Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bezig om LvL 70 te worden, daarna ga ik proberen Fall-camo te halen voor de UMP.45, Famas, M16 en SCAR-H. Ik denk dat ik nog lang MW2 zal blijven spelen, aangezien ik MW2 toch wat meer actie heeft dan BF:BC2. Want als iemand weigert om mee te werken op dat spel kom je niet ver, op MW2 hangt het daar niet vanaf.

En als ik realistisch wil spelen, speel ik wel Project Reality of iets zoals Arma II.

Trouwens, die volgende meeting, baseren we die op het schooljaar van het zuiden, noorden of het midden van Nederland? Want voor het midden begint het al snel, in tegen stelling tot het Noorden van Nederland.

En kunnen we dan als het drukker was een poll houden/top-5 met gametypes, want anders doen wij dingen die maar 1 iemand leuk vindt.

Geplaatst:

Ik heb wat connectieproblemen bij MW2, de ene keer staat er "Your NAT Type: Open", de andere keer "Your NAT Type: Strict". Hoe kan ik dit oplossen?

...

Geplaatst:

Ik heb wat connectieproblemen bij MW2, de ene keer staat er "Your NAT Type: Open", de andere keer "Your NAT Type: Strict". Hoe kan ik dit oplossen?

...

Komt door je NAT Type volgens mij.

Geplaatst:

...

Je moet je router openzetten voor Xbox 360 communicatie of je moet je Firewall anders instellen.

Toevallig heeft hij een PS3, het is een vraag of hij z'n poorten allemaal heeft open staan.

Geplaatst:

...

Je moet je router openzetten voor Xbox 360 communicatie of je moet je Firewall anders instellen.

Toevallig heeft hij een PS3, het is een vraag of hij z'n poorten allemaal heeft open staan.

Eh, ja, hoe kan ik dit zien? :puh:

Geplaatst:

...

Eh, ja, hoe kan ik dit zien? puh2.gif

Naam modem/Router s.v.p. :)

Geplaatst:

Ik ben nu bezig om LvL 70 te worden, daarna ga ik proberen Fall-camo te halen voor de UMP.45, Famas, M16 en SCAR-H. Ik denk dat ik nog lang MW2 zal blijven spelen, aangezien ik MW2 toch wat meer actie heeft dan BF:BC2. Want als iemand weigert om mee te werken op dat spel kom je niet ver, op MW2 hangt het daar niet vanaf.

En als ik realistisch wil spelen, speel ik wel Project Reality of iets zoals Arma II.

Trouwens, die volgende meeting, baseren we die op het schooljaar van het zuiden, noorden of het midden van Nederland? Want voor het midden begint het al snel, in tegen stelling tot het Noorden van Nederland.

En kunnen we dan als het drukker was een poll houden/top-5 met gametypes, want anders doen wij dingen die maar 1 iemand leuk vindt.

Ik denk begin schooljaar noorden. Want ik woon zelf in het Noorden. Ga morgen op vakantie.

Fall Camos op: Barrett .50cal, Intervention, Famas.

Red Tiger Camos op: UMP45 <- Wil ik nog Fall Camo op.:D

Geplaatst:

...

Naam modem/Router s.v.p. :)

Belgacom ADSL B-Box

Geplaatst:

Wat hebben mensen toch vandaag? Speel ik TDM, loop een gebouw in en elke keer rend iemand schieten met een AA-12/UMP.45 etc. de hoek om. Het begint echt irritant te worden.

Daarnet even Hardcore HQ gedaan, wel grappig ik had een 28 Kill streak met alleen M9, Predator, Harrier en Pave Low, tegen allemaal SCARs etc.

Geplaatst:

...

Naam modem/Router s.v.p. smile3.gif

Belgacom ADSL B-Box

Zo te lezen heb je er ook problemen mee in GTA4, en ik zie dat het komt doordat je IP niet statisch is?

Dat betekend dus dat je via je instellingen je IP op statisch moet zetten.

Dat doe je door:

Stap 1

Eerst naar Start -> Uitvoeren en typ in cmd (of typ cmd in het zoekvak in Vista/7).

Daarna typ je ipconfig in de command prompt en je drukt op enter.

Stap 2

Het ip-adres dat achter standaardgateway staat (bv. 192.168.2.1) typ je in de adresbalk van je browser en je drukt op Enter.

Nu zal je waarschijnlijk een wachtwoord moeten ingeven

Logingegevens: Login: admin Password: BGCVDSL2

Als het goed is kom je dan in je instelling menu.

Stap 3

Je klikt op firewall, dan ga je naar DMZ en daar voer je het statisch IP adres in, in dit geval dus bv 192.168.1.50

Note: Je kan ook proberen je UpnP in te schakelen.

Geplaatst:

>>> Door Visser23: Posten van hacks en beeldmateriaal hierover is verboden!<<<

>>> Door Visser23: Stoppen met quotepiramides s.v.p.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Zo te lezen heb je er ook problemen mee in GTA4, en ik zie dat het komt doordat je IP niet statisch is?

Dat betekend dus dat je via je instellingen je IP op statisch moet zetten.

Dat doe je door:

Stap 1

Eerst naar Start -> Uitvoeren en typ in cmd (of typ cmd in het zoekvak in Vista/7).

Daarna typ je ipconfig in de command prompt en je drukt op enter.

Stap 2

Het ip-adres dat achter standaardgateway staat (bv. 192.168.2.1) typ je in de adresbalk van je browser en je drukt op Enter.

Nu zal je waarschijnlijk een wachtwoord moeten ingeven

Logingegevens: Login: admin Password: BGCVDSL2

Als het goed is kom je dan in je instelling menu.

Stap 3

Je klikt op firewall, dan ga je naar DMZ en daar voer je het statisch IP adres in, in dit geval dus bv 192.168.1.50

Note: Je kan ook proberen je UpnP in te schakelen.

Hartelijk bedankt voor de hulp, maar toch nog een vraag bij stap 3: moet ik het IP adres dat bij standaardgateway stond invullen? En waar moet ik dat invullen? Dit staat er bij mij:

dmz.jpg

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst: (bewerkt)

na 9mnd komt er pas een demo;

In de demo kunnen geïnteresseerden het 'Cliffhanger'-level spelen. Hierin moet de speler een vijandelijke basis infiltreren om een decodatiemodule voor een satelliet moet stelen. Later dit jaar komt de nieuwe Call of Duty-game, Black Ops genaamd, uit.

Heb de demo al binnen en gespeeld en moet zeggen dat dit een knalgekke game is! :D Ga hem zeker kopen!

Bewerkt: door onbekendeIV

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...