Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Nog twee vragen:

- Kan je met je sniper niet in- / uitzoomen als je L1 ingedrukt houdt?

- Ik heb nu al zo'n 5 keer een Predator Missile kunnen gebruiken, maar nooit raak ik iemand... Op het schermpje zie je allemaal rode rechthoeken, wat natuurlijk vijanden voorstelt. Ik ga zo dicht mogelijk bij een rode rechthoek, maar toch raak ik hem niet. Moet ik nog een toets ingedrukt houden?

Geplaatst:

Nog twee vragen:

- Kan je met je sniper niet in- / uitzoomen als je L1 ingedrukt houdt?

- Ik heb nu al zo'n 5 keer een Predator Missile kunnen gebruiken, maar nooit raak ik iemand... Op het schermpje zie je allemaal rode rechthoeken, wat natuurlijk vijanden voorstelt. Ik ga zo dicht mogelijk bij een rode rechthoek, maar toch raak ik hem niet. Moet ik nog een toets ingedrukt houden?

- Hoeveel de scope inzoomt, kan je niet wijzigen. Dat staat nu eenmaal vast.

- Ben je zeker dat de vijanden niet in een gebouw zitten? Dan kan je ze niet raken, tenzij er glazen ramen zijn natuurlijk. Je ziet het ook, als je dichter komt met de Predator Missile. Zie je alleen de rechthoek of daaronder ook een oplichtende vijand? Zonee, dan zit die beschut. Kijk altijd of er vijanden in het open veld lopen, die zijn makkelijk te doden.

Geplaatst:

Jawel, je kan het wel wijzigen bij een sniper. Doormiddel van te Quickscopen. Maar ik zal dat niet doen als ik jou was. Eerst daarmee leren oefenen in een Private Match.

Bij Highrise zijn er tunnels onder de grond. Die kun je ook niet raken. Als er 2 rechthoeken bijelkaar zijn probeer hem dan in het midden. Of je hebt er 2 of niks. Risico is er om te nemen. ;)

Geplaatst:

Jawel, je kan het wel wijzigen bij een sniper. Doormiddel van te Quickscopen. Maar ik zal dat niet doen als ik jou was. Eerst daarmee leren oefenen in een Private Match.

Pfff, zo moeilijk is dat niet. Maar dat heeft niks me de vraag te maken he. Tenminste zover ik weet is Quickscopen eenmaal op L1 en R1 drukken zodat de plaats waar je schiet sowieso in het midden is.

Maar ik erger me af en toe bij mulitplayer. 50% van de mensen campt er zowat, en dan meestal nog met een dikke gun waarbij een schampschot nog goed is voor een kill, of een shotgun waarmee ze in 0,2 seconden de hele kamer volpompen met lood. Stopping Power is bij de meesten heilig en daar valt niet tegen te bewapenen, behalve ook stopping power te gebruiken. De UMP45 (dacht ik) heeft trouwens meer damage dan de meeste Assault Rifles en is tevens op de lange afstand enorm handig, ook nogal irritant.

Bovendien erger ik me aan het lange wachten (ongeveer 2.30 minuut niks doen) tussen twee potjes door, en de potjes zelf duren vaak nog geen 5 minuten, waardoor je 30% van de tijd aan het wachten bent. WAAROM???? Waar ik ook een enorme hekel aan heb is dat ik bij 80% van de teampotjes in een ontzettend slecht team zit, waar ik de enige ben die meer kills dan deaths heeft. Bij Team Deathmatch verlies ik meestal met 4000 tegen 7500 ofzo. Is ook niet echt handig. :-(

Geplaatst:

Pfff, zo moeilijk is dat niet. Maar dat heeft niks me de vraag te maken he. Tenminste zover ik weet is Quickscopen eenmaal op L1 en R1 drukken zodat de plaats waar je schiet sowieso in het midden is.

Inderdaad. Zeker op de consoles waar een groot deel van het werk al gedaan wordt door de 'aim assist'. En Nick, eenmaal ingezoomd kan je toch echt niet veranderen hoe ver je inzoomt. Dat was namelijk de vraag.

Geplaatst: (bewerkt)

Bovendien erger ik me aan het lange wachten (ongeveer 2.30 minuut niks doen) tussen twee potjes door, en de potjes zelf duren vaak nog geen 5 minuten, waardoor je 30% van de tijd aan het wachten bent. WAAROM????

Ik denk dat er een mode is waarbij je tussen de matches niet moet wachten. De naam er van weet ik niet precies maar het is iets met Team Deathmatch en dan nog een woord... Ik zal het eens voor je opzoeken.

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Bovendien erger ik me aan het lange wachten (ongeveer 2.30 minuut niks doen) tussen twee potjes door, en de potjes zelf duren vaak nog geen 5 minuten, waardoor je 30% van de tijd aan het wachten bent. WAAROM????

Ik denk dat er een mode is waarbij je tussen de matches niet moet wachten. De naam er van weet ik niet precies maar het is iets met Team Deathmatch en dan nog een woord... Ik zal het eens voor je opzoeken.

Dat is Team Deathmatch Express. Dan is er inderdaad een kortere tijd tussen de matches.

Geplaatst:

Maar dat is alleen maar Team Deathmatch, Tomhagen probeer anders met vrienden Team Tactical te doen. Is leuk je kan veel kills maken. Ik had vandaag daar alleen maar potjes van 30+ Positief. Van optellen en aftrekken van Kills en Deaths. En win vaak altijd.

Geplaatst:

Aim Assist doet alleen het werk op 2 tot 10 mtr, maar niet helemaal, als je target 1 mtr breed is in het echt, ziet de aim-assist het als een 5mtr brede target. Het helpt je wel, maar zo erg ook weer niet. En als je als PC speler er toch niet tegen kan dat wij het hebben, druk Y of T in en ga in-game whinen blij.gif

Geplaatst:

Aim Assist doet alleen het werk op 2 tot 10 mtr, maar niet helemaal, als je target 1 mtr breed is in het echt, ziet de aim-assist het als een 5mtr brede target. Het helpt je wel, maar zo erg ook weer niet. En als je als PC speler er toch niet tegen kan dat wij het hebben, druk Y of T in en ga in-game whinen blij.gif

Oh, vergeet ik erbij te vermelden dat ik op de PS3 speel. 0_0

Het werkt op véél meer dan 10 meter, zelfs bij het snipen (van op lange afstand) beweegt je geweer soms automatisch als je op iemand richt. Noscopen wordt er ook veel makkelijker door.

Geplaatst:

Ik heb wat connectieproblemen bij MW2, de ene keer staat er "Your NAT Type: Open", de andere keer "Your NAT Type: Strict". Hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst:

Dat is Team Deathmatch Express. Dan is er inderdaad een kortere tijd tussen de matches.

Dan hoef je maar 10 seconden te wachten. :puh:

Geplaatst:

Dan hoef je maar 10 seconden te wachten. :puh:

Het is inderdaad korter, en als ik TD speel doe ik dat ja. Maar dan nog, je ziet eerst de Game Winning Kill, dan de score, dan kom je in het menu (eerst een 10 of 20 (?) secs, dan 'Game is almost beginning...', dan Game beginning in 10, enz.), dan moet de map nog geladen worden en vervolgens moet je wachten op andere spelers en dan spawn je nog als laatste. Al met al nog een lange tijd, vervolgens duurt het potje nog steeds zeer kort.

Ten tweede kan dit alleen met TD, niet bij andere game types.

@NickPownage: ik heb geen vrienden die MW2 op de PS3 doen. :cry:

Geplaatst: (bewerkt)

@NickPownage: ik heb geen vrienden die MW2 op de PS3 doen. :cry:

Ik speel op PS3, voeg me maar toe. :puh:

Bewerkt: door Axelectric_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...