullet penetration kills. EDIT: Waarschijnlijk is het wel een one shot kill (headshot) met stopping power bij close-mid range. Bewerkt: 27 juli 2010 door Velaro Reageren
.Senne Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Zowel de AK 47 als FAL zijn one shot kill als het een headshot is op zowat elke range, maar wel met stopping power. Reageren
paul007 Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Is er eigenlijk al een update gekomen voor de Pavelow? Ik wist nog van vroegah dat de kills van je Pavelow niet meetelde voor je killstreaks? Sorry voor de nooby vraag, maar ik heb een tijd geen Modern Warfare 2 meer gespeeld. Cheers paul007 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 juli 2010 Rapport Geplaatst: 27 juli 2010 Nu geloof ik nog niet. Weet eigenlijk niet. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Als je pavelow uit een zon luchtdoos komt telt hij niet mee met je kills, maar als je 9 kills hebt en je roept een pavelow in, telt hij wel mee Reageren
Velaro Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 De Pave Low-bug is gefixed met patch 1.10. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 29 juli 2010 Rapport Geplaatst: 29 juli 2010 Nu S&D aan het doen. Wie strax snipen op Xbox360? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 YaY! Ik ben nu 10th Prestige! Nu nog alle challenges halen en dan stop ik met spelen ,nee als ik LvL 70 Ben ga ik wat vaker Red Dead Redemption spelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 juli 2010 Rapport Geplaatst: 30 juli 2010 Ok, jammer. Ik ga nu spec ops doen. Kijken of ik nog een paar sterren kan bemachtigen. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik heb een paar vraagjes over de multiplayer: - Hoe kan je je kleren veranderen? - Hoe kan je naar je teamgenoten (bv in Team DM) teken doen? Bv ik heb iemand het al zien doen, diegene wees zijn vinger naar voor wat dus betekende dat we naar daar moesten gaan. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ik heb een paar vraagjes over de multiplayer: - Hoe kan je je kleren veranderen? - Hoe kan je naar je teamgenoten (bv in Team DM) teken doen? Bv ik heb iemand het al zien doen, diegene wees zijn vinger naar voor wat dus betekende dat we naar daar moesten gaan. - Je uniform/kleren worden bepaald door de factie of eenheid waarin je speelt. Je kan dit dus niet zelf bepalen. - Dat kan je niet zelf doen. Dat gaat automatisch (als je al even stilzit?). Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Ben nu bezig met Sabotage Challenges. Samen met Jesperkaj. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.