paul007 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Beter laat dan nooit right? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik denk niet echt dat er mensen zijn die speciaal 9 maanden op een demo wachten voor te weten of ze die game gaan kopen. Dit is een beetje overbodig vindt ik. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 Ik denk niet echt dat er mensen zijn die speciaal 9 maanden op een demo wachten voor te weten of ze die game gaan kopen. Dit is een beetje overbodig vindt ik. er zijn nog altijd mensen die nog niet MW2 hebben en misschien nog twijfelen, dan is altijd een demotje nog wel handig! waar of niet? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2010 ik had een paar uur geleden met Jesperkaj2 even 2 potjes 1vs1 quick-scope gedaan, de eerste had ik gewonnen, mede omdat zijn trigger elke keer jamde, de 2 de ronde met 360 only had hij weer gewonnen. Erg leuk, en hierdoor wordt ik steeds beter in snipen! Reageren
paul007 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb ongeveer 2 weken geleden de Resurgence Mappack gewonnen op een website en ik heb hem al geactiveerd. Maar sinds gister verschijnen de gamemodes: "Resurgence" en "Hardcore Resurgence" niet meer in het menu. Wel kan ik de maps gewoon spelen als ik een andere gamemode speel. Heeft IW misschien deze gamemodes eruit gehaald ofzo? Cheers paul007 Reageren
>$bram$< Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ik heb ongeveer 2 weken geleden de Resurgence Mappack gewonnen op een website en ik heb hem al geactiveerd. Maar sinds gister verschijnen de gamemodes: "Resurgence" en "Hardcore Resurgence" niet meer in het menu. Wel kan ik de maps gewoon spelen als ik een andere gamemode speel. Heeft IW misschien deze gamemodes eruit gehaald ofzo? Cheers paul007 Ja, in plaats van CTF en Hardcore Moshpit, die waren er weer uitgehaald voor de Barebones, maar zij zijn nu weer terug. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Dit heb ik de laatste tijd erg veel gespeeld. Sinds Battlefield : BC2 uitkwam en ik dat echt helemaal niks vond ben ik dit voltijd gaan spelen. ik was eerst echt nooit een fan van Call of duty series, maar sinds ik echter dit veel heb gespeeld vind ik het erg leuk! je moet het leren spelen in mijn ogen. Als je gewend bent om bijv. Battlefield te spelen dan is de stap naar Call of duty erg groot!, maar overal vind ik het erg leuk! .. zo dat wou ik even kwijt Reageren
paul007 Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Ja, in plaats van CTF en Hardcore Moshpit, die waren er weer uitgehaald voor de Barebones, maar zij zijn nu weer terug. Jammer... ik vond het altijd wel een vette mode om alleen te spelen op de nieuwe maps... Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 7 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2010 Zo te lezen heb je er ook problemen mee in GTA4, en ik zie dat het komt doordat je IP niet statisch is? Dat betekend dus dat je via je instellingen je IP op statisch moet zetten. Dat doe je door: Stap 1 Eerst naar Start -> Uitvoeren en typ in cmd (of typ cmd in het zoekvak in Vista/7). Daarna typ je ipconfig in de command prompt en je drukt op enter. Stap 2 Het ip-adres dat achter standaardgateway staat (bv. 192.168.2.1) typ je in de adresbalk van je browser en je drukt op Enter. Nu zal je waarschijnlijk een wachtwoord moeten ingeven Logingegevens: Login: admin Password: BGCVDSL2 Als het goed is kom je dan in je instelling menu. Stap 3 Je klikt op firewall, dan ga je naar DMZ en daar voer je het statisch IP adres in, in dit geval dus bv 192.168.1.50 Note: Je kan ook proberen je UpnP in te schakelen. Hartelijk bedankt voor de hulp, maar toch nog een vraag bij stap 3: moet ik het IP adres dat bij standaardgateway stond invullen? En waar moet ik dat invullen? Dit staat er bij mij: ... Reageren
paul007 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Nog maar drie levels en dan ga ik de derde prestige in! Hebben jullie ook altijd dat je vooraf tegen jezelf zegt dat je niet meer in prestige gaat maar je het uiteindelijk toch doet? Cheers paul007 Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Nog maar drie levels en dan ga ik de derde prestige in! Hebben jullie ook altijd dat je vooraf tegen jezelf zegt dat je niet meer in prestige gaat maar je het uiteindelijk toch doet? Cheers paul007 Ik zit net in de 3de prestige, ben heel lang 2de prestige lvl 70 geweest, maar kwou alles weer keertje halen Opzich is die extra class wel chill, maar je hebt er niks aan Reageren
paul007 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Nog maar drie levels en dan ga ik de derde prestige in! Hebben jullie ook altijd dat je vooraf tegen jezelf zegt dat je niet meer in prestige gaat maar je het uiteindelijk toch doet? Cheers paul007 Ik zit net in de 3de prestige, ben heel lang 2de prestige lvl 70 geweest, maar kwou alles weer keertje halen Opzich is die extra class wel chill, maar je hebt er niks aan Als je de extra class goed weet te benutten heb je er wel zeker wat aan. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Xtra classes zijn erg handig, zo heb je meestal dan altijd eens stinger+cold-blooded class etc. Ik ben zelf nu LvL 58 10th Prestige, en ik zeg het je 10 classes zijn echt handig zodra je flink begint te levelen. Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Oeps, ik bedoelde dat je in het begin er niks aan hebt De rede dat ik van 2de prestige naar 3de ben gegaan was door die extra class Reageren
commando Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 speel et al een tijd niet meer, ben lvl 70 prestige 10. En ja, die 10 classes zijn handig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.