Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga hem kopen (denk ik) bij de FreeRecordShop, want daar krijg ik 7,50 euro korting met mijn VIG card (Thx PU)

Geplaatst:

bovenste filmpje werkt niet en co-op mode ziet er vet cool uit :D weet iemand of je co-op alleen online kan doen of ook splitscreen?

Geplaatst: (bewerkt)
bovenste filmpje werkt niet MEER en co-op mode ziet er vet cool uit :D weet iemand of je co-op alleen online kan doen of ook splitscreen?

Het bovenste filmpje werkt niet meer en een heleboel andere filmpjes op Youtube met deze footage zijn ook jammer genoeg verwijdert.

Deze werkt nog wel:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
bovenste filmpje werkt niet en co-op mode ziet er vet cool uit :D weet iemand of je co-op alleen online kan doen of ook splitscreen?

Volgens mij online en splitscreen. Nog eventjes :):):)

Infinity Ward heeft gezegd dat je die missies alleen kan doen, in splitscreen en online.

Bewerkt: door wupie

Zalig, zal ik kopen.

@Hierboven: Infinity Ward is het geschreven.

@Sjoelie, je sig quote is echt puur van een fanboy.

Bewerkt: door Dastard
Geplaatst:
Ik ga hem kopen (denk ik) bij de FreeRecordShop, want daar krijg ik 7,50 euro korting met mijn VIG card (Thx PU)

Daar denk ik nu ook aan, maar nu is het te laat :( Heb em al besteld op Bol, anders zou het €52,50 kosten.

Geplaatst:

Daar denk ik nu ook aan, maar nu is het te laat :( Heb hem al besteld op Bol, anders zou het €52,50 kosten.

Ik pre-order zelf nooit, want misschien wil je hem op het laatste moment toch niet, maar ik denk dat dat bij Modern Warfare 2 niet zal gebeuren...

Geplaatst:

Ik ga de Hardened kopen, bij de free natuurlijk. Daar heb ik 7,50 korting. Ik koop wel de hardened editon hoor. Daar krijg je ook COD1 bij en het ziet er stijlvoller uit. Waarschijnlijk niet meteen met de release, dan is hij meestal toch uitverkocht. Dus dan maar wat later, en pre-orderen kan niet met de VIG kaart :( .

Geplaatst:

even snel als ik MW2 ga kopen vraag ik hem wel voor kerst ofzow

hij is toch uitverkocht als je s`middags in de winkel aankomt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...