Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het jammer aan de FAL dat het geen volautomatisch geweer is, nu moet je veel te lang wachten voordat je weer kan schieten. Wat ik wel goed vind aan de FAL is dat je er een enemy met 3 kogels dood mee kan krijgen.

Geplaatst:

Ze moesten de Famas vol-automatisch maken, met de FAL verwisselen (qua level) en de FAL een langzame vol-automatische vuursnelheid geven.

Geplaatst: (bewerkt)

Aim beter en je hebt het soms met 1, ;)

In hardcore zijn je vijanden inderdaad met 1 schot dood. Anders minstens 2 schoten. Een tijdje geleden heb ik FAL Mastery gehaald, ik was wel even bezig met die bullet penetration kills.

EDIT: Waarschijnlijk is het wel een one shot kill (headshot) met stopping power bij close-mid range. :)

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Is er eigenlijk al een update gekomen voor de Pavelow? Ik wist nog van vroegah dat de kills van je Pavelow niet meetelde voor je killstreaks?

Sorry voor de nooby vraag, maar ik heb een tijd geen Modern Warfare 2 meer gespeeld.

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

Als je pavelow uit een zon luchtdoos komt telt hij niet mee met je kills, maar als je 9 kills hebt en je roept een pavelow in, telt hij wel mee

Geplaatst:

YaY! Ik ben nu 10th Prestige! Nu nog alle challenges halen en dan stop ik met spelen clown.gif ,nee als ik LvL 70 Ben ga ik wat vaker Red Dead Redemption spelen.

Geplaatst:

Ik heb een paar vraagjes over de multiplayer:

- Hoe kan je je kleren veranderen?

- Hoe kan je naar je teamgenoten (bv in Team DM) teken doen? Bv ik heb iemand het al zien doen, diegene wees zijn vinger naar voor wat dus betekende dat we naar daar moesten gaan.

Geplaatst:

Ik heb een paar vraagjes over de multiplayer:

- Hoe kan je je kleren veranderen?

- Hoe kan je naar je teamgenoten (bv in Team DM) teken doen? Bv ik heb iemand het al zien doen, diegene wees zijn vinger naar voor wat dus betekende dat we naar daar moesten gaan.

- Je uniform/kleren worden bepaald door de factie of eenheid waarin je speelt. Je kan dit dus niet zelf bepalen.

- Dat kan je niet zelf doen. Dat gaat automatisch (als je al even stilzit?).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...